Bölüm 95

112 18 13
                                    


Yanımda olduğun için teşekkür ederim.


Yu Nian, Meng Yuan'ın yanında yürürken, Rong Yue'nin telefonda konuşmasını dinledi.

"Doucai Tavuğu ve Taş Desenli Kupa'nın Xiao ailesinden olup olmadığına gelince, bu kesin değil. Ne de olsa bu nesne uzun zamandır dünyada görünmüyor. Ning Şehri'ndeki Xiao ailesinden geriye sadece Xiao Yingke kaldı ama bu Bay Xiao çoktan vefat etti ve hayattayken ne bir eşi ne de bir çocuğu vardı. Yani kupayı gönderen yaşlı kadın kesinlikle Xiao ailesinin karısı değil. Bununla birlikte, Xiao ailesiyle akraba olduğundan bahsetmişti, bu yüzden aralarında uzaktan bir bağlantı olabilir ama bunu söylemek zor."

Yu Nian şaşırmıştı. "Bay Xiao Yingke vefat mı etti?"

"Evet, Ning Şehri'ndeki Xiao ailesinin doğrudan soyundan gelen son kişiydi," diye iç geçirdi Rong Yue. "Nian Nian, neden endişelendiğini biliyorum ama bu fincanı yasal olarak satın aldın. Unutmayın, bu olay yüzünden haksız yere saf ve çok parası olan biri olarak yaftalandınız, değil mi?"

Koruma arabanın kapısını açtı ve Yu Nian kıpırdamadan durarak arabaya binmeye hazırlandı. O anda uzaktan birinin "Gu Xuanning!" diye bağırdığını duydu. Yu Nian arkasını döndü, gülümsedi ve sesin geldiği yöne doğru el salladı.

Yu Nian'ın Altın Melodi Ödülleri'ne gitmekte olduğunu bilen Rong Yue telefonun diğer ucundan kıkırdadı, "Şimdi fazla bir şey söylemeyeceğim. Sen devam et ve işlerini hallet. Zamanı geldiğinde, ben de canlı yayını izleyeceğim!"

Yu Nian biraz utandı, "Tamam, elimden geleni yapacağım."

Gün batımı ufkun altında kayboldu ve renkli akşam ışıkları gökyüzünü süsledi. Mekândaki tüm ışıklar yakılmıştı. Arabada oturan Yu Nian, etkinlikten gelen hayran çığlıklarını belli belirsiz duyabiliyordu.

Yu Nian son onaylamayı yapıyordu, "Kıyafetin iyi görünüyor ve tüm aksesuarları, saati ve kol düğmelerini takıyorsun. Gazetecilerin fotoğraflarını çekmesi için özel olarak ayarladım, bu yüzden fotoğraf kalitesi garantili. Başka bir şey var mı? Evet, ilk kez kırmızı halıda tek başına yürüyorsun, çok hızlı yürümeyin ve fotoğraflar için yeterli zaman bırakın!"

Yu Nian tek tek onayladıktan sonra başını eğdi ve tek bir kırışıklığı bile olmayan tertemiz manşetleri düzeltti. Dayanamayarak telefonunu eline aldı ve Xie You'nun numarasını çevirdi.

Arama neredeyse anında cevaplandı ve Xie You, Yu Nian'a "Gergin hissediyor musun?" diye sordu.

Xie You'nun sesini duyan Yu Nian bilinçaltında nefes verdi ve bunu saklamadı, "Evet, çok gerginim." Pencereden dışarı baktı ve devam etti, "Bu Altın Çam Ödülü'nden farklı. Altın Çam Ödülleri için hiçbir zaman yüksek beklentilerim olmadı; daha çok rahat bir tavırdı ve kazanıp kazanmamak çok önemli değildi. Ama Altın Melodi Ödülleri için..." Hırsını açıkça ifade etti: "Kazanmak istiyorum."

Xie You bu soruya doğrudan cevap vermeden yumuşak ve çekici bir sesle, "Nian Nian, şu anda kek pişiriyorum," dedi.

"Kek mi?" Yu Nian şaşırdı ama sonra Xie You'nun ona daha önce gönderdiği "paket servis" ürünlerinden birini, küçük, eğri büğrü bir pastayı hatırladı ve gülümsedi, "O halde Bay Xie, kekiniz için bol şans!"

Xie You kısık bir sesle "Teşekkürler," diye yakındı, " kek pişirmek resmi belgelerle uğraşmaktan çok daha zor."

Xie You'nun o anki sıkıntılı ifadesini hayal eden Yu Nian kahkahalara boğuldu.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin