Bölüm 35

132 22 2
                                    


Yıldızlı gökyüzü çok güzel


Uçaktan indikten sonra, ekibin onları havaalanından alması için gönderdiği arabaya bindiler. Ekibin konuşlandığı yerin yakınına varmaları uzun zaman aldı.

Shi Rou ellerini arabanın camına koyarak manzaraya baktı ve heyecanla başını çevirerek Yu Nian'la konuştu: "Gobi'yi ilk kez görüyorum. NianNian sen daha önce Gobi'ye gittin mi?"

Yu Nian başını salladı ve gülümseyerek hatırladı, "Daha önce büyükbabamla gelmiştim ama o zamanlar çok küçüktüm, muhtemelen on yaşında bile değildim. Sadece gündüzleri çok sıcak ve geceleri çok soğuk olduğunu ve her yerin ıssız olduğunu hatırlıyorum. Büyükbabam çok meşguldü, ben de tek başıma kumla oynuyordum ve eve geldiğimde büyükannem beni gördüğünde o kadar karanlıktaydım ki beni tanıyamadı bile."

Shi Rou ağzını kapattı ve güldü, "NianNian'ın karanlık göründüğünü hayal edemiyorum!" Şoföre merakla sordu: "Amca, yakınlarda eğlenceli bir yer var mı?"

Şoför bir yönü işaret etti ve yetersiz bir Mandarin diliyle, "Eğer vaktin varsa, oraya gidip görebilirsin. Orada on yıldan daha uzun bir süre önce kazılmış bir Budist mağarası var. Yüz binlerce kutsal kitap ve pek çok eser olduğu söyleniyor, bu yüzden doğrudan bir müze haline getirilmiş. Oldukça küçük ama eşyalar çok iyi ve paha biçilemez!"

Yu Nian, anne tarafından büyükbabasının Budist mağaralarını ve binlerce yıldır sarı kumun altında gömülü olan kültürel kalıntıları gördüğünü düşündü. O da aynı cümleyle iç çekti - gerçekten paha biçilemez!

Araba ekibin menziline girdi ve sonunda durdu. Sürücü arabadan atladı, kapıyı açtı, Yu Nian ve Shi Rou'nun inmesini bekledi ve bagajı boşaltmaya başlamak için bagaja gitti.

Yu Nian iner inmez ve sağlam bir şekilde dururken, arkadan sırtına bir tokat yedi, " Geldin mi?"

Yu Nian arkasını döndü ve önce güldü, "Abla!" Dikkatle baktı ve "Abla, bana yalan söylemedin; cildin gerçekten çok daha kötü." dedi.

"Kaybol!" Yu Qing büyük bir maske takmıştı ve sesi sertti ama gözleri gülümsüyordu. Yu Nian'a kalın bir maske fırlattı ve "Çabuk tak; buradaki rüzgâr ve kum çok güçlü. Bir nefes ve yarım ağız dolusu kum, ciğerlerimin kumla dolduğunu hissediyorum!"

Yu Nian itaatkâr bir şekilde maskeyi taktı ve sesi boğuklaştı, "Çekim yapmıyor musun?"

Yu Qing kaşlarını kaldırdı, "Çekimlerim neredeyse bitti ve programım da sıkışık değil," dedi, "Neden, seni bizzat almaya geldiğim için mutlu değil misin?"

Yu Nian hızla, "Elbette hayır. Kahraman Yu Qing beni almaya geldi, bu benim için bir onurdur."

Yu Qing çocukken dövüş sanatları romanları okurdu ve bir kılıç ustası olmak istiyordu, bu yüzden Yu Nian'ı kendisine bu unvanla hitap etmeye zorladı. Şimdi bunları dinlerken Yu Qing'in kendisi de gülmekten kendini alamıyordu.

Tüm bavullar boşaltıldı. Çoğu Yu Qing'in eşyalarıydı; Yu Nian'ın ise sadece bir valizi ve bir sırt çantası vardı. Yu Qing'in iki yardımcısının bavulları taşımak için geldiğini gören Yu Nian kutulardan birini işaret ederek, "İçinde bir şişe acı sos var, önce onu çıkarmak ister misin?" diye sordu.

Yu Qing'in gözleri parladı, "Lanet olsun, gençken seni boşuna oynamaya götürmedim!" Sesini tekrar alçalttı, "Sessiz olalım, henüz çıkarıp başkalarına gösterme; yoksa bu acı sos şişesi bu gece kesinlikle hayatta kalamaz!"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin