«Ти вважаєш, що це недоречно?»
«Я просто не очікував, що ти так швидко придумаєш це», — похитав головою Лу Ган.
Сонг Сі нещодавно очолила Sunshine Media і була генеральним менеджером лише півроку. Спочатку він планував дати Сонг Сі адаптуватися та стабільно розвиватися, перш ніж будувати плани щодо Sunshine Media. Він не очікував, що Сонг Сі візьме на себе ініціативу, щоб зробити крок вперед.
«Я погоджуюся з твоєю думкою. Хоча я не знаю, якого режисера ти хочеш підписати, але я вірю в тебе. Що стосується вкладу Sunshine Media у цей фільм, включаючи роль Чу І та виконання головної пісні Фу Ціньцінь, у мене немає заперечень. Хоча я маю нагадати тобі... Цей ринок не обов'язково досягає успіху лише тому, що у тебе є ідея. Справа не в тому, що багато людей нездатні, але їм просто бракує удачі. Тож ти повинна сприймати можливість невдачі».
Сонг Сі кивнула. Вона також думала про найгірший результат. Однак вона точно пошкодувала б, якби не спробувала.
Лу Ган обійняв її і сказав: «Тоді давай. Поки ти готова, не потрібно хвилюватися про решту».
Сонг Сі побачила підтримку в очах Лу Гана і важко кивнула.
Лу Ган поцілував її в щоку й усміхнувся, підбадьорюючи.
«Не хвилюйся. Щонайбільше, ти втратиш гроші, а з таким багатим чоловіком, це не буде проблемою. Я просто боюся, що твої очікування занадто високі, і ти не зможеш винести розчарування».
Сонг Сі схилилася на його руки, але не сказала ні слова. Вона звикла розчаровуватися. Тепер, коли вона мала підтримку Лу Гана, навіть якби результати були поганими, її б не було так гірко, тому що вона все ще мала його.
Сонг Сі зустрілася з Ши Мінью та Цянь Ву через два дні, як і обіцяла. На її подив, Цянь Ву не був тим режисером, який завжди виглядав серйозним і старим. Навпаки, Цянь Ву був дуже молодим і навіть трохи красивим. Якби він знімався у фільмі, його зовнішній вигляд зайшов би далеко. Від нього віяла зарозумілість художника, а очі його були наповнені зарозумілістю. Сонг Сі була потай здивована, що така людина може мати стільки делікатних думок.
Оскільки мета кожного була зрозуміла, у формальностях не було потреби. Сонг Сі подивилася на Цянь Ву і сказала: «Чи можу я дізнатися більше про цей фільм? Наприклад, інвестор, бюджет, сценарист, актори. Я хотіла би знати про них більше».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...