Bölüm 96

100 19 0
                                    


Erkek arkadaşım gerçekten-


Haberler tamamen güncellikle ilgilidir. Bu nedenle, daha Altın Melodi Ödülleri töreni sona ermeden, En İyi Albüm Tasarımı ve Ambalajı Ödülleri takdim edilirken, #YuNianAltıBüyükÖdülüSüpürdü# ve #YuNian'ınŞüpheliİtirafı# hashtag'leri trend listesinde hızla ilk iki sıraya yerleşti.

Yu Nian'ın yüzüğü öptüğü yüksek çözünürlüklü fotoğraf sayısız kez paylaşıldı ve hayranların tepkileri çeşitlilik gösterdi.

[Sonunda gözlerinde yıldızlar olmasının nasıl bir şey olduğunu anladım. Yüzüğü öptüğünde, Samanyolu'nun tamamı Nian Nian'ın gözlerine düştü! Toz hayranı diz çöktü!]

[Aaaaah, ne ilahi bir itiraf! Ne yazık ki bana itiraf etmiyor. QAQ Bu yürek parçalayıcı!]

[Kahretsin, Nian Gao kız buna inanamıyor! Nasıl olur da daha önce buna dair hiçbir ipucu olmaz? Nasıl oldu da aniden çıkmaya başladılar? Doğru olsun ya da olmasın, resmi olarak açıklanmadan önce, medya kuruluşları, söylentileri yaymayı bırakın! Ama o eğlence gazetecilerinin ve pazarlama hesaplarının kafalarının tamamen karıştığını görmek çok komik ve bu beni mutlu ediyor!]

Meng Yuan kuliste bekliyordu. Yu Nian'ın sahnede bir aşağı bir yukarı koşarak altı büyük ödülü arka arkaya kazandığını görünce önce şaşırdı ama daha sonra sakinleşti. Ancak Yu Nian'ın elini kaldırıp gülümseyerek yüzüğü öptüğünü gördüğünde kalbi hızla çarptı ve kötü bir önsezi yaşadı.

Yu Nian "Yanımda olduğun için teşekkür ederim" cümlesini söylediğinde, Meng Yuan kendi kendine mırıldandı: "Beklendiği gibi, bunun olması gerekiyordu..."

Meng Yuan üst düzey bir menajer konumuna savaşlara hazırlıksız girerek ulaşmadı. Aksine, her adımı dikkatle planlamıştı. Yu Nian'ın patlama potansiyeli taşıyan o cümleyi söylediğini duyduğunda, kupaya sarıldı ve sahneyi terk etti. Açıklanamaz bir şekilde rahatlamış hissetti çünkü manevra alanı bırakmıştı.

Meng Yuan düşünürken etrafındaki insanların ilgisini görmezden geldi ve telefon görüşmesi yapmak için tenha bir köşe buldu.

Ödül töreni sona erip arabaya döndüklerinde Yu Qing ince paltosunu omuzlarına topladı ve gülerek, "Hahaha, Yu Nian, ipucu verme tarzın gerçekten birinci sınıf! Biliyor musun, sen sahnede o son cümleyi söyledikten sonra Sun Mengze'nin ağzı açık kaldı ve bana gelip parmağındaki yüzüğün sadece bir süs mü yoksa arkasında gerçek bir ilişki mi olduğunu sordu!"

Yu Nian biraz utandı ve bilinçaltında yüzüğü çevirdi, "Aslında sahneye çıkmadan önce bunu söylemeyi planlamamıştım ama kendimi kontrol edemedim."

"Anlıyorum, anlıyorum. Bazen duygular kontrol altına alınamaz!" Yu Qing bunun büyük bir mesele olduğunu düşünmedi. Başını çevirip arabanın camından telefonla konuşurken yaklaşmakta olan Meng Yuan'a baktı ve " Menajerin stresten kelleşiyor!" diye takılmadan edemedi.

Bir "vın" sesiyle arabanın kapısı açıldı ve Meng Yuan ile Shi Rou arabaya bindi. Ses geçirmez camların sıkıca kapalı olduğundan emin olduktan sonra, Meng Yuan telefonunu bir kenara fırlattı, kravatını gevşetti ve Yu Nian'a dik dik baktı, "Sevgili Kardeşin Meng'e haber veremez misin?"

Shi Rou fısıldadı, "Evet, evet, kalbim neredeyse duracaktı. Halka açılacağını sanmıştım!"

Yu Nian henüz konuşmamıştı ama Meng Yuan önce karşılık verdi: "Bundan korkmuyorum. Nian Nian aptal değil; adım adım ilerleyecek ve hayranlarının kabul eşiğini kademeli olarak yükseltecektir."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin