Hemen geliyorum.
Beklenmedik bir şekilde, Yu Nian konuşmasını bitirir bitirmez ekran tekrar karardı-Xie You 999 elmas daha kırdı.
Patlayıcı barajına bakan Yu Nian başını çevirdi ve güldü. Hemen telefonunu eline aldı ve Xie You'ya bir mesaj gönderdi: "Görünüşe göre yarın manşetlere çıkacağım."
Xie You cevap vermedi.
Yu Nian sırıttı - kendini suçlu mu hissediyordu?
Yu Nian Funa Poetry posterini çekmeyi bitirdikten sonra bile telefonu sessiz kaldı. Yu Nian bir süre düşündükten sonra Xie You'ya bir mesaj daha gönderdi: "Poster tamamlandı; iş bitti."
Xie You bu kez anında "İyi dinlen" diye cevap verdi.
Yu Nian mesajı okuduktan sonra yüksek sesle güldü.
Çalışanlarla akşam yemeği yedikten ve yeniden çekimlere gerek olmadığını teyit ettikten sonra, Yu Nian eve dönmek üzere bir arabaya bindi. Rong Yue'nin gelmesi uzun sürmedi.
"Rong Amca, uzun zamandır görüşemedik."
Onu içeri davet eden Yu Nian, Qing porseleninden bir çay seti çıkardı ve Rong Yue için bir demlik çay yaparak iki eliyle ona uzattı.
Yu Nian gülümsedi ve "Nasılsın?" diye sordu.
"Fena değil, sadece hava aşırı soğuk ve öksürüğüm yeniden alevlendi. Ama geçen yıldan daha iyi, belki gelecek yıl öksürmem." Rong Yue sıcak çaydan bir yudum aldı, gülümsedi ve Yu Nian'a baktı, "Fena değil, fena değil. İyi görünüyorsun ve görünüşe göre daha yakışıklı olmuşsun!"
Sonra da konuya girdi: "Baharda Dolaşan Sarhoş At'ı almayı başardın mı?"
Yu Nian başını salladı, "Evet, edindim."
"Müdür Gan'dan duyduğuma göre bu sefer kolay olmamış. Açık artırma birkaç tur devam etmiş ve fiyat epey yükselmiş."
"Evet, beklediğimden daha yüksek çıktı. Ancak tablonun değeri düşünüldüğünde, fiyat makul." Yu Nian dik oturdu, sakince gülümsedi ve "Yeterli param olmadığı için büyük bir miktar borç aldım. Sanırım bu boşluğu doldurmak için birkaç şey satmam gerekecek."
Rong Yue, Yu Nian'ın ne kadar paradan bahsettiğini kabaca anlayabildi. Son birkaç yılı düşünerek hafifçe içini çekti, "'Jiangshan'da Sürekli Yağmur' tablosu, 'Bir Kadının Portresi', manzara motifli balık kuyruğu vazo, You Niao Ming yeşim şarap kavanozu, Yunfu çamı ve turna vazosu ve şimdi de 'Baharda Dolaşan Sarhoş At' - dokuz parçadan şimdiden altısını geri getirdin. Bu senin için gerçekten zor."
Yu Nian gülümseyerek başını salladı. "Bu zor olup olmamakla ilgili bir mesele değil. Aksine, bu hedefe sahip olmak daha çok çalışmamı ve biraz daha zorlu olmamı sağlıyor."
Yu Nian'ın gözleri parlarken çay dumanı yukarı doğru kıvrıldı. "Aslında, Büyükbabam vefat etmeden önce, onun isteklerinin prangalarım olmasına izin vermemem konusunda beni teşvik etti. Hayat kısa ve kendi kalbime göre, özgürce ve kısıtlama olmadan yaşamalıyım. Büyükannem de benzer şeyler söyledi."
Yu Nian başını öne eğdi. "Ama bunu nasıl ifade etmeliyim? Çocukluğumdan beri gördüğüm, duyduğum ve öğrendiğim her şey bana bunu yapmam gerektiğini söylüyor."
Kıkırdadı, "Belki senin için de öyledir, Rong Amca. Bu çukura bir kez düştün mü, bir daha çıkamazsın."
Rong Yue gözlerini büyüttü. "Yine Rong Amcanla dalga mı geçiyorsun?" Sonra gülümsedi. "Gerçekten de, son yıllarda geçimimi sağlamak için antikalara değer biçip ticaretini yaparken, başka yerlere dağılmış olan kültürel kalıntıları geri getirmek için mümkün olan her şeyi yapıyorum. Bu çukurdan çıkmak istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...