Aşk için referans materyalleri
Bunu duyan Meng Yuan telefonunu tutamadı ve bir "çıt" sesiyle yere düştü. Telefonu almak için hızla eğildi, yakınlarda kimsenin olmadığından emin olmak için etrafına bakındı ve ardından birkaç adım atarak endişeyle sordu: "Neler oluyor? Xie You'nun annesi seni mi görmek istiyor? Hesaplaşma zamanı mı?"
Yu Nian şaşkındı ama Meng Yuan'ın ne demek istediğini hemen anladı. "Muhtemelen dün gece Xie You'nun evine gittiğim için annesi geri döndü ve beni orada gördü, bu yüzden benimle görüşmek istiyor."
Meng Yuan'ın ifadesi bir an için dondu. "Seni suçüstü mü yakaladı?"
Meng Yuan'ın gerçekten endişelendiğini bilen Yu Nian, "Evet, beni gördü ama bunun büyük bir sorun olduğunu sanmıyorum" diye açıkladı.
Yu Nian'ın sakin kaldığını gören Meng Yuan endişelendi. "Genelde her durumda aklı başında ve soğukkanlı davranırsın. Bu durumla karşılaştığında nasıl oldu da kafan karıştı? Xie ailesiyle başa çıkmak kolay mı? Sektörde, ister en iyi aktrisler ister yükselen yıldızlar olsun, birçoğu varlıklı ailelerle evlendi, ancak bu varlıklı ailelerin eşleriyle geçinmek kolay değil! Ben sadece örnek veriyorum; çok fazla yorum yapmayın."
"Bunu söylemek kibarca olmasa da, gerçek şu ki Xie You'nun annesi ona uygun bir eş bulmaya kararlıysa, mesleğin ve cinsiyetin engel teşkil edecektir."
" Haklısın ama herhangi bir sonuca varmadan önce tanışmalıyız, değil mi?" Yu Nian nispeten rahattı ve Meng Yuan'a güvence verdi: "Meng Kardeş, endişelenme, sorun olmayacak."
Yu Nian'ın soğukkanlı tavrını gören Meng Yuan endişelenmekten kendini alamadı. "Pekâlâ, ama en azından Xie You'yu bilgilendirmelisin. Önemli bir şey değil ama annesinin sevdiği kişiyle ne zaman görüşmek istediğini bilmeye hakkı var."
Yu Nian biraz düşündükten sonra, "Tamam" diyerek kabul etti.
Onlar konuşurken, Meng Yuan bir telefona cevap verdi ve sonrasında heyecanını kontrol edemedi. "Nian Nian, Daibo ile anlaşman hakkında haberler var! İlgileniyor gibi görünüyorlar!"
Yu Nian da şaşırmıştı. "Daha önce hiç haber yoktu. Olmayacağını düşünmüştüm."
"Etkinlikten sonra ben de beklentilerimi düşürdüm, ancak Daibo'nun gözlemlediği anlaşılıyor. 'Zarif'teki imajını ve popülerliğini gördükten sonra, yeni single'ın 'Hayali Rüya'nın popülerliğini sürdürüp sürdüremeyeceğini görmek istediler. Şu anda 'Hayali Rüya' harika gidiyor ve önceki şarkılarını bile geçebilir, bu yüzden Daibo sonunda sana yaklaşmaya karar verdi!"
Meng Yuan telefonunu tuttu, gözleri sevinçle parlıyordu. "Hersey'li reklamın resmi olarak yayınlanmasından sonra bir karar vereceklerini düşünmüştüm ama beklediğimden daha istekliydiler."
Daibo'dan bahsederken ikisi de Zheng Zhaoxi'yi hatırladı. Meng Yuan içini çekti ve "O cümlenin adı neydi? Hani şu 'Kazanç uğruna değil'."
Yu Nian devam etti, "Dünya hareketli, hepsi kazanç uğruna; dünya kaotik, hepsi kazanç uğruna."
"İşte bu!" Meng Yuan felsefi bir tavırla, "Muhtemelen onun şöhrete kavuştuğunu gördüm ama sonra ondan hiç haber alınamadı. Bu sektörde, ne kadar hızlı ve kolay şöhret kazanırsanız kazanın, temkinli olmalı ve ince buz üzerinde yürümelisiniz. Aksi takdirde, ne kadar yükseğe tırmanırsanız, o kadar sert düşersiniz. Sadece fiziksel olarak zarar görmek değil, tamamen çökmek de söz konusu."
Yu Nian, Meng Yuan'ın iyi niyetini anladı ve "Anlıyorum Meng Kardeş, endişelenme. Hatırlayacağım."
Meng Yuan Yu Nian'ın omzunu sıvazladı ve "Sürekli hatırlattığım için bana aldırma" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...