Bölüm 93

107 17 9
                                    


"Şşşt-"



Xie You kapının önünde duruyordu.

Her zamanki koyu renk takım elbisesini giymişti, beyaz gömleğinin yakası özenle ütülenmişti ama üst düğmesi açık bırakılmıştı ve seksi bir adem elması ortaya çıkmıştı. Sırtı hâlâ çelik bir çubukla desteklenmiş gibi dimdikti ama gözlerinin altında belli belirsiz bir gölge vardı.

Xie You açgözlülükle bakışlarını Yu Nian'ın yüz hatlarını izlemek için kullandı. Uzun bir süre sonra kısık sesle "Nian Nian" diye seslendi.

Yu Nian'ın kalbi ağır ve acı hissetti. Tıpkı daha önce olduğu gibi, Xie You'nun Weibo'da kendisiyle alay etmek için hep aynı formatı kullandığını ve He Shan'ın bahane olarak onu yatıştırmak için çeşitli yiyecekler veya hediyeler göndermesini sağladığını düşündü.

Hatta sıcak çorba termosunu gizlice aynısıyla değiştirip ona geri gönderiyordu.

Sevdiği kişi gerçekten aptaldı.

Yu Nian parmaklarını hafifçe kıvırarak sessiz kaldı ve ona yol açmak için kenara çekildi.

Xie You odaya girdi.

Yu Nian yumuşak beyaz pamuklu bir tişört giymişti ve saçları açıktı. Yerde birbirine dolanmış iki figürün gölgelerine bakarak Xie You'nun konuşmasını bekledi.

Ancak, sürpriz bir şekilde, Xie You aniden uzandı ve onu zorla bir kucağın içine çekti. Yu Nian tepki veremeden Xie You'nun peşinden gitti ve sırtı sert duvara dayanana kadar iki adım geri gitti.

Xie You Yu Nian'ı belinden sıkıca tuttu ve eğilerek onu dudaklarından tutkuyla öptü.

Bir anda nefesleri birbirine karıştı, ta ki gıcırdayan bir hareketle birbirlerine dolanana kadar. O anda Yu Nian dudakları ve dişleri arasındaki hafif alkol kokusunu fark etti-Xie You içki mi içiyordu? Ancak, diğer kişinin agresifçe yoklayan dili ve alaycı ısırıkları her türlü ciddi düşünceyi çabucak engelledi. Göğsündeki kavurucu his, kalbindeki çarpıntı ve hızlı, nefes nefese her hissi güçlendirerek her şeyi son derece net hale getirdi. Sanki tüm sinir uçları bu ateşli öpücükle aniden uyanmış gibiydi.

Alkol kokusu yayıldıkça Yu Nian, Xie You'nun hafif çakırkeyifliğiyle birlikte sarhoş olmuş gibi görünüyordu.

Dudakları tutkulu öpücükler yüzünden acıyordu ve Yu Nian sesinin sonuna kadar yumuşak bir inilti çıkardı. Xie You'nun gücü azaldı ve öpmeye devam ederek Yu Nian'ın adem elmasına dokundu ve ardından dudaklarını açarak hafifçe ısırdı.

Yakıcı acı kaşıntıyla karıştı ve sanki kan damarları erkeklik hormonlarıyla dolmuş ve nabızlarının atmasına neden olmuş gibiydi. Sıcaklık omurgasına kadar yayıldı ve Yu Nian içgüdüsel olarak Xie You'nun kolunu tuttu ama onu itmedi. Xie You'nun adem elmasını ısırma hareketi yüzünden çenesini eğmek zorunda kaldı ve savunmasız ve narin boynunu ortaya çıkardı. Gözleri hafifçe kapandı ve kalın kirpikleri rüzgârdaki çiçek yaprakları gibi titredi.

Xie You'nun avuçları Yu Nian'ın belini destekledi ve onu kendi bedenine daha sıkı bastırdı. Dudakları öpücükler kondurmaya devam etti ve ardından Yu Nian'ın narin kulak memesine dokundu, sonunda kulağını öpmeden önce ıslak bir iz bırakmak için dilini kullandı.

"Nian Nian..."

Xie You'nun sesi daha da boğuklaştı, sanki Yu Nian'ın kulak zarlarını tırmalıyordu.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin