Bölüm 9

200 30 2
                                    


Tamam, Xie You, sadece mutlu ol!



Yu Nian stüdyodan ayrıldığında saat sabahın ikisiydi.

Ayrılmadan önce Xia Mingxi onu iletişim bilgilerini paylaşması için yanına aldı ve WeChat'i tararken sordu, "Bu arada, son zamanlarda meşgul müydün?"

Yu Nian gülümseyerek başını salladı, "Evet, ders programım çok sıkışık. Sabahları dans dersim, öğleden sonraları da vokal müzik dersim var. Daha önce hiçbir temel bilgiye sahip değildim ve bir bölümden de değilim, bu yüzden şu anda öğrendiklerime güveniyorum."

Xia Mingxi telefonu salladı ve parlak bir şekilde gülümsedi, "Peki, birlikte çok çalışalım, geri döndüğümde kesinlikle babam tarafından sınıfa kadar eşlik edileceğim. Zamanımız olduğunda birlikte oynayalım!"

"Tamam, kesinlikle!"

Xia Mingxi temsilciyi takip ederek önce oradan ayrıldı, ardından Yu Nian ve Meng Yuan He Qiubai'yi karşılamaya gitti.

He Qiubai'nin gözleri yorgunluktan kıpkırmızıydı ama çok heyecanlıydı. Yu Nian'ı görür görmez omzunu sıvazladı ve gülümseyerek, "Fena değil! Ortadaki siyah kurdeleyi çözdüğünüzde, görsel efekt çok iyi! Yönetmenimiz yüzünü defalarca çekmekten kendini alamadı!"

Tekrar Meng Yuan'a döndü, "Şarkı söyleyebilen, dans edebilen ve bilgili biri olarak, hazineyi nerede buldun Lao Meng?"

"Dağlarda kazılmıştı." Meng Yuan kollarını kavuşturarak alay etti, "Seni elimde biri olduğunu söylemek için çağırdım. Gösteriye koymadan önce onu görmeye kim geldi?"

"Gösteriden ben sorumluyum!" He Qiubai sanki şovun yükselen reytinglerine bakıyormuş gibi tekrar Yu Nian'a baktı: "Xiaoyu, geri dön ve iyice dinlen, bir sonraki tur için pillerini şarj et. Ayrıca, program başlamadan önce, tanıtımla işbirliği yapmak için program grubunun tanıtım Weibo'sunu iletmeyi unutmayın."

Yu Nian: "Elbette Müdür He, bunu asla unutmayacağım. Siz de çok çalıştınız, bu yüzden iyi dinlenin."

He Qiubai gülümsedi ve çalışmaya devam etmeden önce tekrar omzunu sıvazladı.

Arabaya bindikten sonra Meng Yuan Yu Nian'a bir battaniye uzattı ve "Xia Mingxi ile tanıştın mı?" diye sordu.

Yu Nian'ın çalışma ve dinlenme programı hafta içi çok düzenliydi. Normalde bu saatlerde uyuyor olurdu, bu yüzden zihni çok yavaş çalışıyordu. Bir süre sonra, "Şey, Xia Mingxi çok iyi bir insan ve sohbet de edebiliriz" diye cevap verdi.

Meng Yuan iki saniye tereddüt etti ama yine de hatırlattı, "Ailesinin statüsü orada, onunla iyi geçinirsen, kesinlikle bazı insanlar tarafından alay konusu olursun."

Yu Nian, Fang Huai'nin daha önce söylediklerini hatırladı ama aldırmadı. Sandalyede arkasına yaslandı ve gülümseyerek dudaklarını büktü, "Başkaları beni sevmiyorsa, bu benim suçum değil, neden başkalarını memnun etmek için kendime haksızlık edeyim?"

Küçük bir yorgana sarılmıştı ve sözleri biraz belirsizdi, "Meng Kardeş, vardığımızda beni uyandırabilir misin?"

Meng Yuan, Shi Rou'dan arabadaki klimanın ısısını yükseltmesini istedi ve "Tamam, sen uyuyabilirsin, vardığımızda seni uyandırırım" dedi.

Arkasına baktığında Yu Nian'ın çoktan uykuya dalmış olduğunu gördü. Yüzündeki makyaj silinmişti ve başını yorganın altına eğmiş, olgunlaşmamış bir gençlik havası yayarak uykuya dalmıştı. Meng Yuan birden merak etti, ailesi ona nasıl öğretmişti? Daha 21 yaşındaydı, nasıl bu kadar olgun olabiliyordu?

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin