Bölüm 18

136 24 7
                                    


Bu benim telefon numaram.


Yu Qing siyah yüksek topuklu ayakkabılarının üzerinde ilerledi ve yaklaştı. Yu Nian'la konuşan kişiyi görünce bir an şaşırdı ve hemen nezih bir gülümsemeyle onları selamladı, "Bay Xie, Bay Qu, ne tesadüf!"

Qu Xiaoran'ın kalbi küt küt atmaya başladı ve Xie You'nun yüz ifadesine bakmamak için kendini zor tuttu. Nefesini tuttu ve çekingen bir tavırla, "Siz... Birlikte yemek yemeye mi geldiniz?" diye sordu.

İçinden dua ederken sordu, başkalarının da olmasını umuyordu! Arkadaşlarıyla yemek yemeyi umuyordu! Program grubunun kutlaması olmasını umarak! Ancak, gökyüzündeki tanrılar ve Budalar onu görmezden geldi ve Yu Qing'in cevabını duydu, "Evet, Nian Nian birinci oldu, bu yüzden buraya yemek yemeye geldik. Böyle bir tesadüf olmasını beklemiyordum."

Yu Nian'a yakın duruyordu, ses tonu veya ifadesi ne olursa olsun, tanıdık bir samimiyet duygusu vardı.

Qu Xiaoran sadece Xie You'nun yönünden yayılan soğuk havayı hissederek ürperdi. İki saniye mücadele ettikten sonra Qu Xiaoran bir davette bulundu: "Başka kimse olmadığına göre masayı paylaşmaya ne dersiniz? Siz ikiniz ve biz ikimiz, birlikte yemek çok canlı olur!"

Yu Qing, Qu Xiaoran'ın kendisini yönetmemesine rağmen, yine de Yu Nian'ın birinci dereceden patronu olduğunu düşündü. Xie You'dan bahsetmiyorum bile, kaç kişi onunla yemek yemek için sıraya girdi ve fırsat bulamadı. Bugün önemli bir şey yok ve Yu Nian'ın onlarla yemek yiyip sohbet etmesi hiç de fena olmaz.

Ancak doğrudan bir karar vermedi ve Yu Nian'a soran gözlerle baktı.

Yu Nian, Yu Qing'in ona baktığını görünce gülümseyerek cevap verdi, "Elbette yapabiliriz. O halde sizi rahatsız edeceğiz."

Qu Xiaoran bilinçli olarak bir şeyler başarmıştı ve keyfi yerindeydi, "Hiç de zahmetli değil. Bu kadar çok insanla çok canlı olacak!"

Çok geniş olan locaya dört kişi girdi. Xie You az önce gelmiş ve siparişini vermişti ama yemek henüz servis edilmemişti.

Oturduktan sonra Yu Qing çaydanlığı aldı ve bir fincan sıcak çay doldurdu, alışkanlıkla önce Yu Nian'a uzattı ve "Dikkatli ol, sıcak" diye fısıldadı.

Qu Xiaoran onun karşısına oturdu, önündeki manzaraya bakarken dişleri ağrıyordu.

O da bu çemberin içinde ve Yu Qing'i tanıyor. Geçmişi belirsiz olsa da, güçlü bir kişiliğe sahip kötü bir huyu vardır. Daha önce bir erkek arkadaşı olduğu, ancak karşı tarafın kendisini aldattığını öğrendiği için doğrudan bacaklarını kırdığı söyleniyor.

Böylesine zeki bir kadın şimdi Yu Nian'a çayı nazikçe dökmesi için yardım ediyor ve ayrıca dikkatli olması ve yanmaması için dikkatlice talimat veriyor.

Bu ilk bakışta sorunlu görünüyor!

Birden az önce verdiği karardan pişman oldu. Kardeşinin kalbine bir bıçak saplıyormuş gibi hissetti.

Ancak Qu Xiaoran sessizce oturamazdı, bu yüzden bir konu bulmak için çok uğraştı, "Az önce işbirliğinizin sahnesini gördüm ve taktik anlayışınız çok iyiydi! Gözleri olan herkes birinciliği kimin hak ettiğini bilir!"

Yu Qing bu övgüden dolayı çok mutluydu. Saçlarını okşadı ve parlak bir şekilde gülümsedi, "Evet, dans ederken oldukça eğlendim! Bay Qu da bu programı izliyor mu?"

"Neredeyse her bölümünü izledim." Xie You'ya sert bir bakış attı, "Yu Nian'ın her performansı çok iyiydi. Meng Yuan bu kez gerçekten de bir hazine buldu!"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin