Bölüm 91

101 16 3
                                    


Yu Nian'a her şeyi anlattım.


Bunu duyan Shi Rou hızla fotoğrafa baktı ve sözleri biraz kekelemeye başladı, "Bu fotoğraf... kesinlikle Photoshop'lu olmalı!"

Otoparkta Zheng Zhaoxi'yi gördüğünü hatırlayarak Yu Nian'ın yüz ifadesini dikkatle inceledi ve onu nasıl teselli edeceğini bilemediği için dudaklarını büzdü.

Meng Yuan telefonu alırken kaşlarını çattı ve resmi dikkatle inceledi. Yaklaşık on saniye sonra bir sonuca vardı: "Bu fotoğraf Photoshop'lu değil ama yakından bakarsanız, açının yarattığı görsel bir yanılsama olduğunu görebilirsiniz. İki figür mükemmel bir şekilde üst üste binmiş ve açı çok kurnazca. Düşük görüntü kalitesiyle birlikte, ilk bakışta öpüştükleri yanılsamasını veriyor."

Konuşmasını bitirdikten sonra, yüzünde asık bir ifade olan Yu Nian'a baktı ve bazı tavsiyelerde bulundu: "Nian Nian, bu seni kasıtlı olarak kışkırtmaya ve Başkan Xie'yi yanlış anlamanı sağlamaya çalışan biri olmalı. Ne de olsa bir ilişkide en çok korkulan şey şüphe ve güvensizliktir." "Bu tuzağa düşmeyin" diye ekledi.

Shi Rou söze karıştı, "Evet, şu idol dizilerde, genellikle bu şekilde tasvir edilmiyor mu? Başrol oyuncusu sevdiği kişiyi kötü bir yardımcı karakterle görür ve kalbi kırılır, bu da ayrılığa yol açar. Ama gerçekte, hepsi kötü karakterin planıdır!"

Yu Nian telefonunu bıraktı ve fotoğrafa bir daha bakmadı. Sandalyesinde arkasına yaslandı ve parmağındaki yüzüğe dokunarak, "Xie You'dan şüphe etmiyorum ve ona güveniyorum. Sadece benden kasıtlı olarak bir şeyler sakladığı için kızgınım."

O anda, Meng Yuan'ın telefonu çaldı. "Başkan Qu?" diye cevap verdi.

Karşı tarafta ne söylendiğini bilmeyen Meng Yuan, "Şu anda meşgul değil" diye cevap verdi. Ardından telefonu Yu Nian'a uzattı ve "Nian Nian, Başkan Qu seni arıyor" diye fısıldadı.

Qu Xiaoran mı? Yu Nian telefonu aldı ve "Alo, ben Yu Nian" dedi.

Qu Xiaoran'ın sesi biraz tereddütlü bir şekilde ahizeden geldi: "Bir süredir uğraşıyorum ve sanırım seni şahsen görmem gerekiyor."

Dışarıda bir randevu almadılar ve Yu Nian doğrudan Meng Yuan ile birlikte Xingyao Eğlence Merkezi'ne gitti. Daha sonra asansörle Xingyao Binası'nın 51. katına çıktılar.

Ofisin kapısını çalan Yu Nian içeri girdi. Qu Xiaoran aslında mavi kanepede oturuyordu ama Yu Nian'ın içeri girdiğini görünce aceleyle ayağa kalktı. Birden kanepenin üzerine dağılmış çizgi romanları, oyun konsollarını ve kulaklıkları hatırladı ve hızla eğilerek onları topladı.

Qu Xiaoran birkaç minder alıp tüm dağınıklığı örttükten sonra hiçbir şey olmamış gibi davrandı ve gülümseyerek Yu Nian'ı selamladı, "Hey!"

Yu Nian gülümsemeye karşılık verdi, "Uzun zamandır görüşmedik." Ardından Qu Xiaoran'ın karşısına oturdu.

"Uzun zaman oldu! Ağabeyim beni oradan oraya sürüklüyor, bu yüzden son zamanlarda buraya gelemedim. Bak," dedi Qu Xiaoran ve başının üst kısmını işaret ederek, "Görüyor musun, saçlarım beyazlamış? Çok zor oldu!"

Yu Nian gülmemeye çalıştı, "Bu sadece boyalı değil mi?"

"O kadar belli mi? Abimi kandırmayı planlıyordum!" Qu Xiaoran'ın aklına bir şey geldi ve koltukta doğruldu, Yu Nian için bir fincan çay doldurdu ve boğazını temizledi, "Bu arada, Xie Xiaoyou kahve sevmediğini ve çay ya da meyve suyu tercih ettiğini söyledi, ben de sekreterime biraz yeşil çay hazırlattım."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin