Bölüm 75

129 21 1
                                    


Nian Nian, hep benden ayırma.


Bir süre bekledikten sonra Yu Nian, Xie You'nun dudaklarının hâlâ burnunun ucunda durduğunu ve hafifçe öptüğünü fark etti. Şaşkınlık içinde seslendi, "Xie You?"

Xie You'nun koluna doladığı takım elbisesi bir şekilde yere düşmüştü. Koridor ılık bir ışıkla yıkanıyordu ve Xie You'nun sıcak avuç içi Yu Nian'ın ince beline dayanmıştı. Vücut ısıları giysilerinin yumuşak kumaşında birbirine karışmıştı.

Xie You, "Beni öpmek isteyen Nian Nian," diye cevap verdi.

"Nian Nian istedi" sözlerini bilerek vurgulamıştı.

Yu Nian kıkırdadı.

Xie You'nun kulakları kızardı ve Yu Nian'ın kulağına yaklaşarak usulca fısıldadı: "Bunu isteyen Nian Nian'dı."

Yu Nian duvara yaslandı, Xie You'nun titreyen kirpiklerini izledi ve şakacı bir şekilde onu öperek, "Sadece bir kez öpmek istedim ve şimdi bitti" dedi.

Xie You biraz mağdur olmuş gibi dudaklarını büzdü, "Öyle değil."

Yu Nian cevap olarak, "O zaman nasıl?" diye sordu.

Xie You hiçbir şey söylemedi, iki saniye tereddüt etti, sonra kararlıymış gibi uzun, kaslı bacaklarını Yu Nian'ınkilerin arasına yerleştirdi ve elini Yu Nian'ın başının arkasına götürdü. Eğildi ve onu derinden öptü. Dilleri birbirlerinin dudaklarını, dişlerini ve yumuşak iç duvarlarını keşfediyor, nefesleri birbirine karışıyordu. Xie You "Böyle olmalı" diye mırıldandı.

Öpüşmenin ardından alınları birbirine değdi. Xie You'nun avucu Yu Nian'ın yanağını okşadı ve boğuk bir sesle, "Bir toplantı için geri dönmem gerekiyor," dedi.

Dudakları tekrar birbirine değdi ve Yu Nian'ın nefesi kesilerek, "Toplantının ortasında mı çıktın?" diye sordu.

Xie You bakışlarını kaçırdı ve utangaç bir ifadeyle başını salladı.

" Sana eşlik edeceğim."

Bunu duyan Xie You bir an dondu kaldı, sonra gözleri parlak bir ışıkla aydınlanmış gibi parladı. "Yapabilir misin?"

"Neden olmasın? Yapmam gereken her şeyi bitirdim. Evde yalnız da kalsam, seninle de olsam, hâlâ seni düşünüyorum. Bu yüzden seninle gitmeyi tercih ederim. Bu şekilde, seni ne zaman görmek istesem, sadece yukarı bakmam yeterli." Yu Nian tekrar Xie You'nun dudaklarının köşesini öptü ve gülümsedi, "Ama seni takip etmem iş verimini etkiler mi?"

Xie You, "Elbette hayır!" dedi.

"Gerçekten mi?"

"... Evet," diye hızla ekledi Xie You, "Yanımda olsan da olmasan da beni etkileyecek."

Yu Nian şaşırmış gibi yaparak, "Yanında olmasam bile, yine de işini etkileyecek miyim?" diye sordu.

Xie You, Yu Nian'ın gözünün kenarını öpmekten kendini alamadı, "Mm-hmm, seni düşünmeye devam edeceğim."

Maskelerini ve şapkalarını taktıktan sonra Yu Nian hafif bir ceket aldı ve Xie You'yu kapıdan dışarı kadar takip etti. Akşam trafiği akıcıydı ve kısa sürede şirkete vardılar. Xie You ile birlikte özel asansöre giren Yu Nian, maskesini ve şapkasını çıkardı.

Xie You, Yu Nian'ın hafif dağınık saçlarını toplamak için elini kaldırdı ve ardından Yu Nian'ın elini tutarak parmaklarını parmak izi tarayıcısına yerleştirdi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin