Yapamaz mıyım? Tabii ki yapabilirsin.
Yu Nian cevap vermedi ama tekrar yaklaştı ve Xie You'yu dudaklarının ortasından öptü. Öpücükten sonra kulaklarında biraz sıcaklık hissetti ve "İkna edilmek istediğin başka bir yer var mı?" diye sordu.
Xie You başını sallamak istedi ama aceleyle değil, ağırdan alması gerektiğini düşündü. Üzüntüyle başını salladı ve "Şimdilik yok" dedi.
Mantar ve domuz kaburgası çorbasını servis ettikten sonra, Yu Nian bir şeylerin eksik olduğunu hissetti ve Xie You'ya sordu, "'Biraz yeşil soğan eklememi istermisin?"
Xie You, "'Sorun değil," diye yanıtladı.
Bunun üzerine Yu Nian balkona çıkıp birkaç sap yeşil soğan topladı ve içeri getirdi. Xie You soğanları aldı, yıkadı ve mutfak bıçağıyla beceriksizce doğrayarak çorbanın içine serpiştirdi. Beklentiyle Yu Nian'a baktı.
Yu Nian gülümsedi ve "Onları çok iyi doğramışsın!" dedi.
Xie You anında kalbinin tatmin olduğunu hissetti."
Yemekten sonra, taş-kağıt-makas karar verme yöntemine başvurmadan, Xie You kalktı ve bulaşıkları hızla toplayıp mutfağa götürdü. Vücudunun yarısını dışarı çıkardı ve Yu Nian'a, "Onları ben yıkayacağım, benden çalma," diye vurguladı.
Yu Nian kıkırdadı ve yanındaki pirinç çiçek makasını işaret etti, "Tamam, seninle yarışmayacağım. Ben gidip bitkileri budayacağım."
Gereksiz dallar Yu Nian tarafından kesilirken keskin bir ses duyuldu. Çiçek makasını tutarken mutfağa doğru bakmaktan kendini alamadı - evin artık sadece kendisi için olmadığını hissetmeyeli uzun zaman olmuştu.
İçerideki hava bile daha sıcak hale gelmişti.
Bulaşıkları yıkadıktan sonra Xie You mutfaktan çıktı. Yu Nian'ın bakışları onun üzerinde sabitlendi. "Giysilerin neden ıslak? Rahatsız mı oldun?" O konuşurken Yu Nian ayağa kalktı, Xie You'nun bakışlarının biraz kaçamak olduğunu fark etmemişti.
"Gömleklerimden birini ödünç almak ister misin?"
Bu tedavi Xie You'nun hayal ettiğinden bile daha iyiydi. Başını salladı, "Elbette!"
Yu Nian gardıroptan biraz daha büyük boy bir tişört çıkardı ve Xie You'ya uzattı. Tam "Üzerini nerede değiştirmelisin?" diye soracakken, daha son üç kelime ağzından çıkmadan, karşısında duran Xie You kesin bir karar vermiş gibiydi. Gömleğinin eteklerini yukarı çekti ve neredeyse göz açıp kapayıncaya kadar tüm üst bedeni ortaya çıktı.
Xie You'nun teni sağlıklı bir buğday rengine sahipti, vücudunun üst kısmındaki kaslar sıkı ve belirgindi. Derin ve çekici yüz hatlarıyla birleştiğinde, çıkık adem elması bile son derece çekici görünüyordu. Sadece orada durması bile Yu Nian'ın tüm dikkatini çekmeye yetmişti.
Yu Nian daha önce hiç kimseye aşık olmamıştı ama beklenmedik bir şekilde Xie You ile karşılaştığında, zehirlenmiş ve bağımlı olmuş, içine düşmüş ve çıkamaz hale gelmiş gibiydi.
Yu Nian'ın bakışlarının kendisine yapıştığını gören Xie You'nun kalbi ilk gerginliğini üzerinden attı.
Uzun zamandır hazırladığı cümleleri söyledi: "Nian Nian, gördüklerinden memnun musun?"
Xie You net bir şekilde hatırlıyordu; notlarda kişinin sevgilisinin gözündeki çekiciliğini artırmak için vücudunu ona uygun bir şekilde göstermesi gerektiği belirtiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...