Nian Nian'ın durumu bizzat ele alması gerekecekti ve elini incitebilirdi.
İki kişi doğum günü mumlarını birlikte üfledi, ışıkları yaktı ve diğerinin doğum günü dileğinin ne olduğunu sormadan birbirlerine baktı.
Yirmi iki yıl sonra aldığı ilk doğum günü hediyesini elinde tutan Ye Nian hediyeyi açmakta isteksizdi. Hediye kutusunun yüzeyini hafifçe okşadı ve arkasını döndü, ancak iki saniye sonra geri dönerek Xie You'ya, "Ona sessizce kendim bakmak istiyorum" talimatını verdi.
Ye Nian'ın arkasını dönmesini fırsat bilen Xie You, yemek için bir kaşığı gizlice reçel ve kremaya daldırdı ama beklenmedik bir şekilde suçüstü yakalandı.
Ye Nian gülümsemesini tuttu ve hiçbir şey görmemiş gibi davranarak hediyeyi açmaya devam etmek için geri döndü.
Ancak, kare şeklindeki hediye kutusunun içindekini gördüğünde kalbi yerinden fırlayacak gibi oldu. Xie You'ya doğru iki adım yürüdü ve ondan oturmasını istedi.
Xie You itaat etti ve oturdu. Ardından Ye Nian, Xie You'nun pantolonunun paçalarını kıvırarak gerçekten de çürüklerle kaplı dizlerini ortaya çıkardı.
Kumaşı tutan parmakları içgüdüsel olarak sıkılaştı ve parmak eklemleri baskıdan beyaza döndü. Ye Nian'ın boğazı düğümlendi ve sesi titreyerek, "Neden bu kadar aptalsın?" dedi.
Xuanqing Tapınağı'nın ustası tarafından bizzat hazırlanmış olan koruyucu tılsımı bulmak zordu. Tek bir koruyucu tılsım elde etmek için her sabah saat tam yedide, üç gün boyunca aralıksız olarak tapınağın önündeki taş basamaklarda kırk dokuz kez eğilmek gibi samimi ve titiz bir ritüel gerekiyordu.
Ye Nian haberlerde Xie You'nun ayakkabılarının hiç çamurlanmadığını, çünkü nereye basarsa bassın zeminin tertemiz kaldığını görmüştü. Yine de aynı kişi Ye Nian'a koruyucu bir tılsım alabilmek için dizleri morarana kadar diz çökmüştü.
Ye Nian'ın gözlerinin kırmızıya döndüğünü gören Xie You biraz tedirgin oldu. "Nian Nian," Ye Nian'ın elini tuttu ve yumuşak bir sesle "bu koruyucu tılsımın çok etkili olduğunu ve Nian Nian'ımı kesinlikle sağ salim koruyacağını söylüyorlar."
Ye Nian ona bakarken, Xie You elini kaldırdı ve Ye Nian'ın gözünün kenarındaki yaşları nazikçe sildi. Sonra devam etti, "Aslında... Eskiden böyle şeylere hiç inanmazdım. Ama araba kazası ya da uçak kazası olsun, gerçekten çok korktum."
"Seni kaybetmekten korkuyorum, bu yüzden işe yaramayacağını bilsem bile, milyonda bir şans olduğu sürece denemek istiyorum."
Ye Nian'ın gözlerinde yaşlarla sessiz kaldığını gören Xie You cebinden bir kağıt parçası çıkardı ve ona uzattı. "Bak, benim de koruyucu bir tılsımım var ve bizzat senin tarafından benim için yazıldı."
Kâğıdın üzerinde Ye Nian'ın el yazısıyla "Güvende olman dileğiyle" yazıyordu. Belki de sık sık dokunulduğu için kâğıt kırışmış ve kenarları hafifçe yıpranmıştı.
Xie You'nun gizlemeye çalıştığı gergin ifadeyi gören Ye Nian burnunu çekti ve elindeki koruyucu tılsımı sıkıca kavradı. "Onu her zaman yanımda taşıyacağım."
Xie You ancak o zaman rahat bir nefes verdi ve Ye Nian'ı kucağına çekerek saçlarından öptü.
Shi Rou ve Meng Yuan karşılaştıklarında Ye Nian'ın üzerindeki yeni aksesuarı hemen fark ettiler. Ye Nian'ın sol yüzük parmağındaki yüzüğü gören Meng Yuan onun yanağına dokunarak, "Sabahın köründe sevgi gösterisinde bulunmak, ah dişlerim!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...