Bölüm 94

108 16 4
                                    


Çaba derin olduğu sürece, fırsatları bulmak gerçeğe dönüşebilir


Dükkan sahibi şaşırdı ve düşündü: "Bu kişi aptal ve zengin mi? Onu caydırma çabalarıma rağmen hala satın almaya bu kadar kararlı mı?"

"Size her şeyi açıkladım. Bu bir konsinye satış ve para benim elime geçtikten sonra, fikrinizi değiştirseniz bile, ürün tam önümde olsa bile geri ödemenin bir yolu yok!"

Yu Nian kibarca, "Teşekkür ederim ama bu fincanı gerçekten almak istiyorum" dedi.

Dükkân sahibi bıyıklarını sıvazladıktan sonra onu daha fazla ikna etmekten vazgeçti. Ne de olsa satış olmadan iş olmazdı. "Tamam, sana satacağım. Dükkânıma bir göz atın, istediğiniz başka bir şey varsa size indirim yaparım! Şu emaye olana bak..."

Birkaç cümle boyunca sabırla dinleyen Yu Nian araya girdi: "Hayır, sadece bunu istiyorum. Başka bir şey almayacağım."

"Tamam, senin için paketleyeceğim!" Dükkân sahibi daha sonra, "Paketlemeden önce üstündeki çamuru temizlememi ister misiniz?" diye sordu.

"Teşekkür ederim, sadece paketleyin. Temizlikle uğraşmanıza gerek yok."

Bu arada, Yu Nian satın aldığı porselen fincanı tutarken ve Meng Yuan'ı bulmuşken, yönetmen hala aydınlatma teknisyeniyle tartışıyordu. "Meng Kardeş, bana bir iyilik yapıp bunu benim için saklar mısın?" diye sordu.

Yu Nian'ın ciddi olduğunu gören Meng Yuan meraklandı ve sordu: "Çekim sırasında, personel kırık bir porselen kâse almak için 25.000 harcadığından bahsetti. Bu o mu? Özel bir önemi var mı?"

"Bu bir kase değil, bir fincan. Ama özel bir önemi olduğundan tam olarak emin değilim. Geri dönüp araştırmam gerekecek."

Meng Yuan bunu duyduktan sonra, eşyanın oldukça özel olması gerektiğini anladı. Kabul etti, "Elbette, sen reklamı çekmeye odaklanabilirsin, ben de onu senin için güvende tutarım. Vurmayacağıma veya düşürmeyeceğime söz veriyorum."

Ancak Yu Nian'ın Ning Şehrinin antik caddesindeki bir dükkândan antika bir porselen kâse almak için 25.000 yuan harcadığı haberi çeşitli medya organlarında hızla yayıldı.

" Günlük Açıklamalar " adlı bir hesap Weibo'da ilk paylaşımda bulunan hesap oldu, "Haberlere göre Yu Nian bir çekim sırasında antik caddedeki antika el sanatları dükkanından porselen bir kase satın almak için 25,000 harcadı. Bu konudaki fikriniz nedir?"

[Yu Nian] O kadar zengin ki parasını harcayacak başka yeri yok mu? Eski bir sokaktaki eşyalara nasıl güvenebilir? Bir kaseye 25,000 harcamak, 25,000'i çok pahalı bulurum! Bu zekâ vergisi!]

[Gerçekten kandırılmıştı. Dükkân sahibi, bunun bir imparator tarafından kullanılan eski bir eser olduğunu iddia ederek onunla tatlı tatlı konuşmuş olmalı! Bir servet değerinde, değerini koruyacağı veya artıracağı garanti! Bu hikayenin yüzlerce versiyonunu bulabilirim. Eğlence sektöründeki ünlülerin sağduyuları ve zekaları gerçekten sorgulanabilir!]

[Yu Nian bir imaj oluşturmak için çok mu uğraşıyor? Şımarık zengin adam kişiliğiyle başladı, yemek yemeye bile parası yetmeyen biri olarak ifşa oldu, sonra ilham verici bir karaktere geçti. Daha sonra nedense çeşitli skandallara karıştı, muhtemelen ekibi zengin adam imajını bırakmaya isteksiz olduğu için zengin antika koleksiyoncusu yönüne doğru eğilmeye başladılar. Ama bir antika dükkanından bir şey almak için 25,000 yuan harcamak bir kişilik için çok fazla!]

Kısa bir süre sonra, eğlence muhabirleri antika dükkânı sahibiyle röportaj yapmak ve ayrıntıları öğrenmek için antik sokağa gitti. Dükkân sahibi hiçbir şey saklamadı ve Yu Nian ile yaptığı konuşmayı ayrıntılı olarak tekrarladı. Röportaj görüntüleri yayınlandı ve #YuNianDolandırıldı# hashtag'i hızla trend topic oldu.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin