Bu sadece öğrenmeyi etkileyen bir ek iş.
Bir "çıt" sesiyle Shi Rou'nun telefonu düştü.
Bir süre sonra ahizeden Meng Yuan'ın sesi geldi, biraz dalgın bir şekilde, "Gerçekten, her gün sürprizlerle dolu..."
Shi Rou halüsinasyon gördüğünden korkarak ihtiyatla ağzını açtı: "Nian Nian, sen gerçekten Si Ning misin?"
Yu Nian başını salladı, "Evet, Yu Qing için şarkılar yazan ve yakın zamanda 'Antik Yol' için tema şarkısı besteleyen Si Ning'den bahsediyorsanız, o zaman gerçekten benim."
Meng Yuan birkaç saniye sessiz kaldı ve aniden, "Şimdi! Derhal! Hemen şirkete geri dön!"
Bir saat sonra, ofiste, Meng Yuan elinde dumanı tüten bir fincan karamelli latte tutuyor ve Yu Nian'a dikkatle bakarak onu inceliyordu.
Yu Nian rahatsız bir şekilde kıpırdandı ve oturma pozisyonunu değiştirdi. "Meng Kardeş, neye bakıyorsun?"
"Üç başın ve altı kolun var mı diye bakıyorum!" Meng Yuan içini çekti ve haykırdı: "Telefonu kapattıktan sonra ofiste üç kez yüksek sesle güldüm. Kendimi çok rahatlamış hissettim!"
Bir kaşını kaldırdı. "Şimdi iş hakkında konuşalım. Bana hemen neden şarkı yazmaya gittiğini açıkla."
"Bu daha çok bir hobi. Lisedeyken gelişigüzel şarkılar yazardım," diye açıkladı Yu Nian dikkatle. "Üç yıl önce büyükannem vefat etti ve ben yalnız kaldım. O zamanlar birçok masraf vardı ve birikimlerim tükenmek üzereydi. Kendi kendime, hiçbir şey yapmadan öylece oturamam, para kazanmalıyım diye düşündüm."
"Ama o zamanlar hala okuyordum ve nasıl para kazanacağımı bulamamıştım. Sonra bir gün ablam beni evimde ziyarete geldi ve yazdığım şarkının taslağını gördü. Birkaç parçayı mırıldandı ve kulağa hoş geldiğini düşündü, bu yüzden benden onun için tam bir versiyon oluşturmamı istedi. O gece şarkıyı bitirdim ve ona verdim. Geri götürüp menajerine gösterdi, o da benimle temasa geçip onaylandığını söyledi."
Meng Yuan söze karışmadan edemedi: "Ve sonra Yu Qing için şarkı yazmaya mı başladın?"
"Evet, o zamanlar elimde çok sayıda bitmiş veya yarı bitmiş şarkı birikmişti. Onları düzenledim ve hepsini ablama verdim, seçmesine izin verdim. Kısa bir süre sonra ablam 'Kaybedecek Bir Şey Yok' adlı yeni bir albüm çıkardı."
"Biliyorum, 'Kaybedecek Bir Şey Yok' o zamanlar çok satan bir albümdü ve pek çok kişi 'Si Ning' adlı söz yazarını merak ediyordu," diye net bir şekilde hatırlıyor Meng Yuan. "Yu Qing ilk iki albümüyle pek ses getirmedi ama 'Kaybedecek Bir Şey Yok'dan sonra şarkıcı olarak popülerlik kazandı."
Meng Yuan sıcak kahvesinden bir yudum aldıktan sonra sordu: "O zamanlar kaç yaşındaydın? On sekiz mi?"
"Evet, on sekiz." Meng Yuan'ın kendisini incelediğini gören Yu Nian itiraf etti, "O zamanlar gençtim ve ablam şarkı yazmanın da deneyime bağlı olduğunu söyledi. Genç olmam güvenilmez görünmeme neden oluyordu ve benden faydalanılabilir, hatta çalışmalarım üzerindeki haklarım zedelenebilirdi."
"Bu doğru. Yani bunu bir sır olarak sakladınız ve gerçek adınızı kullanmadın?" diye sordu Meng Yuan.
"Evet, o sırada hala eğitimime devam ettiğim ve ek işimin eğitimimi etkilemesini istemediğim için sadece ablam için şarkı yazdım ve başka şarkı yazma projesi üstlenmedim. Ablam beni çok iyi korudu ve başka hiç kimse 'Si Ning'in gerçekte kim olduğunu bilmiyordu," diye açıkladı Yu Nian.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...