Doğum günümün yarısını sana veriyorum.
Ertesi gün Yu Nian "Bırak Şarkı Söyleyeyim "i kaydetmeye gittiğinde, en yaşlı ve genelde sakin olan üye Wei Lu hızla birkaç adım attı ve "Geri dönmen çok güzel" diyerek onu kucakladı.
Sun Mengze de "Bu haberi gördüğümde gerçekten şok oldum! Eğer- bah bah, eğer yok!"
Yu Nian onların kendisi için gerçekten endişelendiklerini anlayabildi ve ayrıntılı bir şekilde açıkladı: "Aslında o uçakla dönmek için bilet almıştım ama son anda planlarımı değiştirdim ve bir arkadaşımın özel jetiyle ülkeye döndüm. İndiğimizde asistanım o kadar korkmuştu ki Meng Kardeş'e sarılıp hüngür hüngür ağladı ve ondan sonra da kâbuslar gördü."
Herkes Yu Nian'ın "arkadaş" ile kimi kastettiğini aşağı yukarı tahmin edebiliyordu ve daha fazla soru sormaktan kaçındı. Bai Yan Yu Nian'ın omzunu hafifçe okşadı ve gülümseyerek "Nian Nian, sen gerçekten tam bir baş belasısın. Cehennem Kralı bile seni yanına almak istemiyor!"
Herkes bu söze güldü.
Konu kapandıktan sonra yollarına devam ettiler. Program takvimi kendilerine önceden gönderilmişti ve Bai Yan makyaj koltuğunda oturmuş saçlarına şekil veriyordu. "Programın önerilerine bakılırsa, Büyük Kardeş Sun aktif bir atmosfer yaratmaktan ve şakalar yapmaktan sorumlu olacak. Gerisi... doğaçlama yapabileceğimizi mi söylüyorlar? Bu nasıl bir plan böyle? Bize gerçekten güveniyorlar."
Sun Mengze memnun olmamış gibi davrandı, "Neden dördümüz arasında adı geçen tek kişi benim?"
Gözleri kapalı olan Yu Nian'ın koyu halkaları bir makyaj sanatçısı tarafından kapatılmıştı. Gülümsedi ve sohbete katıldı: "Sun Kardeş, benim de adımın verilmesini istiyorum!"
Wei Lu güldü, "Ben de, en azından o zaman ne yapmam gerektiğini bilirim."
"Bırak Şarkı Söyleyeyim" sıradan insanlar arasından seçkin şarkıcıları keşfeden bir programdır. Her turda yedi yarışmacı yarışıyor ve ilk üç seçiliyor. Beş turun ardından on beş finalist aynı sahnede yarışıyor. Kazanan yedi kişi, elenen ancak yeniden canlanan bir yarışmacıyla birlikte son sekizi oluşturuyor ve çeyrek finalde yarışıyor. Ardından, son dörde kadar daralır ve üç kazanan sonunda final hesaplaşmasına girer.
Bai Yan yarışmacıların profillerine çoktan bakmıştı. "Yedi yarışmacıdan oluşan ilk turda, bir üniversite öğretmeni, sıradan bir ofis çalışanı ve bir müzik koleji öğrencisi dışında, diğer dördü küçük şirketlerden gelen stajyerler."
Sun Mengze başını salladı, "Evet, hepsi küçük şirketler tarafından gönderildi, muhtemelen bir sıçrama yapıp yapamayacaklarını görmek için ve eğer yaparlarsa, kaynaklar onlara odaklanacak."
Jüri deneyimi olmayan Yu Nian araya girmedi ve sadece sessizce dinledi.
Wei Lu, Yu Nian'a dönerek, "Bu turda kimseyi tutma zorunluluğu yok, bu yüzden gerçekten doğaçlama yapabiliriz," diye ekledi. "Nian Nian, ilk kez jüri üyesi oluyorsun ama heyecanlanma. Ne istersen söyle. Üçümüz de senden büyüğüz, bu yüzden sana destek olacağız. Eğer beklenmedik bir durum olursa, bunu birlikte tartışabiliriz."
"'Zarif' şarkısının yeniden düzenlenmiş versiyonuyla gösterinin açılış performansı." Yu Nian tarafından. Dördünün de mükemmel şarkı söyleme becerileri ve sahne deneyimleri vardı ve performansları seyircilerin heyecanını ateşledi.
Jüri masasında oturan Yu Nian başlangıçta biraz gergindi, ancak yavaş yavaş kendini akışa bıraktı. Kısa süre sonra Sun Mengze ve Wei Lu, Yu Nian'ın gösteriş yapmayı seven biri olmamasına rağmen, sadece beste yapma ve şarkı sözü yazma konusunda olağanüstü bir yeteneğe sahip olmadığını, aynı zamanda vokal becerilerinde de sağlam bir temele sahip olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...