Reddedilemez kanıtlar
Xie You beklenmedik bir şekilde Yu Nian'ı kucakladı ve Yu Nian'ın tepki vermesi birkaç saniye sürdü.
Baş ağrısı mı? Hasta mı?
Xie You, Yu Nian'ı gördükten sonra tüm gücünü kaybetmiş gibiydi ve bitkin düşmüş gibi Yu Nian'a yaslandı.
Yakın mesafeden, Xie You'nun dengesiz nefes alış verişi net bir şekilde duyulabiliyordu. Yu Nian endişelenmeye başladı ve kapıyı açmak için anahtarı aramaya başladı. Ayakkabılarını değiştirme zahmetine bile girmedi ve onun yerine kanepeye oturmasına yardım etti. Xie You'nun önünde diz çöktü ve "Sorun nedir?" diye sordu.
Xie You'nun yüzü solgundu, gözlerinin önündeki mavi gölgeler ağırdı ve uykusuzluktan gözleri kan çanağına dönmüştü. Daha önce Xie You'nun eline dokunmuştu, eli buzlu sudan yeni çıkarılmış gibi soğuktu.
Sabit bir şekilde Yu Nian'a bakan Xie You kısık sesle, "Başım ağrıyor," dedi.
Son ses yumuşaktı ama keskin bir bıçak gibi kalbi kesiyordu - Xie You onun önünde zayıflık gösterecek kadar ne kadar acı çekiyordu?
Yu Nian ayağa kalktı ve odanın ısısını yükseltti. Paltosunu çıkarmasına yardım etti, onu açık mavi pelüş bir battaniyeye sardı ve sordu: "Ne zamandır kapıda bekliyorsun? Neden beni aramadın?"
"Meşguldün."
Yani beni rahatsız etmek istemedin?
Yu Nian başka bir şey söylemedi ve mutfağı işaret etti, "Beni bekle. Evde sıcak su yok. Mutfağa gidip biraz kaynatacağım, tamam mı?"
Xie You başıyla onayladıktan sonra Yu Nian arkasını döndü ve mutfağa gitti.
Su kaynar kaynamaz telefonu titredi.
İsme baktı-Qu Xiaoran?
Yu Nian cevap düğmesine bastı ve konuşmaya fırsat bulamadan Qu Xiaoran'ın telaşla, "O... Yu Nian, Xie You'yu gördün mü? Eğer görmediysen, sormamışım gibi yap-"
"O benim evimde."
"Ah? Senin evinde mi?" Qu Xiaoran iki saniye boyunca afalladı, sonra "Onu buldum" der gibi bir ses duyuldu ve ardından konuşmak için ahizeye doğru eğildi, "Gerçekten senin evinde mi?"
Yu Nian mutfak camından oturma odasına baktı. Xie You kanepede battaniyeye sarılmış, gözleri kapalı bir şekilde oturuyordu ve hiç hareket etmiyordu.
Sesini alçalttı, "Evet, o gerçekten benim evimde. Başının ağrıdığını ve ruh halinin iyi olmadığını söyledi. Hasta mı?"
Qu Xiaoran sessiz bir yere geçmiş gibi görünüyordu, "Seninle olması iyi. Onu bulamadım, bu yüzden kalp krizi geçirecektim!"
Birkaç nefes aldıktan sonra "Xie You gerçekten de hasta. Uzun süredir migreni var. İki gece üst üste uyumadı ve neredeyse bir pandaya dönüştü. Çok sinirli ama azarlamak yerine insanlara soğuk bir ifadeyle bakıyor. Sekreterini neredeyse ölesiye korkutuyordu."
Kötü huylu mu? Yu Nian bu konuda şüpheciydi. Xie You'nun gözlerinin altındaki bulanık gölgeyi düşünerek usulca sordu: "Ding Zhaoxian yüzünden mi?"
"Kahretsin, bunu sana o mu söyledi?" Qu Xiaoran şaşırmıştı ama belli etmedi: "Öyle bir şey işte. Her neyse, yorgun, stresli, gergin ve başı ağrıyordu. Bütün gece uyuyamadı ve ilaç almaya cesaret edemedi. Lanet olsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...