99. gün hediyesi
[Bu ifşaat aşırı rahatlamaya neden oldu! Bu Zhao Shuya ve arkasındaki şirket gerçekten entrikacı. Yu Nian'ın popülaritesinden faydalanmaya çalışırken bir yandan da yarışmaya hile karıştırarak onu teşvik ediyorlar. Utanmadan onun kuyruğuna takılmaya çalışıyorlar. Ama Yu Nian'ın kuzu postuna bürünmüş bir kurt olduğunu bilmiyorlardı. "Planlarınızla işbirliği yapmayacağım. Ben harikayım ve bu konuda yapabileceğiniz hiçbir şey yok!']
[Bu sözde piyano prensi, daha çok içeriden bir prense benziyor! Bırak Şarkı Söyleyeyim'in 35 yarışmacısı arasında, parmaklarını bile göremeyeceğiniz şekilde piyano çalabilen tek kişi o. Hayranları sanki bu inanılmaz bir yetenekmiş gibi onu göklere çıkarıyor. Şimdi herkes onlarla alay ediyor (sırıtıyor)].
[Nian Nian harika! İçeride dönen tüm karanlık işlere rağmen ilkelerine sadık kalıyor ve programdaki düzenlemelere karşı çıkıyor. O gerçekten etkileyici! Zhao Shuya'nın hayranları artık dağılabilir. İdolünüz ikinci Yu Nian olmak istiyordu ama belli ki bunu fazla düşünüyor!]
Meng Yuan internetteki bilgilere göz attıktan sonra, "Ding Wei gerçekten sana yaklaştı mı?" diye sordu.
Yu Nian hiçbir şey saklamadı, "Evet, bazı belirsiz ve imalı şeyler söyledi ama cevap vermedim. Özür diledi ve gitti."
"Aslında Ding Wei'nin yeteneği var ve çok da güzel. Eğer şarkıcılığına odaklanırsa, bir geleceği olabilir," diyen Meng Yuan birkaç cümle daha ekledi, "Ancak, aniden popüler olan ve eğlence sektörüne adım atan yeni gelenlerin çoğu cazibeye kapılır ve genellikle başsız sinekler gibi kaybolur ve kafaları karışır. Ding Wei de aynı durumda olabilir, bu yüzden böyle yanlış düşüncelere kapılmış olabilir. Kendini düzeltebilirse daha iyi olur."
Yu Nian'a baktı ve devam etti, "Ama sen bir istisnasın. Aklın başında ve ne istediğini biliyorsun."
Yu Nian gülümsedi, "Kesinlikle, net bir hedefim var. Sadece para kazanmak istiyorum!"
Meng Yuan da Yu Nian ile sohbet ettiği zamanları hatırlayarak gülümsedi. O zamanlar Yu Nian beş yıl içinde 200 milyon kazanma hedefini açıkça paylaşmıştı. O zamanlar Meng Yuan bu hedefe ulaşmanın zor olacağını düşünmüştü. Şimdi geriye dönüp baktığında, Yu Nian'ın yeteneklerini hafife aldığını fark etti. 200 milyon onun için sadece bir kâğıt parçası fiyatındaydı!
Dalgın düşüncelerini bir kenara bırakan Meng Yuan tam bir şeyler söyleyecekti ki Shi Rou araya girdi:
"Başkan Xie az önce gönderini beğendi!"
Yu Nian ve Meng Yuan Shi Rou'ya baktılar ama tepki veremediler, "Hangi gönderiyi beğenmiş?"
Shi Rou telefonunun ekranını onlara uzattı, "Bu Weibo gönderisi; Başkan Xie resmi hesabını kullanarak bunu beğendi!" "Sonuç olarak, 'YouYu' CP hayranları Yeni Yılı kutlarken, normal netizenlerin kafası karıştı ve Weibo'nun altında toplanan siyah hayranlar bunun bir parmak sürçmesi olduğuna ikna oldu."
Meng Yuan o anda nasıl tepki vereceğini bilemiyordu ama Yu Nian dinledikten sonra gülümsedi.
Bakışları Yu Nian'ın gülümsemesinde olan Meng Yuan ağzını açtı ama iç çekti, "Şimdi anlıyorum. Popülerliği yönetmeye veya bir ritim yaratmaya gerek yok, açıklama yok, sadece rahat ol, değil mi?"
Yu Nian'ın gözlerinde hilaller belirdi ve "Kesinlikle, Meng Kardeş beni gerçekten anlıyor" diye cevap verdi.
Meng Yuan nefesinin altından mırıldandı, "Eski sanatçılarımdan biri olsaydı, bu kadar kayıtsız kalır mıydım? Muhtemelen olmazdım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomantikTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...