Bu kararı vermene yardımcı olacağım
"Daibo'nun şovu neredeyse yarım yıldır hazırlanıyor ve şimdi resmi olarak tanıtım dönemine giriyor. Tanıtım içeriğinde Nian Nian'ın gösterinin açılışını yapmak üzere sahne alacağı da vurgulanacak. Bu, çıkışından bu yana ilk podyumun olacak ve hayranların bunu sabırsızlıkla bekliyor.
Sahne yürüyüşüne gelince, Daibo önemli bir sorun olmadığını düşünüyor, ancak senin önerine üzerine bir öğretmen ayarladılar ve ders programı ayarlandı."
Meng Yuan konuşmasını bitirdi ve elindeki kağıdı Yu Nian'ın önünde sallayarak kaşlarını çattı, "Nian Nian, dinliyor musun?"
Birkaç saniye sonra Yu Nian nihayet kendine geldi ve özür diledi, "Özür dilerim Meng Kardeş, az önce dikkatim dağıldı. Lütfen söylediklerini tekrar eder misin?"
Meng Yuan sözleri tekrarladı ve Yu Nian'a baktı, "Nian Nian, seni rahatsız eden bir şey mi var? Son birkaç gündür dalgınsın."
Yu Nian gülümsemeye zorladı, "Önceki gece bazı rüyalar gördüm ve dün gece iyi uyuyamadım."
"İyi uyuyamadın mı? Bu gerçekten de nahoş ve rahatsız edici bir durum. Birkaç yıl önce ben de aynı sorunu yaşadım, çok fazla endişe ve baskı yüzünden gece boyunca uyuyamadım. Tıbbi yardım alıp iyileşene kadar neredeyse bir buçuk yıl gidip geldim. Albümle ilgili bir darboğaza mı girdin? Başkan Xie ile anlaşmazlık mı yaşadınız?"
"Hiçbiri" Yu Nian başını salladı: "Albüm prodüksiyonu sorunsuz, hatta belki de beklenenden daha hızlı gidiyor. Xie You ile de herhangi bir anlaşmazlık yok. Geceleri rüyadan uyanıyorum ve beni yatıştırıp tekrar uyutan o oluyor."
"O zaman Louisen denen adam yine seni bulmaya mı gelidi?"
"Hayır," Yu Nian bakışlarını kaçırdı, duygularını maskeledi ve masadaki su bardağına uzanıp bir yudum aldı, "Beni bulmaya gelmedi."
Meng Yuan çenesini ovuşturarak düşündü: "Eğer mesele bu değilse, o zaman bambu fişi müzayedesi yüzünden olmalı, değil mi? Gerçekten de sinir bozucu, boşa giden bir yolculuk. Ama bir düşün, önemli değil. O kişi bunu para için satmayı planladığına göre, er ya da geç zaten satacaktır. Eğer daha sonra satarsa, para biriktirmek için daha fazla zamanınız olacak, değil mi?"
Yu Nian daha fazla açıklama yapmadı ve sadece "Evet" diyerek kabul etti.
Meng Yuan daha sonra Yu Nian'a ders programını gösterdi, "Huo Xing'le konuştum, şimdilik dans derslerine ara verelim ve podyum çalışmasına odaklanalım. Aksi takdirde yeterli zamanın olmayacak, tamam mı?"
"Tamam."
Meng Yuan gözlerini Yu Nian'dan ayırmıyor ve biraz tedirgin hissediyordu. Süreç boyunca ona eşlik etmeye karar verdi. Anlaşıldığı üzere, endişelerinde haklıydı. Yu Nian sahne yürüyüşü alıştırması yaparken, belki de ayakkabısının ayağına tam oturmaması ya da başka bir nedenle, yarım saat içinde ayağını burktu.
Yu Nian'ın daha önce bileğini burktuğunu bilen Meng Yuan temkinli davranmıştı. Şimdi, bu kritik zamanda, herhangi bir aksiliği göze alamazdı. Aceleyle yanına gitti ve endişeyle sordu: "Nasılsın? İyi misin?" diye sordu.
Yu Nian yere çömeldi, ayak bileğini tutarak başını salladı, "Bir şey yok, sadece biraz ağrıyor."
Yu Nian'ın cevabını duyan Meng Yuan endişeye kapıldı. Shi Rou'ya yanında kalmasını işaret etti ve ardından doktora gitme bahanesini kullanarak önce öğretmeni gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...