Bölüm 25

140 21 5
                                    


Ağlamak mı? Ben de yapabilirim.



İkili arasında yine sessizlik hakim oldu ve rüzgarın sesi bile kaybolmuş gibiydi. "Seni... yukarı göndereyim mi?" diye soran ilk kişi Xie You oldu.

Yu Nian reddetmedi ve gülümseyerek başını salladı, "Eh, bu zahmetli olur."

İkisi yan yana yürüdüler. Yu Nian, Xie You'nun gerçekten de kendisinden çok daha uzun olduğunu fark etti. Sokak lambaları parlak değildi ve koltuk değnekleriyle yavaş yürüyordu, ancak Xie You en ufak bir sabırsızlık göstermedi ve hızıyla ilerledi.

Yu Nian konuşacak bir konu buldu. Xie You sadece birkaç kelime söylemiş olsa da, bu insanlara yapmacıklık hissi vermiyordu. İkisi topluluğun gür yeşillikleri altında yürüyordu ve atmosfer garip değildi.

Xie You tarafından kapıya kadar gönderildi. Yu Nian anahtarı çıkardı, gülümsedi ve başını eğerek Xie You'ya baktı, "Geldim."

Xie You kibarca bir adım uzaklaştı, "Tamam, ben geri dönüyorum."

"Peki, o zaman yolda güvenliğe dikkat et," Yu Nian birden bir şey hatırladı: "Bu arada, Xie You, beni bekle!"

Kapıyı açtıktan sonra Yu Nian terliklerini giydi; zahmetli koltuk değneğinden tiksinerek onu duvara dayadı ve tek ayağıyla içeri atladı.

Çekmeceden kare bir teneke kutu çıkardı, kapıya geri döndü ve Xie You'ya uzattı, "İşte burada," diye söyledikten sonra Yu Nian ekledi, "Bu sefer beni geri gönderdiğin için bir teşekkür hediyesi. İyi ki bana yardım ettiniz; yoksa tekrar düşersem gerçekten sıkıntılı olurdu."

Xie You hediyeyi aldı. Girişteki ışık sıcak sarıydı ve başının üstünden düşerek burnunun düz köprüsüne birkaç ton soluk renk kattı. Derin sesi sedir ağacının berrak kokusuyla sarılmıştı: "Nedir bu?"

Yu Nian gözlerini kıvrarak, "Yaptığım şekerin şekli geçen seferkinden farklı. Yaptıktan sonra hep sana vermek istemiştim ve bugün nihayet bir şansım oldu."

Teneke kutunun serinliği yerini parmak uçlarının sıcaklığına bıraktı. Xie You'nun kara gözleri kapıda duran Yu Nian'a baktı ve farkında olmadan sesini alçalttı, "Teşekkür ederim, çok beğendim."

Ertesi sabah kalktıktan sonra Yu Nian koltuk değneğini bir kenara attı - aniden tek ayak üzerinde zıplamanın oldukça rahat olduğunu fark etti.

Tam kahvaltı için haşlanmış yumurta kızartmak üzereyken telefonu çaldı. Yu Nian boynunu eğdi ve aramayı dinlemek için telefona sarıldı, "Günaydın Meng Kardeş!" Dediği gibi, yumurtaları tavaya kırdı.

Meng Yuan telefonda, "Bugün yeniden muayene için hastaneye gitme zamanı, muhtemelen unuttun." diye hatırlattı.

"Ah, evet!" Yu Nian'ın spatulayı tutan eli iki saniye yavaşladı ve "Meng Kardeş hatırlatmazsan çok meşgul olurum ve unuturum" diye cevap verdi.

Meng Yuan'ın kendisini alma teklifini reddeden Yu Nian, siyah bir şapka ve maske takarak yavaşça dışarı çıktı. Yolun kenarından bir taksi çevirdi ve doğrudan özel hastaneye gitti.

Bu hastane çok fazla ücret alıyordu, hastadan çok sağlık personeli vardı ve mahremiyet sunuyordu. Çekimlerden sonra Yu Nian koridorda oturacak bir yer buldu, cep telefonunu çıkardı ve Yu Qing'in ilham alması için gönderdiği senaryoyu okumaya devam etti.

Senaryoyu okurken, çok uzakta olmayan bir yerden, hafifçe sohbet eden iki hemşirenin sesi geldi.

"Hey, 1103 numaralı odadaki kişinin gerçekten Xu Xuan'ın kız kardeşi olduğuna emin misin? Xu Xuan şu sıralar çok popüler."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin