Bölüm 58

116 19 5
                                    


YouYu CP makalesi


Yatmadan önce Yu Nian, Shi Rou'dan bir yanıt aldı.

"Shi Rou: Az önce Kardeş Meng ile telefonda konuştum. Tamam, yarın sabah geldiğimde her şeyi alacağım. Levrek balığını da unutmayacağım, merak etme."

İki dakika sonra bir dizi ünlem işareti daha gönderdi. "Bu arada, Nian Nian! Soru! Yirmi Dört Tarih'in 40 milyon kelimesi!"

Yu Nian cevap verdi, "Soruyu zaten cevapladım ve kâğıda yazdım. Ancak, öğretmenim beni gördüğünde sinirlendiğini söyledi, bu yüzden cevapları şahsen teslim etmedim. Yerel bir kurye servisi aracılığıyla gönderdim ve yarın ulaşması gerekiyor."

Beklendiği gibi, ertesi gün öğle saatlerinde Zeng Hongying'in Weibo'su 3×3'lük bir resim tablosuyla güncellendi.

Ortadaki resim net ve düzgün fırça darbeleriyle tam bir kaligrafi sayfasını gösterirken, diğer sekiz resim yakın çekimlerdi.

Gönderiye kısa bir başlık eşlik ediyordu: "Kum ve Toprak Kazısı Zeng Hongying: Karakterler ancak göze hoş geliyor. @YuNian."

[Kitap kopyalamakla ilgilenmiyor Ling Qinghe: Hadi, şunu tercüme edeyim. Öğretmenin demek istediği, yazının gerçekten iyi olduğu! Gösteriş yapmak için Weibo'da paylaşmalıyım; aksi takdirde bu gece uyuyamayacağım!"

[Sosyalleşmeyi reddeden Zheng Shaomeng: Serbest çeviri aşağıdaki gibidir: Karakterler arasında bir güven duygusu ile ustaca sakin ve soğukkanlı. Eserin tamamı rafine, dingin ve telaşsız. Yatay vuruşlar buğday sapları gibi, berrak gökyüzünde yüzen ipek gibi hareket ediyor].

[Dikiş bağımlısı Xu Lianyan: Küçük kardeşim, yazıların gittikçe daha da güzelleşiyor! Cevapların da harikaydı. Görünüşe göre artık kitap kopyalama şansın yok! Ve Kıdemli Zheng, gerçekten olağanüstüsünüz! (köpek kafası emojisi)!]

[Sinyal yok Qiu Chuyue: Öğretmenin bu cevap kağıdını sekiz yüz kez göstereceğini ve bize tek tek göndermek için birkaç kopya çıkaracağını şimdiden öngörebiliyorum. (iç çekiş.jpg)]

[Aaaaaahh, Yu Nian'ın el yazısı neden bu kadar güzel? Bir tanrınınki gibi! Hayranı olduğum bu yakışıklı kardeşin gerçekte kim olduğunu merak ediyorum! Ayrıca, öğretmen de çok tatlı!]

[Zıplama ve el kaldırma! Öğretmen Zeng, cevap kağıdının bir kopyasını alabilir miyim? Hızlı teslimat için ödeme yapacağım!]

[Sonunda rahat bir nefes alabiliyorum. Nian Nian'ın Yirmi Dört Tarih'i kopyalamasına gerek yok. Ne kadar endişelendiğimi bilemezsin. Dün gece rüyamda Nian Nian'ın ağladığını ve kopyalanan sayfaların yırtıldığını ve bir araya getirilemediğini söylediğini bile gördüm!]

Yu Nian buzdolabını düzenlerken Shi Rou'nun kahkahasını duydu. Başını çevirdi ve "Neden bu kadar mutlusun?" diye sordu.

Shi Rou ağzını kapattı ve "Nian Nian, senin büyüklerin çok ilginç!" dedi.

Yu Nian da güldü ve "Evet, birçok öğretmen ve öğrenci var ama resmi olarak kardeş olan sadece beş kişiyiz. Hepsi benden çok daha büyük ve inanılmaz yetenekliler. Genelde her yerde kendi işleriyle meşguller ama hepsi iyi insanlar." Buzdolabının kapısını kapattı ve Shi Rou'ya bir portakal uzattı. "Vakit neredeyse geldi, hadi toparlanalım. Yapım ekibi birazdan çekim için gelecek ve biz de gitmeye hazır olmalıyız."

Öğle saatlerinde, planlandığı gibi, Ri Yao Mobile yeni marka elçisini duyurdu. Meng Yuan, Ri Yao(en parlak güneş anlamına gelir) Mobile'ın marka ismine uyması gerektiğini ve duyuru için öğle vakti güneşin en parlak olduğu anı seçtiğini söyleyerek şaka bile yaptı. Kısa süre içinde, büyük Ri Yao Mobile gişeleri ve mağazaları yeni posterler ve reklam panolarıyla süslendi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin