Xie Xiaoyou, Nian Nian'ın gitti.
Yu Nian, Xie You'nun bakışlarıyla karşılaştı ve parmakları yanında sıkıştı. Bir sonraki an gözlerini kaçırdı ve Qu Xiaoran'a baktı. "Başkan Qu, bugün bana tüm bunları anlattığınız için teşekkür ederim."
"Haha, bana Başkan Qu demeyin demedim mi? Garip geliyor." Qu Xiaoran rahatladığını hissetti, tüm vücudu gevşedi ve gülümseyerek elini salladı. "Bana teşekkür etmenize gerek yok, bu çok doğal."
Yu Nian dudaklarını büküp hafifçe gülümserken, "Daha sonra başka bir randevum var ve geç kalamam. O yüzden şimdi gidiyorum."
Başka bir randevu mu? Şimdiden gidiyor musun?
Qu Xiaoran'ın aklı karıştı ve tepki veremedi, "Ah? Tamam... elbette!"
Yu Nian başını salladı, ayağa kalktı, vedalaştı ve kapıya doğru yürümeye başladı. Xie You'nun yanından geçerken ne hızını yavaşlattı ne de Xie You'ya baktı. Sadece elini kapı tokmağının üzerine koydu, kapıyı açtı ve dışarı çıktı.
Kapının kapanma sesinden sonra Qu Xiaoran şaşkındı - bu gelişme pek doğru görünmüyordu?
Kapının yanında bir heykel gibi duran ve hiçbir tepki vermeyen hareketsiz Xie You'ya baktı. Qu Xiaoran kapının dışını işaret ederek, "Hey, Xie Xiaoyou You, ailenizin Nian Nian'ı az önce... gitti." dedi.
Xie You cevap vermedi.
Qu Xiaoran endişelendi ve aceleyle Xie You'ya yaklaştı, ancak sorunu fark etti. "Kahretsin, Xie Xiaoyou, lütfen nefes al! Kendini boğmaya mı çalışıyorsun?"
Xie You'nun göğsü kabardı ve her zamanki soğukkanlılığını kaybederek bilincini yeni kazanmış gibi görünüyordu. Gözleri endişeyle doluydu ve konuşurken bile sesi titriyordu, "Nian Nian-"
Qu Xiaoran onu bu halde görmeye dayanamadı ve ciddi bir tonla tekrar vurguladı, "Yu Nian gitti. Az önce kapıyı açıp kapattı ve gitti!"
Xie You'nun omzuna bir tokat attı, "Ofisimde boğulsan bile, Nian Nian'ın sana asla dönüp bakmayacak! Şu anda neler olduğunu biliyor musun? Yu Nian öfkeli, hem de öyle bir öfke ki!" Qu Xiaoran'ın aklına bir sıfat gelmedi, "Hem de öyle ciddi bir öfke ki! Şimdi ne yapacağını biliyor musun?"
Xie You'nun yanında asılı duran eli kontrolsüzce titredi ve boğazı uyuştu. Kısık sesle, "Ne yapmalıyım?" diye sordu.
Qu Xiaoran hayal kırıklığı içinde alnını ovuşturdu, "Elbette gidip onu ikna etmelisin! Onu ikna et, içtenlikle özür dile ve gerçekten üzgün olduğunu söyle. Yu Nian şu anda sana kızgın ve bu bir ayrılığa yol açacak türden bir öfke bile olabilir!"
Bunu söyledikten sonra Qu Xiaoran'ın da kafası karıştı. Yanlış anlaşılma çözülmemiş miydi? Yu Nian neden hâlâ öfkeliydi? Yüz ifadesi gerçekten de yanlış bir şey ifade ediyor olabilir miydi?
"Ayrılık" kelimeleri Xie You'ya buz gibi suya batırılmış çelik iğneler gibi battı ve kalbinin acıyla sıkışmasına neden oldu. Nefes almak zorlaştı ve vücudu bile kontrolsüzce gerildi.
Sözleriyle çok sert davrandığını fark eden Qu Xiaoran'ın durumu kurtarmak için vakti yoktu ve "Acele et, onu bulamaya hemen git!" diye ısrar etti.
Xie You kapıyı açıp kargaşa içinde dışarı çıkarken, Qu Xiaoran bir yudum su aldı ve kendi kendine mırıldanırken ileri geri volta attı, "Tanrılar ve Buda'lar bizi korusun, umarım Xie You'nun ilişkisi gerçekten bozulmamıştır. Aksi takdirde gecenin bir yarısı hüngür hüngür ağlayacak! Gözyaşlarıyla yastığını bile ıslatabilir!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...