Частина 525-526

20 3 2
                                    

Лу Хунйон вирішив. Він сказав Лу Гану: «Я обіцяю, що не допомагатиму йому».

Лу Ган був задоволений. —" У такому випадку тобі краще не відповідати на його дзвіноки. Що, якщо він поводитиметься жалюгідно і твоє серце знову пом'якшиться?"

Лу Хунйон погодився. Отже, він міг лише надіслати повідомлення Ці Юйчуаню.

[Не бійся. Я тобі допоможу, якщо буде можливість. ]

Після цього Лу Хунйон заблокував Ці Юйчуаня.

О другій годині дня Лу Ган зателефонував Хуан Хао.

«Ці Юйчуань прокинувся, поліція тут».

Ці Юйчуань відмовився визнати свій злочин. Він також сказав, що все підлаштував Лу Ган.

"Цк. Це нічого страшного. Все можна вирішити грошима".

Ці Юйчуань намагався зателефонувати Лу Хунйону, але не вдалося. Був лише втішний текст.

Природно, Ці Юйчуань занепокоївся. Його обличчя зблідло.

«Що це означає?» Лу Хунйон відмовився від мене? Це через Лу Гана?»

Гнів Ці Юйчуаня зростав.

«У всьому винен Лу Ган! Чим я поступаюся йому? Чому мене знову кидають?!

***

Ці Юйчуань був затриманий. Невдовзі до нього прийшов Лу Ган.

На обличчі Лу Гана було зневажливе вираз.

«Ти незадоволений? Ти нічого не можеш з цим зробити. Хто просив тебе бути таким жалюгідним? Лу Хунйон ніколи не хотів, щоб хтось знав про твоє існування. Ти думав, що він тебе справді любить? Крім того, він допоміг тобі лише тому, що моє життя стало непевним. Не шуми. Ти не що інше, як пляма бруду».

Очі Ці Юйчуаня були сповнені образи.

Лу Ган глузливо засміявся від цього видовища.

«Мені цікаво, чому ти такий впевнений. Ти ніколи не заволодієш корпорацією Лу. Твоє прізвище навіть інше!»

«Лу Ган!»

Ці Юйчуань сердито підвівся, але хтось одразу ж утримав його.

«Цк. Цк. Цк. Чого ти такий злий? Я просто говорю правду. Ми б не зібралися так, якби Лу Хунйон захотів тобі допомогти. До речі, тих грошей, які ти привласнив, мені не вистачить навіть на машину. Зітхання... ти такий дешевий і нікчемний».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now