Bölüm 36

124 24 11
                                    


Nasılsın? Pek iyi değilim.


Yu Nian kuru kumların üzerine sırt üstü uzandı ve giysilerinin kirlenip kirlenmeyeceğini umursamadı. Gökyüzündeki yıldızlara baktı ve sesi çok nazikti, "Xie You, son zamanlarda nasılsın?"

Bu soruyu sorduktan sonra alçak sesle gülmekten kendini alamadı - Qu Xiaoran'ın ofisinin önünde karşılaştıklarında da ona bu soruyu sormuştu. O zaman Xie You çok iyi olduğunu söylemişti.

Xie You'nun sesi gece rüzgârıyla sarılmış gibiydi, soğuk ama yumuşaktı, "Pek iyi değil."

Yu Nian hafifçe irkildi - Xie You'nun yine de "çok iyi" cevabını vereceğini düşünmüştü.

Yu Nian düşündü ve şöyle dedi: "Az önce haberleri gördüm. Bir araba nehre düşmüş. Sahibinin soyadı Xie."

"O benim arabam." Xie You, "Bu arabayla eve gidecektim," diye cevap verdi.

Yu Nian telefonu tutan beş parmağını sıktı - Xie You'nun buzdağının görünen kısmını kendisine bizzat anlatacağını beklemiyordu.

"Daha önce Song Ke'ye de aynı şey mi oldu?"

"Evet." Xie You birkaç nefes aldıktan sonra yumuşak bir sesle, "Benimle konuşabilir misin?" diye sordu.

Açıklanamaz bir şekilde Yu Nian'ın gözleri aniden ekşidi.

Aklına çarpık kekler, yanmış yumurtalı tartlar, tanınmaz hale gelmiş küçük bisküviler, değiştirilmiş bir termos ve 200 yuan fiyat etiketli özel yapım kol düğmeleri geldi-Xie You'nun gerçekteki hali ile göstermeye çalıştığı hali aslında tamamen farklıydı.

Göründüğü kadar kayıtsız, otoriter ve mantıksız biri değildi. Tanıdığı kişi ise tam tersiydi.

Peki, bir insan için gerçek benliğini bu kadar derinden saklamak ne kadar zor olmalıydı?

Ses tonunun neredeyse ikna edici olduğunu fark etmedi, "Evet, elbette."

Ahizeden gelen rüzgâr boğuktu ve Xie You'nun sesinin duyulması uzun zaman aldı.

" Ağabeyim benden beş yaş büyüktü. İlkbaharda doğmuştu. Doğduğu gün bütün gece bahar yağmuru yağdı, bu yüzden annem ona Xie Li( Li damlamak anlamına gelir) adını verdi."

Xie You uzun zamandır kalbinde gömülü olan bir hikayeyi nihayet anlatabilecek gibiydi. Bu fırsatın tadını çıkarmış ve değerini bilmişti ve sabit bir tempoyla konuştu: "Çok güçlü ve zekiydi. Birçok öğretmen daha önce hiç bu kadar zeki bir öğrenciye ders vermediklerini söyledi. Bilmediğim tüm soruları bilirdi ve bir araya getiremediğim modelleri bana sabırla öğretirdi. Ayrıca bana kalem tutmayı öğretti, resim yapmayı öğretti, ayakkabılarımı bağlamayı öğretti ve beni yüzmeye götürdü. Çok işkolikti, bu yüzden babam çok mutluydu ve öğretmek için her zaman ağabeyimi yanına alırdı."

"Peki sonra?"

"Sonra bir araba kazası geçirdi ve araba nehre düştü. O zaman... çok üzgün ve çaresiz olmalıydı. Kimse onu kurtarmaya gelmedi." Xie You kendi kendine konuşuyormuş gibi sesini alçalttı, "O süre boyunca her gece onu rüyamda gördüm ve rüyamda bana nehrin gerçekten soğuk olduğunu söyledi."

Yu Nian geçmişi neredeyse kabataslak bir resim halinde bir araya getirebiliyordu.

Yetiştirmek için çok çalıştıkları varisleri beklenmedik bir şekilde vefat etmiş, geriye sadece Leto Müzik Konservatuarı'nda piyano eğitimi alan ve iş hayatına hiç dokunmayan en küçük oğulları kalmıştı. Bu koşullar altında, etrafta kaplanlar ve kurtlar olmalı.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin