Bölüm 42

119 21 1
                                    


Bir sürpriz olsun


Meng Yuan bu konuyu Yu Nian'a da anlattı.

"Tilki kuyruğunuzun stokları çoktan tükendi. Daha raflarda yerini almadan tükendi. Dün Yönetmen Messer'in asistanıyla telefonda konuştum ve karşı taraf da itirazınız karşısında çok şaşırdığını söyledi."

Yu Nian arabanın arka koltuğuna oturdu. Reklam metnine bakıyordu ve Meng Yuan'ın söylediklerini duyunca şaşırdı: "Hersey'in tilki kuyruğu mu? Parça başına 120.000 yuan olduğunu hatırlıyorum?"

"Evet, hangi yerel iş adamı hayranı bu fiyata bir nefeste 20 parça satın aldı bilmiyorum. Cık, gerçekten zengin, aynı şeyi satın almak için 2 milyondan fazla harcıyor, böylece başka hiç kimse aynı stile sahip olamaz."

Yu Nian'ın önünde bir insan silueti belirdi ve çok geçmeden bu fikirden vazgeçti - bu Xie You olmamalıydı.

Meng Yuan duygulanarak birkaç kelime söyledi ve ardından, "Dün son kez muayeneye girdin; ayaklarında bir sorun var mı?" diye sordu.

"Hiçbir sorun yok. Doktor iyileşmenin çok iyi olduğunu ve sekel kalmadığını söyledi." Yu Nian, Meng Yuan'ın endişelenmesinden korktuğu için ona muayene sonucunu gösterdi.

Meng Yuan okuduktan sonra rahatladı ve programı gözden geçirirken, "Hazırlanmakta olan bu EP beş şarkı içerecek. Tarzı korumak amacıyla, ana başlık parçası da dahil olmak üzere dördü Feng Ting, Zhao Yan ve Luo Yingyang tarafından bestelendi. Üçü de altın madalya ortağı ve son iki yılda ürettikleri eserler çok iyi. Daha önce bir randevu aldım ve zamanı sayıyorum, şarkı iki gün içinde teslim edilecek. Zamanı geldiğinde, bir göz atman için önce sana vereceğim."

Meng Yuan bu konudan daha önce bahsetmişti ve Yu Nian'ın dikkati dağılmıştı, "Tamam, peki ya sonuncusu? Öğretmen Jiang Cheng ve Öğretmen Jiang Bo tarafından mı yazılmış?"

"Evet, karşı taraf arayıp görüşmek için inisiyatif aldı ve "Doğanın Sesi" üzerine söz verdiklerini ve kesinlikle yerine getirileceğini söyledi."

Yu Nian bunu not etti, "O zaman daha sonra arayıp teşekkür edeceğim."

"Tamam ama onlar da senin popüler olmaya başladığını görüyorlar; ancak o zaman bir şarkı istemek için inisiyatif aldılar. Eğer sen popüler olursan, yazdıkları şarkılar da bunu takip edecektir. Verdikleri sözü yerine getirerek haber de gönderebilirler. Eğer "Doğanın Sesi" biter bitmez üşümeye başlasaydın, kimse seninle ilgilenmezdi. Herkes gerçekçi ve her iki tarafın da yararına, bu yüzden fazla minnettar olma."

"Evet, biliyorum."

Meng Yuan, Yu Nian'ın zihninin açık olduğunu biliyordu, bu yüzden devam etmedi. Pencerenin dışındaki binalara baktı ve programı bir kenara bıraktı, "Zaten şehrin batısına doğru gittik ve neredeyse vardık. Bu arada, buraya en son seninle geldiğimde akşam yemeği için o özel restorana gitmiştim."

Kısa süre sonra araba varış noktasında durdu ve yolun her iki tarafındaki çınar ağaçları çok sayıda ölü yaprak dökmüştü. Yu Nian inmek için kapıyı açtı, başını çevirdi ve uzaktan evinin arka kapısını görebildi.

Meng Yuan, Yu Nian'ın bakışlarını takip ederek, "Yönetmen Messer'in asistanından duyduğuma göre Messer aslında hemen yanındaki Sining malikânesini tercih ediyormuş, kendi vizyonuna ve istediği tarza yakın olduğunu söylüyormuş ama orası özel bir evmiş. İçeri girip reklam çekimi yapmak pek iyi değil, bu yüzden tarz olarak Sining Malikanesi'ne benzeyen ve Messer'in gözüne zar zor girebilen bu Yiyuan'ı seçmek zorunda kaldı."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin