Seni buldum.
Deprem sırasında Yu Nian bir rehberin rehberliğinde su kaynağı bölgesinin derinliklerindeydi.
Yan Shu adındaki rehber, dağ yollarını iyi bilen bir yerel sakindir. Yürürken, çok iyi bilmediği Mandarin dilinde, "İşte burası. Buradaki dağlarda buzul kalıntıları var ve yıl boyunca kar birikiyor. Bu alan ıssız bölgelerle çevrili. Buraya araştırma için gelen uzmanlar, yüksek dağlardaki kar erimesi, yağmur yağışı ve yeraltı akarsularının yerçekimi ve muazzam basınç altında bitki örtüsü, toprak ve granit aracılığıyla doğal filtreleme ve arıtmadan sonra kayalardaki çatlaklardan aktığını söylüyor. Su birçok doğal mineral elementi içerir. Ben çocukken, köyde biri hastalandığında, yaşlı köy muhtarı genç ve güçlü köylüleri bir kova içinde buradan su toplamaları için dağlara gönderirdi. Suyu hastaya vermek için geri getirirlerdi ve içtikten sonra hastalık yarı yarıya iyileşirdi."
Yu Nian kendisine uzatılan bir bambu tüpü aldı ve berrak su havuzunun yanına çömeldi. Yarım tüp suyu kaşıkladı ve tadına baktı, hoş bir şaşkınlıkla, "Hafif tatlı bir tadı var!"
"Evet, yaşlıların bu suyun dağ tanrısının taş çanağından akan nektar olduğunu söylediklerini duydum." Yan Shu gözlerini kısıp gülümsedi, "Bunun sadece bir blöf olduğunu biliyorum ama şimdi evdeki iki küçük maymunuma da aynı şeyi söylüyorum. Eski nesil her zaman doğaya karşı huşu duymamız gerektiğini söylerdi."
"Evet, bu doğru." Yu Nian bir tüp su daha doldurdu, kapağını kapattı ve Xie You'nun tatması için geri getirmeye hazırlandı. Saati kontrol etti, "Yan Amca, beni şimdi geri götürebilir misin? Etkinlik alanı şimdiye kadar kurulmuş olmalıydı ve geç dönmek programı geciktirir."
"Elbette, ayağınıza dikkat edin. Buradan tepeye kadar sadece az önce indiğimiz dar patika var. Yürümek kolay değil. Yapmamız gereken..."
Tam o sırada, çevredeki kuşlar keskin bir şekilde cıvıldamaya başladı ve kanat çırpışları kötü bir alamet gibi geldi. Sonra ayaklarının altındaki zemin sallanmaya başladı. Yu Nian ilk başta sabit durmadığını ve ayaklarının altındaki taşların sallandığını düşündü. Yan Shu'nun "Dağ tanrısı kızgın!" diyen dehşet dolu sesini duyana kadar bunun bir deprem olduğunu anlamadı!
Birkaç yüksek ses duyuldu ve kayalar ve toprak yukarıdaki uçurumlardan aşağı yuvarlanarak önlerindeki berrak su havuzuna çarptı ve büyük bir sıçrama yarattı.
Hemen tepki veren Yu Nian, Yan Shu'nun kolunu tutarak birkaç adım geri çekildi ama yine de giysilerinin yarısı ıslanmıştı.
Uzun gibi görünen bir süreden sonra, sarsıntı nihayet durdu ve ikisi de birbirlerinin ellerini bıraktı, ikisi de kalıcı bir korku hissediyordu.
Yu Nian cebinden telefonunu çıkardı ve gerçekten de dağlarda sinyal zaten zayıftı ve şimdi tamamen kaybolmuştu. Yan Shu aşağı indikleri noktaya koştu ve nefes nefese geri döndü, "İyi değil, yol çöktü. Yuvarlanan taşlar yolu tamamen kapattı, kim bilir ne kadar yükseğe yığıldılar. İkimiz hareket ettiremiyoruz. Yukarı çıkamayız!"
Yu Nian bir an için faaliyet alanındaki durumu ve yaralanan olup olmadığını düşündü. Yan Shu'ya "Neyse ki ikimiz de yaralanmadık. Böylesine şiddetli bir depremde mutlaka kurtarma ekipleri gelecektir. Endişelenmeyin."
"Evet, evet, evet! Daha önce çok paniklemiştim ama şimdi daha iyi hissediyorum." Yan Shu göğsünü sıvazladı ve dindar bir ifadeyle doğuya doğru eğildi, ardından biraz utanarak gözlerini açtı. "Köyün büyükleri tarafından öğretilen dağ tanrısına tapınma adabı budur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...