İkinize birlikte ömür boyu mutluluklar dilerim.
Yu Nian daha iki adım bile atmamıştı ki, tembel tembel pencere kenarındaki kanepeye oturdu, telefonunu eline aldı ve büyük bir ilgiyle yorumları gözden geçirmeye başladı.
Bir süre sonra havayı bir yanık kokusu doldurdu. Yu Nian, Xie You'nun mutfağa gittiğini hatırladı ve aceleyle terliklerini giyip aşağıya indi.
Mutfağa girer girmez Yu Nian, genellikle sakin ve kontrollü olan Xie You'nun, siyah gömleğinin kollarını bileklerine kadar kıvırmış, biraz çaresiz görünerek tüten bir fırının önünde durduğunu gördü.
Karşı koyamayan Yu Nian, uzun bacaklarını hafifçe büktü ve rahat bir duruşla kapı çerçevesine yaslandı, hafifçe kıkırdadı.
Xie You, Yu Nian'ın dağınık mutfağı gördüğünü fark etti ve kulakları bir anda tamamen kızardı. Utanmış hissederek kekeledi, "N-Nian Nian, sırtın mı ağrıyor...? Hemen geri dön ve dinlen."
"Kim bu kadar hassas?" Yu Nian doğruldu, Xie You'ya doğru birkaç adım attı, başını eğdi ve Xie You'nun omzuna yaslandı. Fırın tepsisindeki yanmış kütleye baktı ve muzip bir gülümsemeyle "Ne yapıyorsun?" diye sordu.
Xie You tedirgin bir şekilde gözlerini kaçırdı, "...Brownie kekleri."
Xie You'nun parmaklarına bulaşan un ve tereyağını gören Yu Nian, kalbinin lokum gibi yumuşak ve tatlı bir şeyle dolduğunu hissetti. Xie You'nun elini tuttu, başını eğdi ve elinin arkasını öptü. Sonra başını kaldırıp gülümsedi: "Benim de canım yemek yapmak istemiyor. Öğle yemeği için birlikte aşağıya, daha önce bahsettiğin o küçük restorana gidelim, olur mu?"
Her zaman Yu Nian'ın sözünden çıkmayan Xie You başıyla onayladı ve ellerini yıkamak için musluğu açtı. Yu Nian ellerini kurulaması için ona bir havlu uzattı ve "Bu arada, He Shan'a bana küçük kekler ve hayvan şekilli kurabiyeler getirmesini söylerdin." diedi.
"Onları kendim yaptım!" Xie You hemen açıkladı, ancak fırın tepsisinde hâlâ tüten kararmış kütleler sözlerini inandırıcı kılmıyordu. Bir an tereddüt ettikten sonra gerçeği fısıldadı: "Yüzden fazla küçük kurabiye yaptım ve sana vermek için en güzellerini seçtim."
Bunu duyan Yu Nian şaşırdı ve bir an için kalbinde dönen duyguları tam olarak tarif edemedi - dilinde reçel tatmak gibi bir şeydi, keskin ve tatlı.
Sevdiği kişinin kalbinde her zaman özel bir yeri olmuştu.
Musluktan akan su güneş ışığında parıldadı ve Yu Nian eğilerek Xie You'nun yüzünün yan tarafını öptü. "Hem küçük kekler hem de hayvan şeklindeki kurabiyeler inanılmaz sevimli!"
Bu övgüyle Xie You'nun kulakları bir kez daha kızardı, iltifattan dolayı hâlâ sıcaktı.
İkisi basit bir öğle yemeği için alt kattaki restorana indi. Dışarıdaki güneş ışığı tam kıvamındaydı ve kısa süre önce yağan yağmur nedeniyle hava hafif nemliydi. Hafif bir esinti yüzlerini okşayarak onları beklenmedik bir şekilde rahatlattı. Xie You'nun bakışlarının sürekli olarak az ötedeki Leto Müzik Konservatuarı'nın kulelerine kaydığını gören Yu Nian, Xie You'nun kolunu çekiştirerek, "Dönmeden önce biraz yürüyelim mi?" diye sordu.
"Elbette."
Yu Nian ekledi, "Leto buraya oldukça yakın. Bakmam için beni içeri götürebilir misin?"
Xie You sanki kararını vermiş gibi dudaklarını büzerek Yu Nian'a baktı. "Pekâlâ, birlikte gidelim."
Leto'nun neredeyse iki yüz yıllık bir geçmişi vardı ve geniş bir alanı kaplıyordu. Avrupa tarzı binaların beyaz duvarlarını yemyeşil bir yeşillik çevreliyordu. Düz ana caddeden geçen çok az insan vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...