Bölüm 16

179 25 1
                                    


Bir sıçrama tahtası olarak kullanılıyorum.



Meng Yuan geldi ve koridorda yürüyen birini gördü, "Az önceki kimdi?" diye sordu.

"Xie You, bir şey için gelmiş gibi görünüyordu ve ben de tesadüfen onunla karşılaştım." Yu Nian aceleyle Meng Yuan'ı gördü ve "Ne oldu?" diye sordu.

Meng Yuan sinirlenmişti, "Sonunda öğrendim," diye sesini alçalttı, "Bu bölümde yedek bir şarkıcı yok mu? Ön tarafta Lao He ile tartışıyordu. Program ekibi tarafından kendisiyle birlikte söylemesi için ayarlanan konuk şarkıcının yeterince popüler olmadığını düşünüyor, yeterince popüler değil mi? İmparator ona layık mı? Önce nerede olduğuna bakmadı!"

Yu Nian birden anladı, "Ben ve Xia Mingxi yüzünden mi?"

Meng Yuan iki kez homurdandı, "Dahası, sen Yu Qing'i davet ettin, Xia Mingxi on yıldan uzun süredir popüler olan Sun Lin'i davet etti ve Xu Xuan'ın şirketi onu bir kız grubunun yüzü olarak tanıtmak istedi, bu yüzden özellikle buraya gelip yeni gelenlere yardım etmesi için popüler olan bir abla buldular. Karşı taraf yeni bir albüm çıkarmıştı ve o da gelip albümün tanıtımını yapmaya oldukça istekliydi.

Program ekibi onlara kötü davranmadı ve iki güçlü ismi davet etmek için çok para ödediler. Diğerinin sizin üçünüz kadar trafiği olmasa da, yine de çok iyi. "

Yu Nian'ın birinin arkasından konuşmaktan hoşlanmadığını biliyordu, "Sadece bu Ouyang Yu'nun bir baş belası olduğunu ve buraya geldiğinde durmayacağını hatırlatıyorum."

Ayrıca Ouyang Yu'nun He Qiubai'yi sorguladığını, Yu Nian'ın neden Yu Qing ile ortak olabildiğini ve kendisinin neden sadece ölmek üzere olan bir şarkıcıyla birlikte olabildiğini sorduğunu duydu. Ancak Yu Nian'ın psikolojik baskı altında kalacağından korktuğu için bundan bahsetmedi.

Yu Nian başını salladı, "Meng Kardeş, endişelenme, dikkat edeceğim."

Tam hamur işleriyle birlikte soyunma odasına döndüğü sırada, provayı çoktan bitirmiş olan Xia Mingxi koşarak geldi ve Yu Nian'ı çekiştirerek, "Bu gösteriye gelmekle gerçekten doğru bir seçim yaptığımı anladım!" dedi.

Yu Nian onun parlayan gözleriyle eğleniyordu, "Çünkü her yerde dedikodu var?"

"Doğru! Tam bir dedikodu fıskiyesi!" Xia Mingxi heyecanlıydı, "Fang Huai daha önce gitmişti, şimdi de Ouyang Yu geldi. Sanırım Müdür He'nin tüm saçları dökülecek!"

Yu Nian şaşkındı: "Bu arada, az önce araştırdım, Ouyang Yu aktörlük yolunu seçmiyor mu?"

"Oyunculuk yapıyor. Daha yeni popüler bir idol dramasının erkek başrolünü oynadı ve şimdi de bir web draması yayınlanıyor, adı "Cyan Love". Şirketi onu desteklemeye hazırlanıyor olmalı ve görünürlük kazanmak için şarkı söylemesine izin vermeli." Xia Mingxi dudak büktü, "Hayranlarının mücadele gücü gerçekten çok kuvvetli. Eğer yandan kışkırtırsa, şovun resmi blogunun %80'i havaya uçar."

Yu Nian anlayışla karşıladı: "Ama program ekibi kesinlikle pes etmeyecektir, aksi takdirde konukları rencide edecektir."

"Evet, içimden bir ses bu Ouyang Yu'nun muhtemelen bir şeyler yapacağını söylüyor!"

Yarım saat sonra, Ouyang Yu iki asistanıyla birlikte soyunma odasına girdi ve tek kelime etmeden Yu Nian'a baştan sona dikkatle baktı.

Yu Nian başkalarının tutumunu umursamıyordu. Xie You tarafından gönderilen ahşap yiyecek kutusunu açıyor, midesini rahatlatmak için pasta yemeye hazırlanıyordu.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin