Лу Ган тепло відповів: «Дякую».
Мері засміялася.
«Чому ви мені дякуєте? Для мене цілком природно радіти вашему одужанню!»
Мері посміхнулася, прибираючи посуд на столі.
Лу Суо потис Лу Гану руку.
«Тату, ми можемо спати разом сьогодні?»
"Як на рахунок завтра? На цю ніч спи зі своїм старшим братом».
«Добре».
Лу Суо мило посміхнувся. Він зовсім не засмутився через відмову.
"Хороший хлопчик."
Лу Суо був не проти бути слухняним, поки Лу Ган був щасливий.
Подружжя відправило дітей до їхніх спалень. Потім вони повернулися до своїх.
Сонг Сі пішла прийняти душ.
Лу Ган взяв телефон, щоб зайнятися роботою, яку відкладали майже на два дні.
«Це повідомлення від Чуньюя?»
Лу Ган був приголомшений.
[Брате Лу Ган, що сталося з дядьком? Поліція розшукувала його останні кілька днів. він в порядку? Я не можу з ним зв'язатися, а акціонери говорять про це. ]
Лу Ган витріщився на повідомлення. Як Лу Хунйон може бути в порядку? Щось точно було не так. Він вирішив зателефонувати офіцеру Ву, який відповідав за справу.
Лу Хунйон і Ці Юйчуань продовжували звинувачувати один одного. Проте Лу Хунйон не був людиною без запасних планів. Він надав деякі докази, які звинувачували Ці Юйчуаня.
Коли Ці Юйчуань зрозумів, що не може викрутитися, він змінив свії показання.
«Я був просто молодий і безрозсудний, засліплений ревнощами. Будь ласка, повірте мені... Я шкодую про свої вчинки. Лу Хунйон був тим, хто завадив мені здатися. Він сказав мені втекти і забезпечив захист».
Лу Хунйон не очікував, що Ці Юйчуань поводитиметься ще гірше, ніж раніше.
«Лу Хунйона відправили до лікарні. Його фізичний стан погіршився через гнів. Також його адвокат подав клопотання про звільнення за станом здоров'я».
Ву Цян продовжив: «Ці Юйчуань тепер визнав себе винним, тому Лу Хунйон не може втекти від того, щоб бути співучасником. Після судового засідання йому буде оголошено вирок».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...