Ne yapacağımı biliyorum
Ancak, Xie You ilerleme çubuğunu dokuzuncu kez geri çekerken, eli aniden durdu. Hafifçe kaşlarını çattı ve pek de özel olmayan bir sahneyi birkaç kez izledi.
Doğru olmayan bir şeyler var.
Xie You kalbinde bir huzursuzluk hissediyordu. Cep telefonunu aldı ve hızla Qu Xiaoran'ın numarasını çevirdi. Karşısındakinin konuşmasını beklemeden, "Yu Nian'a ne oldu?" diye sordu.
Qu Xiaoran bir süre tepki vermedi ve şaşkınlıkla sordu: "Sorun ne? Ağabeyim yurtdışına gitti ve ben de birkaç gündür şirkete uğramıyorum." Xie You'nun ses tonunun doğru olmadığını hissederek aceleyle, "Xie Xiaoyou, endişelenme. Hemen birine soracağım! Seni yakında arayacağım!"
Xie You telefonu kapattı ve elinde tuttu. Gözleri ekrandaki Yu Nian'a takıldı ve başka tarafa bakmadı.
Yanılmıyorsa, Yu Nian'ın yüzünün acı çektiği bir kare vardı, ama hemen bir gülümsemeyle örtüldü.
Çok geçmeden Qu Xiaoran geri aradı.
"Hey, nereden bildin? Yu Nian bir kaza geçirdi."
Xie You bir nefes aldı ve derin bir sesle "Ne oldu?" diye sordu.
"Sormak için doğrudan Meng Yuan'ı aradım. Gösteri kaydının yapıldığı gün, prova sırasında kara kalpli bir kişinin Yu Nian'ın bastığı sahneye su serptiğini söyledi. Yu Nian dengesini sağlayamamış ve düşmüş. Aslında Yu Nian'ın dizlerinin üzerine vurması gerekiyordu ama o dizlerinden kaçınacak kadar akıllıydı ve sadece ayağını burktu."
Xie You daha yavaş konuştu, "Prova sırasında...?"
"Evet, prova sırasında oldu! Daha sonra Meng Yuan onu şahsen hastaneye gönderdi, önemli bir şey değildi. Ama Nian Nian'ınız her şeye katlandı ve kayıt sırasında yaralı ayağıyla dans etti." Qu Xiaoran rahat bir nefes alarak, "Birkaç dakikadan fazla dans etti ve her şeye katlandı. Bunu düşünmek bile acı veriyor!
Acımış olmalı.
Xie You gözlerini kırpmadan sahneyi tekrar izledi.
Acı o kadar dayanılmaz olmalıydı ki, yüz ifadesi bir an için böyle bir kusur gösterdi, değil mi?
"...Hey Xie Xiaoyou, dinliyor musun?"
"Evet." Xie You'nun sesi biraz kısıktı, "O kişiyi yakaladılar mı?"
"Neredeyse oldu, program ekibi açıklayacaklarını söyledi."
Telefonu kapattıktan sonra Xie You birkaç saniye boyunca hareket etmedi. Bir süre sonra kısa mesaj arayüzünü açtı ve parmakları uzun süre ekrandaki düğmelerde asılı kaldı ama yine de basmadı.
Şimdilik bunu yapamazdı.
Gözlerinde kendi kendisiyle alay eden bir ifade belirdi ve daha sonra bu ifadenin yerini daha derin bir soğukluk aldı. Xie You telefonu tuttu ve izlemeye devam etmek için programa tıkladı.
Sahnede Yu Nian'ın yüz ifadesi hiç görünmüyordu. Salondaki kanepede oturmuş oylama sonuçlarını bekliyordu. Rahatça gülümsüyor ve ara sıra yanındaki Xia Mingxi'ye birkaç kelime söylüyordu.
Uzaktan geçen bir karede Yu Nian'ın siyah deri ayakkabılarını çıkarıp açık renkli terlikler giydiği görülüyordu. Birçok izleyici de bunu fark etti ve bir süre boyunca yaylım ateşi tartışmalarının odağı haline geldi.
[Yu Nian neden terlik giydi? Salonda olmasına rağmen bu kadar rahat olamaz, değil mi?]
[Belki de deri ayakkabılar ayağını acıtıyordur, çok titiz!]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...