Onun için para harcamak istiyorum.
Ayağındaki sakatlık nedeniyle Yu Nia'nın sabah dans antrenmanına gitmesi gerekmiyordu. Bununla birlikte, büyükbabası ve büyükannesini takip ederek çok sabit bir program geliştirmişti ve biyolojik saatine göre saat yedide erken kalktı.
Kendine basit bir kahvaltı hazırladı ve ardından balkona ektiği çiçekleri ve yeşil soğanları suladı. Bu süre zarfında, yakın çekimlere geri döndüğü için, diğerlerinden birkaç vuruş geride olan Yu Qing aradı ve on dakika boyunca sohbet etti.
Yu Nian onun endişeli olduğunu biliyordu ve başından sonuna kadar sabırla dinledi. Bunun gerçekten bir kaza olduğu ve kimsenin ona zorbalık yapmadığı konusunda defalarca güvence verdi ve Yu Qing'in bir uçak bileti alma ve bir yer bulmasına yardım etmek için geri dönme isteğini bastırdı.
"Bu arada, 'İkinci Doğa' filminin çekimlerini bitirdikten sonra, kesin bir planın var mı?"
Yu Nian, "Meng kardeş önce bir single ve EP* kaydetmemi, ardından da bir reality şov yapmamı planladığını söyledi. Reklamlar ve anlaşmalara gelince, bunlar hâlâ tartışılıyor. Meng Kardeş bunlardan ikisinin düşünülebileceğini düşünüyor."
[*Genellikle EP olarak adlandırılan genişletilmiş bir çalma kaydı, bir single'dan daha fazla, ancak bir albüm veya LP plağından daha az parça içeren bir müzik kaydıdır].
"Tamam, Meng Yuan'ın düzenlemesi fena değil, zorla kanınızı emmiyor." Yu Qing yine şaka yaptı, "O zaman şarkını yazması için kimi bulacaksın? Si Ning'i mi arayacaksın?"
Yu Nian çaresizdi, "Abla, benimle dalga geçme! O zamanlar gençtim."
"Tamam, tamam, artık şaka yapmayacağım. Ciddi olalım," dedi Yu Qing doğrudan, "Ben bir film çekmiyor muyum, sen tanıtım şarkısı söylemekle ilgileniyor musun?"
Yu Nian, Yu Qing'in bu filmi ülkedeki en tanınmış üç yönetmenle birlikte çektiğini ve ilk erkek başrolün birkaç yüz milyon yatırım yapmış bir Film İmparatoru olduğunu biliyordu. Henüz tamamlanmamıştı ama herkesin gözü şimdiden filmin üzerindeydi.
Durakladı ve gülümsedi, "Abla, bunu zirveye çıkmak için kişisel ilişkilere güvenmek olarak sayabilir miyim?"
"Ne olmuş yani?" Yu Qing'in tarafında rüzgâr çok şiddetliydi ve sesini yükseltti, "Seni ben korumazsam kim koruyacak? Aslında bitiş şarkısını benimle birlikte kaydetmene izin verecektim ama niteliklerin yeterli değil. Ama tanıtım şarkısını söylemen için seni önermek sorun değil."
Tekrar güldü, "Ben sadece senin için bu fırsatı kazandım, şarkıyı söyleyip söyleyemeyeceğin hâlâ sana bağlı, anladın mı?"
"Anladım."
"Film tarafı birkaç gün içinde seninle iletişime geçecek, o zaman iyi performans göster!" Yu Qing bir şey hatırladı, "Bu arada, bir de bitiş şarkısı var. Teslim edilen birkaç bitmiş ürünün hepsi üçümüz tarafından reddedildi; ben, yönetmen ve yapımcı. Yapımcı ayrıca sözleri yazması için Si Ning'i davet edip edemeyeceğimi sordu. Bence sorun değil, oldukça yüksek teklif verdiler. "
Yu Nian, "Ne kadar?" diye sordu.
Yu Qing bir numara söyledi, " Adın 'Si Ning' şu anda çevrede oldukça iyi biliniyor. Samimiler ve fiyatı düşürmediler. Sen Si Ning adıyla bir şarkı yaz, ben de onu söyleyeyim. Yayınlandığında, durumdan yararlanıp single'ı yayınlayacağım ve seninle paylaşacağım. "
Yu Nian güldü, "Parasız olduğumu nereden biliyorsun?"
Yu Qing'in nutku tutulmuştu, "Sen bu kadar tanınmış bir söz yazarısın, ne zaman parasız kaldın ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...