Bölüm 117

98 18 3
                                    


Üzgünüm, bunu alamam.


Kapı açıldı ve şık bir şekilde dekore edilmiş dubleks oturma odası ve kabul odasından geçip gri desenli halıya bastıktan sonra Yu Nian, Louisen'i takip ederek odaya girdi. Cam duvarın etrafından dolanıldığında, yatağın her iki yanına yerleştirilmiş son teknoloji tıbbi ekipmanlar ve yatakta yatan, oksijen maskesi takmış bir kişi görüldü. Elli yaşlarında, belki de uzun bir hastalık nedeniyle yatağa bağımlı, ağır bir yaşlılık aurası taşıyan, tek tük beyazı saçları ve sıkıca kapalı gözleri olan biri gibi görünüyordu.

Yu Nian kıpırdamadan durdu ve Louisen'in yatağın yanına yaklaşıp eğilerek usulca "Efendim, Bay Yu burada" demesini sessizce izledi.

He Xiao'nun kirpikleri titredi ve göz kapakları hafifçe hareket ederek yavaşça açıldı. Hasta olmasına rağmen bakışları son derece keskindi ve eğer sağlıklı olsaydı, müthiş ve güçlü bir figür olması gerektiğini ortaya koyuyordu. Yavaşça başını çevirdi ve sonunda Yu Nian'a odaklandı.

He Xiao elini kaldırdı ve yanında bekleyen bir hemşire hızla yanına gelerek oksijen maskesini çıkardı.

Nefes alışını birkaç kez ayarladıktan sonra He Xiao'nun sesi zayıf ve boğuk bir şekilde, "Büyükbaban Yu Xiuning, büyükannen de Sheng Lingyi, değil mi?" diye sordu.

Yu Nian kibarca başını salladı, "Evet."

He Xiao sessizliğe gömüldü, görünüşe göre bir şeyler düşünüyordu. Bir süre sonra ikinci soruyu sordu: "Doğum günün yeni yıl arifesinde mi?"

Yu Nian bunun neden sorulduğunu bilmese de, yine de "Evet" diye cevap verdi.

Yu Nian'ın cevabını duyan He Xiao gücünü kaybeder gibi oldu ve Louisen'e dönmeden önce bir süre dinlenmek için gözlerini kapattı, "Eşyaları ona ver."

Louisen onayladı, "Emredersiniz efendim."

Louisen, Yu Nian'ın önünde eldivenlerini giydi ve kasadan bronz bir kaide çıkarıp Yu Nian'a uzattı, "Bay Yu, lütfen bir göz atın."

Bronz gui'nin üst yarısıyla karşılaştırıldığında, bu kaide iyi korunmuştu, dikdörtgen şeklindeydi, ön tarafı taotie desenleriyle süslüydü, Yu Nian'ın kendi keşfettiği desenin yarısıyla tamamen aynıydı, ayrıntılarda hiçbir fark yoktu ve üst kısmı kırık kenara uyuyordu - şüphesiz bronz gui'nin kaidesiydi.

Yu Nian onu hemen almadı ama temkinli bir şekilde sordu, "Bu bronz gui tabanı karşılığında ne vermem gerekiyor?"

Louisen başını salladı, "Hiçbir şey vermenize gerek yok. Bunun anlamı, onu doğrudan yanınıza alabileceğiniz."

Yu Nian He Xiao'ya baktı ve onun tekrar gözlerini kapattığını gördü.

Louisen, Yu Nian'ın ne söylemek istediğini anlamış gibi, "Bay Yu, bu eşyanın sadece size verilmesi niyetindeyiz. Öğretmeninize veya ilgili herhangi bir kuruluşa satmayacağız, devretmeyeceğiz veya ödünç vermeyeceğiz."

Oda çok sessizdi ve tıbbi ekipmanların sesi duyulabiliyordu. Yu Nian gözlerini indirdi, uzun süre düşündü ve sonunda "Üzgünüm, kabul edemem" dedi.

Bu cevabı alan Louisen hiç şaşırmadı ve "Pekâlâ, bir süre Ning Şehri'nde kalacağız. Bay Yu fikrini değiştirirse, bronz gui'yi almak için istediğiniz zaman benimle iletişime geçebilirsiniz."

Louisen yatak odasına dönmeden önce Yu Nian'a asansöre kadar eşlik etti ve "Efendim, Bay Yu ayrıldı" diye bildirdi.

He Xiao gözlerini açmakta zorlandı, Yu Nian'ın gittiği yöne baktı ve sonra yavaşça gözlerini tekrar kapattı. Louisen tıbbi cihazların değerlerini kontrol etmek için döndü ve tam arkasını döndüğü sırada He Xiao'nun yumuşak sesini duydu, sanki kendi kendine konuşuyormuş gibi, "Gerçekten çok benziyor, çok benziyor..."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin