Bu biraz... ilginç miydi?
Qu Xiaoran derin bir nefes aldı ve kendi kendine düşündü: Aynı kutu süt tozunu içme arkadaşlığımıza bakılırsa, bu genç efendi bana bu kırık termosun kaynağını anlatmanızı dinleyecektir!
Kanepeye oturdu, uzun bacak bacak üstüne attı ve parlak renkli kravatını gevşetti, Xie You ona bu termosun iç astarının üç kat elmasla işlendiğini söylese bile şok olmayacağını düşündü. Sonra, "Hazırım; söyle bana" dedi.
Xie You'nun bakışları gri termosa kaydı. Bir an baktı ve hemen uzaklaşarak, "Yu Nian'dan bir hediye, içinde domuz kaburgası ve deniz yosunu çorbası var," dedi.
Qu Xiaoran bir süre bekledi ama bu cümlenin ne anlama geldiğini anlamak için bir sonraki cümleye kadar beklemesi gerekmedi!
"Başka yok mu?"
Xie You şaşkındı ve tekrarladı: "Bu termos bana Yu Nian tarafından verildi ve içinde onun pişirdiği kaburga ve yosun çorbası vardı."
Lambanın halıya düşürdüğü gölgeye bakan Qu Xiaoran'ın gözleri boş bakıyordu.
Oh.
Yüzünü ovuşturdu ve hayal gücünü kullandı: "NianNian'ın domuz kaburgası ve yosun çorbası pişirdi, sonra da içmen için bir termosa koyup sana mı verdi?"
"Evet!"
Xie You'nun ipeksi siyah bir gömlek giydiğini ve masanın arkasında sırtını dik tutarak oturduğunu, mutlu duygularını dizginlemeye çalıştığını ama yine de kulaklarının kırmızı uçlarını gizleyemediğini gören Qu Xiaoran'ın aklı o kadar karıştı ki bunu kelimelerle anlatamadı. Ruh hali aniden çöktü ve bir an için hafifçe ekşidi.
Piyanonun önünde sessizce oturan, biraz utangaç ve piyano öğretmeni tarafından övüldükten sonra gözleri parlayan Xie Xiaoyou'yu görmek gibiydi.
Xie You'yu ne zamandır böyle görmemişti? Şimdiki Xie You, tek bir kelime bile etmeden sekreterini gözyaşlarına boğabiliyordu. Tek bir bakışı tüm gürültülü konferans salonunu anında susturabiliyordu.
Kayıtsız, anlaşılmaz, kararlı, mesafeli ve duygusuz bir robot gibi soğuk; diğerlerinin Xie You hakkında edindiği izlenim buydu.
Ama aslında Xie You'nun hiç de böyle olmadığını çok iyi biliyordu.
Sadece takmak zorunda olduğu maske uzun süredir takılıydı ve ete kemiğe bürünmüştü.
Sonra Xie You'nun konuşmaya devam ettiğini duydu; sesi biraz yumuşaktı, sanki bir şeyleri telaşlandırmaktan endişe ediyormuş gibiydi: "Termos yeni; griyi severim."
Bu termos kova Yu Nian tarafından onun için özel olarak alınmıştı.
Bu cümleyi duyan Qu Xiaoran kendine geldi ve dişlerinin acıdığını hissetti!
Tamam, tamam, tamam, siz harikasınız! Bunu düşündü ve şaşırtıcı buldu: "Bu tür kelimeleri sadece Weibo'da yayınlamana ve düşüncelerini yerin beş kilometre altında saklamana rağmen, başkalarının gözünde Yu Nian'ı gerçekten karalıyorsun! Bu zaten birkaç kez oldu. Belki de Yu Nian senden nefret etmek istemiyor, ama seninle asla iletişim kurmamaya karar verdi?"
Qu Xiaoran konuşurken birden gerildi ve tükürüğünü yuttu, "Dedim ki, Xie Xiaoyou, henüz o çorbayı içmedin, değil mi? İçinde gerçekten arsenik ya da başka bir şey yok mu?"
Xie You, "......"
Xie You'nun tarifsiz yüz ifadesini gören Qu Xiaoran konuşmayı kesti.
Tamam, tam olarak anlamamış olsa da, bu biraz... ilginçti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...