Bölüm 8

174 31 5
                                    


Hayatım teleprompter tarafından veriliyor.



Bu sırada Fang Huai'nin asistanı aceleyle yanlarına geldi. İkili arasındaki gergin atmosferi fark edince daha alçak bir sesle, "Fang Kardeş, kuliste beklemelisin, senin sıran başlamak üzere," dedi.

Fang Huai, Yu Nian'a şöyle bir baktı, soğuk bir şekilde homurdandı, arkasını döndü ve hızla uzaklaştı.

Yu Nian tekrar oturdu, iki saniyeliğine gözlerini kapattı, "Fang Huai" ile ilgili her şeyi zihninden temizledi ve dikkatini önündeki şarkı sözleri sayfasına yeniden odakladı.

Şarkı sözlerini ezberleme yeteneğinin berbat olduğunun her zaman farkındaydı. Bu yüzden, zorluk faktörünün düşük olması gerektiğini düşünerek temkinli bir şekilde popüler kadın şarkıcı Yu Qing'in "Wild" adlı şarkısını seçti. Ancak şarkı sözlerini hâlâ hatırlayamadığını tahmin etmemişti.

Görünüşe göre sadece teleprompter'a güvenebilirdi.

(Ç/N: teleprompter; bir haber sunucusunun ekran karşısında teklemeyerek akıcı konuşmasını sağlayan elektronik bir cihazın adıdır.yabancı kökenli bir kelimedir. Teleprompter'ın Türkçe karşılığı 'elektronik suflör' olarak bilinir.)

Bekleme süresi çok uzun değildi, ancak en son çıkan o olduğu için soyunma odasındaki herkes gidene kadar sırasını beklemek zorunda kaldı.

Yu Nian başlangıçta çok gergin olacağını düşünmüştü ama sahneye yaklaştıkça daha da sakinleşti. Kulaklığı taktığında kalp atışları bile dengelendi.

Stilist son stil ayarlamalarını yapmasına yardımcı oldu. Her şeyin yolunda olduğunu onayladıktan sonra Yu Nian bileğindeki siyah yarı saydam kurdeleyi çözdü, sol kulağının üstünden başlayıp sağ kulağının üzerinden geçti, gözlerini bağladı ve sonunda bir düğüm attı.

Mükemmel bir şekilde bağlandığından emin olduktan sonra, önündeki bulanık görüş hissine alışmak için başını hafifçe çevirdi. Sonra stilistten gelen net nefes alma sesini duydu.

Yu Nian'ın dudakları bir gülümsemeyle kıvrıldı. Kurdelenin arasından stiliste baktı ve "Etkisi nasıl?" diye sordu.

"Beklediğimden daha iyi!" Stilist Yu Nian'ın siyah tülün üzerindeki beyaz tenine baktı ve "Çok yakışıklı, hadi!" diye övdü.

"Pekâlâ," dedi Yu Nian kulaklığı son kez ayarlayarak, "Teşekkür ederim."

Şimdi sahneye çıkma sırası ondaydı.

Kaldırma platformu durduğunda, Yu Nian belirsiz bir görüntü ve önceki prova sırasında kaydettiği resimlerle sahnede sağlam bir şekilde durdu. Şu anda sayısız ışık onun üzerinde birleşiyor ve sahnedeki tek odak noktası o oluyor.

Yönetmen büyük ekrandaki yakın çekimini hızla kesti.

Yu Nian'ın vücudu ince ve düzdü, siyah pantolonu kısa botlarının içine sokulmuştu ve baldırının simetrik hatlarını ortaya çıkarıyordu. İpek gömleğinin üstteki iki düğmesi açıktı ve narin köprücük kemiğini ortaya çıkarıyordu. Kolları dirseklere kadar kıvrılarak kaslı ön kolları, ince bilekleri ve boğumlu parmakları ortaya çıkarılmıştı.

Başka tarafa bakmanın en zor olduğu şey yüzüydü. Gözlerini örten siyah tül, görünüşüne zarar vermemekle kalmıyor, ona biraz serinlik ve renk katıyordu.

Seyircilerin sessizliği altında kemanın tempolu müziği çınladı. Birkaç nefes sonra, stüdyodaki ekipmanlardan çok net bir ses duyuldu ve anında herkesin nefesini kesti.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin