Над батьком Чень Гуйхуа завжди сміялися через відсутність сина. Лише коли Чень Гуйхуа отримала хороші оцінки і в неї з'явилася надія вступити до університету, він нарешті подумав, що зможе пишатися. Зрештою, вона кілька разів поспіль провалилася. Тепер він був жартом у селі. Він був настільки розлючений, що дав сильного ляпаса Чень Гуйхуа, сказавши, що вона нерозсудлива і ніколи не зважала на ситуацію своїх батьків. Вона не бачила себе чітко.
Чень Гуйхуа отримала ляпаса на очах у вчителя в кабінеті. Вона подивилася на своїх стурбованих батьків і відчула на собі погляд учителя. У цей момент вона відчула себе дуже некомфортно і не витримала. Її душа ніби знову покинула тіло. Вона стояла в заціпенінні, не знаючи, що відповісти.
Зрештою, вона покинула школу. Проте у неї залишилися цілі здійснити свою мрію і поїхати туди, де вона ніколи не була, щоб змінити своє життя. Вона завжди вважала себе рішучою, але коли вона переглядала і писала документи, вона також думала про біль своїх батьків і глузування селян.
Коли наближався іспит, Чень Гуйхуа захворіла. Вона потягла своє хворе тіло до екзаменаційного залу і з затуманеною свідомістю відповідала на контрольну роботу. Вона смутно пам'ятала, як поверталася до села й ходила туди-сюди між входом і кінцем села. Вона не знала, що хотіла робити, і не знала, що робила. Вона ходила колами, ніби ніколи не зможе вибратися.
Чень Гуйхуа відчувала себе хворою.
На запитання вона відповідала ошелешено, але у вухах у неї завжди шуміло. Одного разу батьки сказали, що її серце вище за небо. Наступної миті селяни глузували з неї.
Чень Гуйхуа не зрозуміла. Вона лише хотіла здійснити свою мрію і довести, що доля жінки не пов'язана з тим, щоб просто вийти заміж і народити дітей. Чому вони повинні були з неї сміятися? Вона з усіх сил намагалася ігнорувати їх і пішла вперед одна, але швидко зрозуміла, що, здається, йде все повільніше.
Свідомість Чень Гуйхуа повільно ставала хаотичною. Її ручка все ще писала відповідь, але її мозок уже не міг правильно думати. У кінці свого есе вона написала слово «життя». Вона не знала, що таке її життя, і чому вона взагалі написала це слово.
Як і очікувалося, цього разу вона все ж не пройшла тест.
Селяни вже звикли до цього, як і батьки Чень Гуйхуа. Навіть сама Чень Гуйхуа, здавалося, звикла до цього. Витративши всі заощаджені гроші, їй довелося знайти роботу і продовжувати заробляти гроші перед навчанням.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...