Bölüm 123

99 15 0
                                    


Leto



Serin bir sonbahar yağmuru yağdı ve ardından birkaç sağanak daha yağdı. Soğuk havanın etkisiyle Ning Şehri'nin sokakları sanki bir gecede sonbaharın derinliklerine dönmüş gibi nemli yapraklarla kaplandı.

Shi Rou çantasından bir termos çıkardı ve Yu Nian'a iki hap uzattı. Onun tekrar öksürdüğünü görünce endişeyle, "Hastaneye gitmek istemediğine emin misin?" diye sordu.

Yu Nian suyu ve ilacı aldı, yuttu ve bardağı Shi Rou'ya geri verdi. Sesi kısıktı, "Ciddi bir şey değil, birkaç gün içinde iyi olurum." Gülümsedi ve ekledi, "İlaçları bilinçli bir şekilde alıyorum, değil mi?"

Shi Rou hâlâ endişeliydi ve "Programdan görevliler geldi ve şarkı söyleme bölümünde dudak senkronizasyonu yapmak isteyip istemediğini sordular. Hasta olduğunu biliyorlar ve sahnede hata yapmaktan korkuyorlar."

Yu Nian tereddüt etmeden reddetti: "Genizden gelen sesim biraz daha ağır olabilir ama performansımı etkilemeyecek. Eğer bir kez dudak senkronizasyonu yaparsam, gelecekte canlı şarkı söylesem bile insanlar şüphe duyacaktır."

"Ben de aynı şeyi düşünüyordum. Seyirciler ve hayranlar aptal değil; dudak senkronizasyonunu tespit etmek kolay," Shi Rou sırt çantasının askısını sıkıca kavradı ve duraksadı, "Ah, Nian Nian..."

"Hmm?" Yu Nian ilacını almış, program çizelgesine göz gezdiriyordu. Shi Rou'nun tereddütlü ifadesini fark etti ve "Sorun nedir?" diye sordu.

Shi Rou dudağını ısırdı ve devam etti: "İnternette insanlar yine senin aile durumunu tartışıyor." Tereddüt etti ve sonra ağzından kaçırdı: "'Doğanın Sesi'ne katıldığında Xia Mingxi ve Xue Yalin gibi yarışmacıların ailelerinin sahneye çıkıp onlara tezahürat yaptığını ama sizin yapmadığını söylüyorlar."

Shi Rou telaşla ekledi: "Seni sürekli eleştirmek isteyenler saldıracak bir şey bulamayınca zayıf yönlerini bulmaya çalışıyorlar."

"Biliyorum,  Rou Rou Abla bunun farkında olmamı istiyor." Yu Nian pek etkilenmedi ve "İnternette ne diyorlar?" diye sordu.

Yu Nian'ın rahatsız olmadığını gören Shi Rou sadece üstesinden gelebileceği şeylerden bahsetti, "Bazıları, sen gençken annenin ailedeki yakışıklı bir hizmetçiye aşık olduğunu ve onunla evlenmek için ısrar ettiğini söylüyor. Ancak büyükannen ve büyükbaban aynı fikirde olmamış ve bu da tartışmalara yol açmış. Sonunda seni geride bıraktılar, annenle bağlarını kopardılar ve onu aileden kovdular."

Yu Nian, Shi Rou'nun kendisine sadece katlanılabilir kısımları anlattığını ve muhtemelen daha kötü niyetli spekülasyonlar olduğunu anladı.

O anda bir görevli sahneye çıkma zamanının geldiğini hatırlatmak için geldi. Yu Nian senaryoyu kapattı ve dinlenme alanından kalktı.

Yu Nian bu kez sadece otuz dakika süren bir talk show'a katıldı. Açılışta " Zarif" şarkısını söyledikten sonra, kanepenin yanında durdu ve kadın sunucu Lin Sha ile el sıkıştı.

Lin Sha'nın uzun kıvırcık saçları vardı ve herhangi bir saldırganlık göstermeden nazik görünüyordu. Ancak, Meng Yuan  bu programa gelmeden önce Yu Nian'a defalarca telkinde bulunmuş ve tavsiyeler vermişti. Lin Sha'nın sunuculuk tarzı ise tam tersiydi; her zaman beklenmedik sorular soruyordu ve dikkatli olunmazsa onun tuzaklarına düşülebilirdi. Bu yüzden Yu Nian son derece temkinli olmak zorundaydı.

Lin Sha açılış konuşmasını bitirdikten sonra doğal olarak sordu: "Bugün Miladi takvime göre 19 Ekim. Ay takvimine göre hangi tarih olduğunu biliyor musun?"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin