Gelecekte, senin için piyano çalacağım.
Mürekkep taşını ve antik kitapları dikkatle düzenleyen Yu Nian kasayı kilitledi ve Xie You'ya bakarak, "Sana bir hediyem var!" dedi.
Yatak odasındaki gardıroptan fiyonkla bağlanmış kare bir hediye kutusu çıkardı ve Xie You'ya uzatarak hevesle "Açıp bakmak ister misin?" diye sordu.
Xie You açık mavi fiyongu çözdü, kapağı kaldırdı ve iki tane... yan yana beyaz kapüşon gördü?
Gözlerini bile kırpamadı ve kararsızca sordu, "Bu... çift kıyafetleri mi?"
Yu Nian gülümsedi, gözleri kıvrıldı, "Evet, kesinlikle! Bunlar çift kıyafetleri! Özel olarak seçtim, biri senin için biri de benim için." Büyük olanı ve bir kot pantolon da dahil olmak üzere kıyafetleri uzattı, "Hadi aynılarını giyelim!"
Hafifçe kızaran Xie You, "Tamam" diyerek kabul etti.
Beş dakika sonra, ikisi de kıyafetlerini değiştirdi ve aynanın önünde birlikte durdular. Xie You uzun zamandır takım elbise ve gömlek dışında bir şey giymemişti. On dokuz yaşındaki halini hatırlar gibiydi, takım elbisesinin düğmelerini ilikliyor, kravatını bağlıyor ve tüm gerçek dışı fantezileri bir kenara bırakarak kendini sakin ve odaklanmış hale getiriyordu.
Beyaz kapüşonu, kot pantolonu ve spor ayakkabılarıyla aynada kendisine bakan Xie You'nun yüzünde, kendisinin bile fark etmediği rahat bir ifade belirdi. Bir an için düşünceleri içinde kayboldu.
Yu Nian da Xie You'ya bakıyordu, gözleri gülümsemeyle doluydu. Yanındaki bu kişi sadece yirmi dört yaşındaydı, kendisinden sadece iki yaş büyüktü. Kelimelerle arası iyi olmamasına ve bazen kolayca utanmasına rağmen, kendini bir maske takmaya zorluyor, başkalarının onun derin ve ulaşılmaz biri olduğunu düşünmesini sağlıyordu.
Xie You'nun omzundaki kapüşonun büzgüsünü düzeltmek için uzanan ve ardından kendi kapüşonunun logosunu çekiştiren Yu Nian, "İyi görünüyor muyum? Zevkim harika, değil mi?"
"Evet, iyi görünüyorsun. Zevkin mükemmel," diye cevap verdi Xie You.
Yu Nian kolunu Xie You'nun boynuna doladı ve yanağını öperek, "Birlikte fotoğraf çektirelim mi?" diye öneride bulundu.
Xie You bilinçaltında Yu Nian'ı korudu, onun beklenti dolu gözlerini geri çeviremedi, "Elbette."
Yu Nian yataktan hızla telefonu aldı, kamera modunu açtı, aynaya doğrulttu ve "Xie You, elini omzuma koy... Evet, aynen böyle. Çekimi yapacağım, üç, iki, bir!"
"Tık." Fotoğraf çekildi. Fotoğrafta, ikisi de aynı kıyafetleri ve ayakkabıları giymiş, benzer boy ve bacak uzunluğuna sahipti. Yu Nian'ın telefonu tutarken gülümsemesi ışıl ışıldı ve parmaklarıyla geleneksel barış işareti yaptı. Xie You'nun hafif dağınık saçları sivri kaşlarını örtüyordu ve dudaklarında belli belirsiz bir gülümsemeyle kucağındaki kişiye şefkatle bakıyordu.
Yu Nian bir süre fotoğrafa baktı ve Xie You'ya "Bu fotoğrafı 99. yıldönümümüz için bir hatıra olarak bastırmaya ne dersin?" diye sordu.
Xie You her zamanki gibi itiraz etmedi ve "Elbette" diye cevap verdi. Telefon ekranına baktı ve bir an tereddüt etti, "Nian Nian, ben de fotoğrafın bir kopyasını istiyorum."
"Elbette, hemen," Yu Nian fotoğrafı hızla Xie You'ya gönderdi. Ardından Xie You'nun fotoğrafı gizlice duvar kâğıdı olarak ayarladığını fark etti. Xie You keşfedilmekten endişe ediyormuş gibi ekranı kapattı ve telefonu cebine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...