Çıkmadıklarına emin misin?
Telefonu yerine koyan Yu Nian, Xiao Ting'e dönerek, "Konuşmak için başka bir yer bulmaya ne dersiniz?" diye sordu.
Xiao Ting gülümsedi, "Benim de niyetim aynı."
Araba yoluna devam etti ve trafiğe karıştı. Dikiz aynasından arkalarındaki siyah Range Rover'a bakan Meng Yuan sonunda konuştu: "Nian Nian, kim bu Xiao Ting denen adam? Pek nazik görünmüyor?"
Shi Rou söze karıştı: "Kolundaki sınırlı sayıdaki Vacheron Constantin saati dikkatimi çekti. Ayrıca, konuşurken gülümsemesine rağmen, onda ürkütücü bir şeyler olduğu hissinden kurtulamadım. Tablo almaya gelmiş birine benzemiyor."
Yu Nian telefonuna sarılmış, düşüncelere dalmıştı. Soruları üzerine durumu kısaca açıkladı: "Kanada'nın önde gelen Çinli ailelerinden birinin varislerinden biri. Tabloya teklif vermek için burada. 'Baharda Dolaşan Sarhoş At' adlı bir tablom var ve onu zorla satın almak istiyor."
Meng Yuan ağzını açtı, adamın kimliğine ve amacına mı yoksa Yu Nian'ın gerçekten de "Baharda Dolaşan Sarhoş At" tablosuna sahip olmasına mı şaşıracağını bilemedi.
Fakat sonra Yu Nian'ın "Jiangshan'da Sürekli Yağmur" tablosunu 90 milyona satın aldığını ve "Uykusuzluk Parşömeni" için 200 milyon harcadığını hatırladı. Yani, "Baharda Dolaşan Sarhoş At "a sahip olmak o kadar da şaşırtıcı değildi.
Kendi kendine böyle şeylere alışması gerektiğini düşündü.
Meng Yuan iki saniye tereddüt ettikten sonra konu üzerinde durmamaya karar verdi ve konuyu değiştirdi.
"Wang Ningxue ile herhangi bir bağlantınız olduğunu inkâr ettiğinde, kamuoyu dikkat çekici bir şekilde değişti. Belki de hayranların ve diğer insanlar onu sert bir şekilde eleştiriyordu ve Wang Ningxue'nin ekibi biraz geri adım atmaya karar verdi." Meng Yuan içini çekti: "Wang Ningxue'den bahsetmişken, kayda değer tek çalışması henüz yayınlanmamış olan 'Antik Yol' filmi. Oyunculuk becerilerini ve profesyonelliğini geliştirmeye odaklanmak yerine, bu el altından taktiklere başvurmayı seçiyor!"
Ama şunu da biliyordu: "Bu sektörde çoğu insan vasattır ve o kadar da hırslı değildir. Ancak, şöhret ve servet elde etmek için her şeyi yapabilecek pek çok kişi de var." Meng Yuan çenesini ovuşturdu, "Bu sefer sağlam bir duruş sergilemeliyiz, yoksa Wang Ningxue başarıyı tadarsa, kim bilir kaç fırsatçı peşinizden gelir."
Yu Nian da aynı fikirdeydi: "Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Ayrıca, ilişkiler sürekli erozyona dayanamaz. Xie You işiyle meşgulken onu sayısız asılsız dedikoduyla meşgul etmek istemiyorum."
Shi Rou konuşmadan edemedi, "Ama sen bir sanatçısın ve söylentiler aktif olarak kontrol edebileceğin bir şey değil."
Yu Nian başını salladı, "Mesele o değil. Bu mantıkla, Xie You'nun mesleği, aile geçmişi ve zenginliği daha fazla insanı cezbetmeli, değil mi? Varlıklı bir aileyle evlenmek pek çok kişinin amacıdır."
Shi Rou, "Öyle görünüyor ve Xie You sadece çekici değil, aynı zamanda son derece yakışıklı," diye hatırlattı, "Ama yine de, Xie You... hiç dedikodusu yok gibi görünüyor!"
Meng Yuan ekledi, "Xie You etrafındaki her şeyi donduran soğuk bir aura yayıyor. Qu Xian'la buluşmak için Xingyao'ya geldiğinde, resepsiyon görevlilerinin bile beti benzi attı."
"Özel hayatında böyle değildir."
Meng Yuan ve Shi Rou'nun "Bize yalan söylemeye kalkma" ifadelerini gören Yu Nian, Yu Qing'in sözlerini ödünç alarak fazla bir şey söylemedi, "Her neyse, benim tavrım bu. İtibarımı korumalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
عاطفيةTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...