Güller çok güzel
Günden güne, zaman hızla geçti.
Yu Nian, tavrından mı yoksa Meng Yuan'ın özel bir şey söylemesinden mi kaynaklandığını bilmiyordu ama o günden sonra kimse onu durdurmaya gelmedi; ama aynı zamanda hiç arkadaş edinemedi. Bazen onun yanındaki antrenman odasını kullanan insanlarla karşılaşıyordu ama onlar da sadece ona bakıp aceleyle uzaklaşıyorlardı.
An Cheng, Yu Nian'a beyaz bir havlu fırlattı, kapı çerçevesine yaslandı, içkinin vidasını açtı ve bir yudum aldı. Köşede kaybolmak üzere olan kişiyi işaret ederek, "Kendini kötü mü hissediyorsun? Hedef alındığın ve kenara itildiğin çok açık."
Yu Nian havluyu aldı ve boynundaki teri sildi. An Cheng'in sorusunu duyunca başını salladı ve gülümseyerek cevap verdi: "Ne istediğimi ve şimdi ne yapmam gerektiğini biliyorum."
An Cheng ayağa kalktı, "Oldukça açık fikirlisin." Yedi ya da sekiz yıldır Xingyao'da dans öğretmenliği yapıyordu ve pek çok sanatçıya ders vermişti, kimisi ateşli kimisi havalıydı, herkesin farklı deneyimleri vardı. Ama Yu Nian'ın zihniyetinin kesinlikle birinci sınıf olduğunu söylemek zorundaydı.
Kolunu uzattı ve Yu Nian'ın omzunu sıvazladı, "Herkes farklıdır ve bir şeyler yapmanın farklı yolları vardır. Bu yüzden zamanınızı ve enerjinizi bu dağınık şeylere harcamayın. Sıkı çalışın ve iyi pratik yapın, gökyüzüne yükseleceksiniz." An Cheng parmağıyla gözünün ucunu işaret ederek kararlı bir şekilde, "Öğretmeniniz An'ın görüşü çok iyi" dedi.
Yu Nian gözlerinde küçük bir gülümsemeyle hafif nemli beyaz havluyu sıktı, "Peki o zaman, uğurlu sözlerinizi ödünç almak istiyorum."
Öğlen ders bittikten sonra Shi Rou içeri girdi ve Meng Yuan'ın Yu Nian'dan ofisine gelmesini istediğini söyledi.
"Küçük bir toplantı olmalı. Meng Kardeş öğle yemeği için otelden paket servis sipariş etti."
Yu Nian başını salladı, elinde bitmemiş içecek şişesini taşıyarak asansöre bindi ve Meng Yuan'ın 42. kattaki ofisine çıktı.
Ofisin kapısı açılır açılmaz, yemek kokusunun saldırısına uğradı. Yu Nian kibar davranmadı, merhaba dedi ve yemeğe oturdu. Bütün sabah çalıştıktan sonra, gerçekten çok acıkmıştı.
Meng Yuan, Yu Nian'ın kendisine karşı kibar davranmamasından oldukça memnundu. Elindeki telefonu çevirdi ve doğrudan konuya girdi, "Bugün esas olarak dış görüntün hakkında konuşmak istiyorum."
Yu Nian konuştuğunda, yemek çubuklarını bırakmayı alışkanlık haline getirmişti, "Karar verildi mi?" Meng Yuan'ın iki gün önce bundan bahsettiğini, dış imajını formüle etmeye çalıştığını duymuştu.
"Bu doğru." Meng Yuan bir aşağı bir yukarı Yu Nian'a baktı. Yarım aydan fazla bir süre dans çalıştıktan sonra, insanların dikkatini birden fazla kez çeken fiziği daha da göz alıcı hale gelmişti. Sanki birazdan ışıkların önünde durup fotoğraf çekmeye başlayacakmış gibi, üzerinde bembeyaz pamuklu bir tişört vardı.
Meng Yuan rahat bir tavırla, "Tişörtün ne kadar?" diye sordu.
Yu Nian giysilerini çekiştirdi, "Bu mu? 19 yuan'a aldım. Özel bir fiyattı. Giymek için bir düzine tişört aldım."
Meng Yuan: "....."
Yu Nian en son kendisinden maaşını artırmasını istediğinde, Meng Yuan Yu Nian'ın durumunun iyi olmadığını biliyordu ama bu kadar kötü olacağını tahmin etmemişti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...