Yu Nian hoşlanıyor--
[Annem bana neden bu kadar standart diz çöktüğümü sordu! Şimdi fikrimi değiştireceğim! Qing Abla, sence gözlerini yakalayabilir miyim?]
[Daha önce Kardeş Qing'in palavra atıp atmadığını sorgulayan kişi, sen bekle! Sana biraz bilgi vereyim! Kardeş Qing ilk çıkışını yaptığında, her gün lüks arabaları teker teker kullanıyordu ve sayısız kirli fikirli insan tarafından sorgulanıyordu! Meğer Kardeş Qing'in ailesi zenginmiş, madenleri ve arazileri varmış! Yani parayı savurmak ve kaynakları rastgele seçmek sadece övünmek değil!]
[Odak noktasını değiştirmeyin! Gecenin bir yarısında Yu Nian'la birlikte bir saatten fazla dışarı çıktığınızda tam olarak ne yaptığınızı cevaplamaya cesaretiniz var mı?]
[Hadi, konuşmayı kes ve diz çök!]
Çok geçmeden, "Doğanın Sesi "nin resmi blogu ve He Qiubai'nin kişisel ana sayfası Yu Qing'in Weibo'sunu yeniden yayınladı.
"Doğanın Sesi: Evet. //@HeQiubai: Karanlık anlaşmalar mı? Palavra, beni karıştırma! //@YuQing: ......"
Hemen ardından Xu Xianglan da Yu Qing'in Weibo'sunu yeniden paylaştı: "İster inanın ister inanmayın, yarın size NG dokuz'u vereceğim. //@YuQing: ......"
İlgili yorum alanları kahkahalara boğuldu ve doğrudan "hahaha" tarafından kaydırıldılar. #Yu Qing'in otoriter yanıtı# da yarım saat içinde inanılmaz derecede popüler oldu ve düzinelerce emoji seti ortaya çıktı.
Yu Nian konu yorum alanına tıkladı ve yeni çıkan tüm emoji paketlerini dikkatlice kaydederek gelecekte Yu Qing ile sohbet etmeye hazırlandı.
Bu sırada Xu Xianglan'ın sesi duyuldu: "Bugünlük bu kadar yeter! Herkes çok çalıştı!"
Herkesi selamladıktan sonra Yu Nian da kamp sandalyesini odaya taşıdı ve tam elini yüzünü yıkamayı bitirdiği sırada Meng Yuan'dan bir telefon aldı.
"Meng Kardeş?"
Meng Yuan çekingen bir tavırla sordu, "NianNian, son zamanlarda duygusal durumunun... değişmiş olması mümkün mü?"
Yu Nian şaşırdı ve hemen fark etti, "Ablam ne dedi?"
"Hayır, hayır!" Meng Yuan hemen inkar etti ve ardından açıkladı: "Yu Qing, Rou Rou'yu aşık olduğun kişi hakkında soru sorması için tehdit etti ve ayarttı. Rou Rou ne yapacağını bilemediği için beni arayıp sordu ve benim de kafam karıştı. Doğrudan sana da sorabilirim!"
Yu Nian, Yu Qing'in "Asla kimseye söylemeyeceğim" dediğini düşündü ve kendi kendine, gerçekten de hepsi sahteydi! Yatağın kenarına oturdu ve zihnini temizledi, "Henüz duygularımı çözemedim-"
"Bu sadece bir sevgi hissi mi?"
"Evet, bu sadece bir sevgi durumu ve karşı tarafla kurduğum gerçek temas... çok fazla değil." Yu Nian gözlerini havada belli bir noktaya sabitledi, bir süre Xie You'nun ifadesini düşündü ve ardından gülümsedi, "Meng Kardeş, endişelenme. Ben yine de çok dikkatli olacağım."
Meng Yuan ve Yu Nian arasında hâlâ biraz güven vardı. Karşı taraf başka bir şey söylemedi ve her zamanki gibi birkaç kelime mırıldandı: "Kesinlikle ortalığı karıştırmayacağını biliyorum ve gerçek bir şey olduğunda, bunu söylemeyi unutmamalısın!" Bundan sonra tekrar meraklandı: "Ancak, boyu gerçekten 1.86 metre mi?"
""Evet," diye tekrar vurguladı Yu Nian, "Şu anda sadece 1.79 metre olmama rağmen, hâlâ büyümeye devam ediyorum! Daha önce ölçmüştüm, boyum 1.795 metreydi ve yakında 1.80 metreye ulaşacağım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...