Eğer popüler olmazsan Tanrı bile buna müsamaha göstermez.
Yu Nian asansöre adımını attığında, içeride zaten bir kişi duruyordu. Gözleri karşılaştığında, ikisi de iki saniye boyunca afalladı. Bir süre sonra Yu Nian arkasını döndü ve 42. katın düğmesine bastı, ancak diğer kişinin çarpıcı profili hâlâ gözlerinin önünde dalgalanıyordu.
Asansöre geç binen ağabeyi Qi Zhe başını öne eğmiş ve köşede duran kişiyi fark etmemişti. Endişeyle parmaklarını sıktı ve asansör kapısı kapandığında sesini alçaltarak konuştu.
"Küçük Kardeş Yu, ben Xingyao Eğlence'de sadece bir stajyerim ve fazla bir şey yapamıyorum. Bu sefer onlara fotoğrafını gösterdim ve menajer seni görmeyi kabul etti. Bir süre sonra iyi bir performans sergilemelisin. Sadece görünüşüne bakarak, kalacağını söyleyebilirim..."
Gerginliğiyle kıyaslandığında Yu Nian'ın rahat bir gülümsemesi vardı. Herkesin içinde sesini alçalttı ve içtenlikle, "Bu fırsatı kazanmama yardım ettiğin için teşekkür ederim ağabey, çok çalışacağım" dedi.
Qi Zhe elini salladı ve neredeyse kekeleyerek aceleyle, "Bana teşekkür etmene gerek yok. Ben hiçbir şey yapmadım... Ayrıca, bana daha önce de birkaç kez yardım ettin ve sana gerçekten teşekkür etmek istiyorum." Parmak uçları titredi ve dudakları seğirdi, sonra konuyu değiştirdi ve "Elinizde ne kadar para var?" diye sordu.
Yu Nian zihninde hesapladı ve gerçeği söyledi, "Bu beyaz gömleği aldıktan sonra geriye sadece iki yüz kaldı."
Konuşmasını bitirdikten sonra, gerçekten fakir olduğunu hissetmekten kendini alamadı!
Qi Zhe endişeliydi, "Dışarıdan yemek pahalı olmayacak mı? Bugün kalamazsan..." aniden durdu ve yepyeni beyaz gömleğine, açık renkli eski kot pantolonuna ve siyah spor ayakkabılarına dikkatle baktı ve onayladı, "Kalmamak mümkün değil, çok iyi görünüyorsun. Ningda Üniversitesi'nde üst üste dört yıl boyunca 20.000 erkek yoldaşımı ezip geçtin ve hiçbir rakiple karşılaşmadın!"
Yu Nian eğleniyordu ve birden aklına asansördeki diğer kişinin görünüşü geldi. Birkaç saniye sonra, "Kalsam da kalmasam da, ağabeyimi akşam yemeğine davet edeceğim" diye cevap verdi.
"Boş ver, sana yemek ısmarlayacağım, sadece okulun önündeki barbekü restoranından et ve vejetaryen yemek sipariş et."
Bir "ding" sesiyle asansör geldi. Qi Zhe yakasını dört beş kez düzeltti ve Yu Nian'a "İşte geldi" diye fısıldadı.
Asansörün kapısı ikisinin arkasından kapandı.
"Bu katın tamamı Xingyao'nun yönetim departmanı. Bir toplantıya gitmem gerekiyor, bu yüzden seni oraya götüremem. Bir süre sonra düz gitmeli ve sağa dönerek üzerinde 'Meng Yuan' yazan kapıyı bulmalısın."
Qi Zhe başını eğdi ve Yu Nian'a baktı, onun gülümsediğini görünce o da güldü ve "Gerçekten gergin değilsin, değil mi? Başka bir şey söylemeyeceğim, git!"
Çin'deki üç büyük eğlence şirketinden biri olan Xingyao Eğlence , çıplak gözle görülebilecek bir zenginliğe ve zevke sahipti.
Yu Nian sadece basit bir beyaz gömlek ve kot pantolon giymesine rağmen, yol boyunca birçok insanın dikkatini çeken güzel bir yüze ve olağanüstü bir mizaca sahipti.
Meng Yuan'ın ofisinin kapısına vardığında, Yu Nian manşetlerini düzeltti ve ardından kapıyı hafifçe çaldı.
Kısa süre sonra içeriden bir ses geldi: "Lütfen içeri gelin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...