Частина 472-473

23 5 0
                                    

«Не хвилюйтеся. У цій грі в шахи багато шахових фігур. З твій батьком все буде добре».

Лу Чуньюй полегшено зітхнув.

«Хто ще шахова фігура?»

Лу Ган повільно посміхнувся.

«Хто стрибне вище, той найкраща фігура!»

Лу Ган ніколи не підозрював, що Лу Цзе є натхненником. Усі знали, що він жадав посади генерального менеджера, але Лу Хунйон не вбивав його. Іншими словами, Лу Цзе був просто м'ясним щитом. Кого насправді хотів захистити Лу Хунхьон?

Винуватцем були родина та корпорація Лу. Проте Лу Хунйон не мстив за свого сина. Натомість він надав допомогу!

З огляду на особистість Лу Хунйона, він ніколи не дозволив би корпорації Лу потрапити в чужі руки. Чим вище стрибнув Лу Цзе, тим краще було для Лу Хунйона. Незважаючи на це, Лу Хунйон не міг не хвилюватися, якщо Лу Цзе буде при владі занадто довго.

***

На вихідних Сонг Сі та Лу Ган привели своїх дітей у кінотеатр, як і обіцяли. Після перегляду фільму вони повечеряли.

Сонг Сі збиралася йти. Перед цим Лу Ган найняв професійного менеджера, щоб він заволодів корпорацією Song.

«Немає необхідності повідомляти Сонг Хе про цю справу. Він надто зайнятий судовою справою з Пан Сяохуей. Крім того, співпраця з Mi Кілу йде добре, і рада директорів також дуже задоволена. Мені просто потрібно завдати останнього удару, коли завершиться їхнє розлучення».

Побачивши, що Сонг Сі збирається піти, Лу Ган відчув дещо пригнічений стан.

«Я повинен думати про плюси, а не про мінуси. Якщо Сонг Сі оточена людьми, Ці Юйчуань нічого не може вдіяти. Вона буде в безпеці. Я також маю Сяо Лі, а діти мають Чжан Хуана».

Тим не менш, Лу Ган не міг не хвилюватися.

«А що, якщо поблизу нікого, хто б захистив Сонг Сі?» Ці Юйчуань може впасти у відчай. Зрештою, він, безсумнівно, безжальна людина. Мені слід призначити охоронця Сонг Сі».

Лу Ган зателефонував Чжан Хуану і попросив його порекомендувати друга бути охоронцем Сонг Сі.

Чжан Хуан не міг не запитати: «Що сталося?»

«Нічого. Це просто з міркувань безпеки. Я не можу дозволити собі бути необережним».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now