Yu Qing, Sheng ailesinin en büyük kızıdır, peki ya kuzeni Yu Nian?
Yedek yatay tahta ile su çarkı hızla onarıldı ve tekrar çalışmaya başladı. Yaşlı köy şefi, elleri arkasında, gülümsemesini engelleyemedi ve minnetle, "Çok teşekkür ederim, Öğretmen Yu. Siz olmasaydınız, iki karakteri bile tanıyamayan bizler kim bilir kaç gün meşgul olurduk!"
Civardaki diğer köylüler de gülümseyerek Yu Nian'a birbiri ardına teşekkür ettiler.
Bu durum Yu Nian'ın biraz utanmasına neden oldu. Ellerindeki kiri berrak akan suda yıkadı ve "Bu sadece küçük bir çabaydı, elimden geleni yaptım, bana teşekkür etmenize gerek yok, gerçekten" dedi.
Yaşlı köy şefi yüksek sesle güldü, "Öğretmen Yu, çok alçakgönüllüsün!"
Dönüş yolunda kamerayı Yuan Wang taşıdı. Yu Nian'ı iki gün boyunca takip ettikten sonra, birbirlerine oldukça aşina olmuşlardı ve konuşmalarındaki ilk kısıtlama ortadan kalkmıştı. Yuan Wang şaka yaptı, "Küçük belgeselimiz yayınlandığında, Nian Nian, biyografindeki özel beceriler bölümüne 'su çarkı tamiri' ekleyebilirsin."
Yu Nian da gülerek, "Teknik becerilerimin vasat olduğuna dair bir not eklemelisin" diye cevap verdi.
Her ikisi de kahkahalara boğuldu.
Öğle yemeği vakti çoktan geçmişti ve yabani otlarla kaplı bir patikada yürüyorlardı. Yu Nian özür diledi, "Seni de peşimden sürüklediğim için gerçekten özür dilerim, üstelik daha öğle yemeği bile yemedik."
Yuan Wang elini rahatça salladı ve beyaz dişlerini göstererek gülümsedi, "Yemek yemek o kadar da önemli bir şey değil. Yerinde değerli bilgiler edinmenin nasıl bir şey olduğunu tecrübe ettim ve bir su çarkının nasıl tamir edileceğini öğrendim. Öğle yemeği yemekten çok daha eğlenceli. Geri döndüğümde bir yıl boyunca bununla övüneceğim!"
Geçici konaklama yerlerine döndüklerinde öğle yemeklerini çabucak bitirdiler. Yu Nian bavulundan bir maske çıkardı ve bronz gui'yi incelemek için köyün deposuna döndüler.
Yu Nian sabırlıydı ve köylülerden yumuşak kıllı bir fırça ve biraz lif kabağı ödünç aldı. Siyah bir maske takarak bronz gui'nin yüzeyindeki çamur ve birikmiş kiri dikkatlice temizledi.
Yuan Wang fazla yardım edemedi, bu yüzden bir kenarda oturup gözlemledi. Yu Nian'ın ellerini bir süre izledikten sonra, "Nian Nian, ellerin çok sağlam!" diye haykırmaktan kendini alamadı.
Maskenin dışından görünen gözlerde, sudaki dalgalanmalar gibi gülümseyen bir ifade vardı. Yu Nian, "Çünkü topraktan çıkarılan eserler genellikle çok ama çok kırılgandır. Örneğin, Haihunhou mezarında bulunan bambu fişleri; hepsi karanlık ve tanınmaz bir yumru halinde birbirine yapışmıştı. Bu yüzden onlara dokunduğunuzda son derece dikkatli, sabırlı ve temkinli olmanız gerekir. Tek bir hata, tarihten inanılmaz derecede değerli bir şeyin yok olmasına yol açabilir."
"Bir düşünün, bu kadim nesneler zamanın değişen gelgitlerinde hayatta kaldılar ve sonunda ortaya çıkarıldıklarında bir çırpıda kırılabilirler. Bu gerçekten yürek burkucu!"
Yuan Wang gülümseyerek cevap verdi, "Kesinlikle!"
Yu Nian başını salladı ve durmadan önce bir süre çalışmasına konsantre oldu. "Bitti."
Bronz gui üzerindeki desenin küçük bir bölümü temizlendi ve Yu Nian'ın gözleri parladı. Derin bir nefes aldı "Bu bir Taotie deseni. Tarzına bakılırsa, modern bir taklit gibi görünmüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
Roman d'amourTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...