Bölüm 77

112 19 7
                                    


Satın aldığım için mutluyum



Yu Nian soruyu soran kişiyi görmezden gelerek önce yere baktı ve Meng Yuan'a "Haberler doğru" diye cevap verdi. Ardından başını kaldırarak karşısında duran tanımadığı adama baktı ve kibarca, "Özür dilerim, sizi tanımıyorum ve patronunuz Xiao soyadlı birini de tanımıyorum. Konuşmaya gelince, meşgulüm ve zamanım yok."

Ses tonu nazikti ama adam buna inanmıyordu.

Adam gözlüklerini düzeltip Yu Nian'ı dikkatle süzdü ve gülümsemesi daha da mütevazı bir hal aldı. "Açıkça belirtmeden sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim. Benim adım William Wu ve patronum Kanada'da Çinli bir girişimci olan Xiao Ting. Son müzayedede 'Yüce Dağ'ın Peşinde'yi satın alan kişi o. Uzun araştırmalardan sonra nihayet Bay Yu'yu bulduk. Acaba Bay Yu oturup konuşmak için biraz zaman ayırabilir mi?"

Yu Nian gülümsemesini korudu, "İlgilenmiyorum." Bunu söyledikten sonra gitmeye hazırlandı.

William Wu aceleyle, "Bay Yu-" dedi.

William Wu'nun engellemesinden kaçınan Yu Nian, müzayede evinin içindeki güvenlik personeline dönerek net bir şekilde konuştu: "Arkamdaki beyefendi çıkmamı engelliyor. Şahsi ve mal güvenliğimi sağlamanızı istiyorum."

Güvenlik personeli oldukça işbirlikçiydi. İçlerinden ikisi hemen Yu Nian'ın yanında durdu ve başlarını sallayarak "Bu bizim görevimiz" dedi. Aynı anda, başka bir güvenlik personeli William Wu'ya yaklaşmış ve "lütfen gidin" işareti yapmıştı.

"Bay Yu-"

Yu Nian, William Wu'ya daha fazla dikkat etmedi ve güvenlik personeline hitap etmeye devam etti, "Ayrıca, yardımınıza ihtiyacım var."

Güvenlik personeli Yu Nian'ın talebine derhal yanıt verdi.

Xingyao Binası'ndaki ofiste, Meng Yuan elinde telefon, bir ileri bir geri volta atıyor ve "200 milyon harcadım ve bir kağıt parçası aldım!" diye mırıldanıyordu. Durakladı ve "200 milyon!" diye haykırdı.

Konuşmadan duramıyordu, "Rou Rou, 200 milyon. Bu kadar para, Nian Nian bununla ne satın aldı? Gerçekten 200 milyonu bir şeye yatırmış!"

"Lütfen bana sorma, Kardeş Meng. Yoksulluk zaten hayal gücümü kısıtlıyor. Ama internette çok fazla spekülasyon var ve cevaplar her yerde." Shi Rou telefonundaki sıcak arama sonuçlarını yenilerken cevap verdi.

Birden bakışlarını sabitledi ve "Meng Kardeş, gel de şuna bir bak!" diye işaret etti.

Meng Yuan oraya doğru yürüdü ve telefonun ekranında Yu Nian'ın birkaç iri yarı güvenlik görevlisi eşliğinde bir kapıdan çıkışını gösteren bir video olduğunu gördü. Sahnenin etrafı, kameralarını ve mikrofonlarını ona doğrultmuş, onu soru bombardımanına tutan muhabirlerle çevriliydi.

"Yu Nian, kıdemli bir okul arkadaşınızın üniversite günlerinizde uyuşturucu kullandığınıza dair iddiasına cevabınız nedir?"

"Bir kâğıt parçası için 200 milyon harcadığınız haberine gelince, bunun gerçekliğini teyit edebilir misiniz? Bu sadece bir reklam gösterisi mi? Gerçekten 200 milyon harcadınız mı?"

"Müzayedede ne satın aldığınızı açıklayabilir misiniz? Herhangi bir ipucu var mı?"

Yu Nian, iyi oturtulmuş siyah gündelik bir takım elbise ve beyaz gömlek giymiş, ince yontulmuş yüzündeki sakin ifadeyi koruyordu.

Güvenlik görevlilerinin tam koruması altında siyah bir Bentley'e bindi ve arabanın kapısı 'güm' diye kapanarak onu tüm meraklı kameralardan korudu. Bentley yavaşça uzaklaştı ve video sona erdi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin