Hmm, buradayım.
Yu Nian kıyafetlerini değiştirdikten sonra pişmiş yumurtaları kaldırdı ve çıtır pastırma ve karışık meyve suyuyla eşleştirerek kahvaltısını yaptı.
Prodüksiyon ekibi birçok görüntü yakaladı ve "Yu Nian, pastırma kızartmada çok yeteneklisin. Boş zamanlarında kendin için yemek yapar mısın?"
Yu Nian başını salladı ve gülümseyerek "Evet, yapıyorum. Yemek yapmayı üniversitedeyken öğrendim ve gelecekte sevdiğim biri için yemek yapmayı umuyorum."
Kahvaltıyı bitirip bulaşıkları topladıktan sonra Yu Nian ellerini yıkadı ve masasının arkasında durdu. Pirinç kağıdını yaydı, fırçayı sabit bir elle tuttu ve yazmaya başladı. Bir sayfayı bitirdikten sonra fırçayı bıraktı ve yapım ekibinin sorusunu yanıtladı.
"Kaligrafi alışkanlığımı küçük yaşlarda, belki de ilkokula başlamadan önce edindim. Ama o zamanlar masaya uzanamayacak kadar kısaydım, bu yüzden bir taburenin üzerinde durmak zorunda kaldım." Boyundan bahseden Yu Nian aniden, "Bu arada, acaba son zamanlarda boyum uzadı mı?" diye söyledi.
Ekip üyelerinden biri, "Resmi olarak boyunuz 1,79 metre olarak listeleniyor, değil mi?" dedi.
Yu Nian biraz utandı ve "Evet, ama gerçek boyum 1.79 metre değil; 1.795 metre. Son zamanlarda boyum 0,5 santimetre uzadı."
Yu Nian'ın ciddi ifadesini gören ekip üyeleri kahkahalara boğuldu.
Bir ölçüm aleti bulan Yu Nian boyunu ölçerken şöyle dedi: "Bu süre zarfında boyumun biraz daha uzadığını hissettim. Acaba bu sadece bir yanılsama mı? Belki de gerçekten 1,8 metreyi aşmışımdır-"
"Ekip üyelerinden biri gülümseyerek, "Şu anda gerçekten de 1,8 metre, artı fazladan iki milimetre," dedi. "Önemli bir kilometre taşına ulaştınız!"
Yu Nian sevinçle haykırdı: "Boyum gerçekten uzadı mı?"
"Evet, resmi bilgiler artık güncellenebilir."
Ekip üyeleri ölçüm cihazını kapattı ve Yu Nian'la konuşarak, "Kahvaltı sahnesinin yanı sıra, yaratıcı sürecinle ilgili bazı bölümleri de çekmek istiyoruz. Bunu ilk kez açıklayacağız. Senin için sorun olur mu?"
Yu Nian hevesle işbirliği yaptı ve "Elbette, sorun değil" dedi.
Grup Yu Nian'ın şarkılarını bestelediği odaya girdi. İçeride pek çok eşya vardı ve ekip üyeleri herhangi bir çarpışmayı önlemek için dikkatliydi.
Yu Nian çalışma masasının önüne oturdu, ekipmanlarını açtı ve kamera ona odaklandığında gülümseyerek "Bu sabah dışarıda program olmadığı için evde şarkı yazımı üzerinde çalışacağım. Epeyce iş biriktirdim... Şu anda Yönetmen Qiu'nun yeni filmi 'Geçmişe Dönüş' için tanıtım şarkısı üzerinde çalışıyorum. Bu arada, bu fırsat Mingxi aracılığıyla geldi."
Onun başka bir sanatçının adını söylediğini duyan ekip üyeleri hemen "Xia Mingxi mi?" diye sordu.
Yu Nian gülümseyerek başını salladı, "Evet, o. Setten döndüğünde ona büyük bir yemek ısmarlamam gerekecek."
Yapım ekibinin şarkı yazarlığı hakkında daha fazla konuşmaktan bahsettiğini hatırlayan Yu Nian, dağınık bir el yazmasını alıp kameranın önünde sallayarak, "Söz konusu şarkı yazarlığı olduğunda, ilham gelirse, sözleri yaklaşık on dakika içinde yazmayı bitirebilir ve melodiyi bir veya iki saat içinde tamamlayabilirim. Ama yavaş olduğumda, bütün gün sandalyede oturabilirim ve tek bir melodi bile bulamayabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...