Zenginlerin dünyasını anlamıyorum.
Altın Melodi Ödülleri töreninin ertesi günü " Bırak Şarkı Söyleyeyim " in beşinci bölümünün kayıt günüydü. Kayıt mekanına vardığında, Yu Nian tanıdık personel ile tek tek selamlaştı ve tesadüfen Bai Yan ile karşılaştı.
Bai Yan kısa bir etek ve uzun çizmeler giymişti, iri dalgalı bukleleri aşağı dökülüyordu ve ince bacakları zarif ve düzdü. Yu Nian'ı gördüğünde uzun bir iç çekti, "Ah, bazı insanlar sadece dışarıdan göz alıcı görünmekle kalmıyor, aynı zamanda evde pasta keyfi de yapabiliyor!"
Bai Yan'ın asistanı kısık bir sesle ekledi, "Yan Kardeş bir aydır hiç tatlıya dokunmadı."
Bai Yan'ın dün gece Weibo'da paylaştığı fotoğraftan bahsettiğini anlayan Yu Nian gülümseyerek, " Kek gerçekten çok lezzetliydi ve onu düşünmeden edemiyorum" dedi.
Bai Yan ona ters ters baktı, "Beni öldürüyorsun! Bu gece iki porsiyon..." Durakladı ve sesini alçalttı, "...sebze salatası."
Yu Nian hiç tereddüt etmeden kıkırdadı.
Sun Mengze ve diğerleriyle buluştuktan sonra, her biri kendi makyaj aynalarının başına oturdu ve alışkın oldukları gibi sohbet edip dedikodu yaptılar.
Wei Lu gülerek "Nian Nian, ödül törenine katıldıktan sonra ertesi gün manşetlere çıkıyorsun. Ya altı ödül birden kazanıyorsun ya da romantik bir ilişki içinde olup olmadığın konuşuluyor. Ama dürüst olmak gerekirse, altı ödül kazanmanıza hayran kaldım!"
Dedikoduların içine giren Bai Yan heyecanlandı, "Evet, evet! Pek çok medya kuruluşu çılgınca tahminlerde bulunuyor ve Yu Qing dışında seninle birlikte görülen her kadın ünlüyü analiz ediyor. Ben bile kurtulamadım!"
Herkes kahkahalara boğuldu ve Yu Nian meraklandı, "Peki ya sonra?"
Bai Yan, "Ve sonra senin çok temiz olduğunu anladılar ve herhangi bir pisliği ortaya çıkarmanın hiçbir yolu yok! Yani, bir ilişki içinde olup olmadığınız ve diğer kişinin kim olduğu, hepsi bir sır!" Tekrar meraklandı, "Bu arada, ödül törenindeki konuşmandan sonra menajerin patlamadı mı?"
Yu Nian başını salladı, "Meng Kardeş kararlarımı anlıyor."
Bai Yan anlayışlı bir ses çıkardı ve yeni manikürlenmiş parmaklarıyla masaya vurdu, "Doğru, sen tipik bir idol değilsin, yani bu sadece bir ilişki, kundaklama veya soygun değil." Bir şey hatırladı, "Bu arada, Zheng Zhaoxi gerçekten acınacak halde!"
Bu ismi duyan Yu Nian, kendisine iki kez gelen iki fotoğrafı hatırladı ve yüz ifadesi pek değişmedi, "Ona ne oldu?"
Bai Yan herhangi bir sorun olmadığından emin olmak için odaya baktıktan sonra sesini alçalttı, "Zheng Zhaoxi ilk olarak sadık olmadığı ve birden fazla ilişkisi olduğu için ifşa edildi. Pazarlama ve popülerlik idolü rotasını izliyor, bu yüzden düzgün bir ilişki tamam olabilir, ancak bu tür skandallara karışmak korkunç. Şimdi, kız arkadaşının tüm hayranları ona karşı cephe aldı. Daha da kötüsü, bir zamanlar zengin bir kadın tarafından tutuluyordu."
Sun Mengze de ilgilenmeye başladı, "Sonra ne oldu?"
"Zengin kadının adını vermeyeceğim ama kocası onun genç bir yıldızı tuttuğunu biliyordu. Şimdi, zengin kadının tek oğlu, dışarıda tutulan metresin oğluna karşı miras hakları için savaşıyor. Oğul, annesinin ilişkisinin babasının imajını zedelediği için üzgün, bu yüzden Zheng Zhaoxi'nin halkın gözünden kaybolmasını bekleyemiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomantikTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...