Destek
Koltuğa oturduktan sonra Yu Nian'ın bakışları Xie You'nun sağ eline takıldı. "Yaran nasıl?"
"Çok daha iyi. Güç uygulayamamak dışında bir sorun yok." Xie You durakladı ve endişesini dizginledi. "Peki ya sen? Meşgul müsün?"
Hava sedir kokusuyla doluydu ve Yu Nian kendini tutamayıp rahatladı. Başını çevirdi ve Xie You'ya baktı. "Oldukça meşgulüm. Albüm tanıtım döneminde ve programım çok yoğun. Geçtiğimiz birkaç gün içinde hem dergiler hem de çevrimiçi video platformları için dört röportaj verdim. Ayrıca bir dergi kapak çekimi yaptım ve iki varyete programına çıktım. Hiç durmadan çalıştım. Yarın bir imza etkinliği için Ye City'ye uçacağım ve öğleden sonra da Funa Poetry maden suyu için bir marka etkinliğine katılmam gerekiyor."
Xie You onun kaşlarının arasındaki yorgunluğu görebiliyordu ve yumuşak bir sesle konuştu, "Biraz kestirmek ister misin? Gideceğimiz yere varmadan önce hâlâ biraz vaktimiz var."
Yu Nian reddetmedi; gerçekten de çok yorgundu. Ceketini üzerine örttü ve konuşurken gözleri yavaşça kapandı ve sesi boğuklaştı. "O zaman vardığımızda beni uyandır, tamam mı?"
Xie You onun alnındaki saç tellerini toplamasına yardım etmek istedi. Elini kaldırdı ama sonra geri indirdi ve sadece "Elbette" diye cevap verdi.
Yu Nian uyandığında, araba çoktan nehir kıyısındaki yüksek bir noktada durmuştu. İkisi birlikte sıcak ve rahat aydınlatmalı bir Fransız restoranına girdiler. Yelekli bir garson dışında mekân boştu. Restoranın tüm duvarları camdan yapılmıştı ve bitki dallarının arasından nehrin ışıklarını ve karşıdaki finans merkezinin beş yüksek binasını görebiliyorlardı.
Menüyü garsona uzatan Yu Nian ellerini ıslak mendille sildi ve Xie You'nun saatine iki kez baktığını fark etti. Yu Nian, "Bir sorun mu var?" diye sordu.
Xie You başını salladı. "Hayır." Gözlerinde bir parça pişmanlık belirdi ve ekledi, "Evet."
Yu Nian gülümsedi. "Peki, evet mi hayır mı?"
Xie You tekrar saatine baktı, dikkatle saniye ibresine bakıyor, zihninde geri sayıyordu: 4... 3... 2... 1...
"Nian Nian, buraya bak."
Xie You'nun yönlendirmesini takip eden Yu Nian başını hafifçe çevirdi ve gözleri büyüdü. Anında nefesini tuttu.
Şehrin neon ışıklarının fonunda, finans merkezindeki beş yüksek binanın dış duvarlarında "Başarılı albüm satışları için tebrikler, Yu Nian!" yazıyordu. Işıklarla birlikte desen ve renk değiştirdiler, ardından Yu Nian'ın albüm kapağının görüntüleri geldi.
"Xie You, sen-"
Bir sonraki an, Yu Nian'ın sesi bir dizi "patlama" sesiyle kesildi. Sayısız havai fişek gökyüzüne yükseldi, sanki galaksi alçalıyormuş gibi yıldızlar gibi patladı. Nehir üzerinde yansıyan ışıklar ve gölgeler, insanlara nefes almayı unutturacak kadar parlaklık için yarışıyordu.
Havai fişekler yavaş yavaş kesilmeden önce iki dakikadan fazla devam etti. Yu Nian arkasını döndü ve Xie You'nun kendisine sabitlenmiş bakışlarıyla karşılaştı.
Gözleri buluştu ve Xie You kendini biraz huzursuz hissederek bakışlarını kaçırdı ve kırışıksız gömleğini düzeltti. "Yirmi beş önemli binanın LED ekranları aynı anda kutlama yapıyor - bu destek... Beğendin mi?"
Sorunun sonunda Xie You gerginliğini gizleyemedi.
Xie You ona karşı beceriksizce, sakarca iyi davranıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...