Bu şarkıyı nereden biliyorsun?
İleride bir trafik kazası oldu, arabanın hızı yavaşladı ve trafikle birlikte durdu. Yu Nian pencereden sokaktaki manzaraya bakarken, olayların neden bu şekilde geliştiğini düşünüyordu.
Uzun zamandan beri, her şeyle kendi başına yüzleşmeye ve başa çıkmaya, sorumluluk almaya ve kendi başına bir şeyler başarmaya alışmıştı.
Bu nedenle, ister "'Uykusuz Parşömen' ile ilgili olay olsun, ister "Baharda Dolaşan Sarhoş At" tablosunu hedef alan biri olsun, bunları Xie You'yu dahil etmeyi düşünmeden, hatta ona bahsetmeden "halletmesi gereken şeyler" olarak kategorize etti.
Peki ya Xie You? Yu Nian aralarındaki etkileşimi düşünmeye başladı ve Xie You'dan gerçekten de sevdiği, hatta büyük ölçüde sevdiği ortaya çıktı.
Ancak, gerçekte, Xie You'yu kendisi için inşa ettiği duvarların içine almamıştı.
Belki Xie You da bunu fark etmişti? Yardım teklif ettiğinde bile, Xie You temkinli ve ölçülüydü, herhangi bir sınırı aşmaktan kaçınıyor ve Yu Nian'ı rahatsız etmeyecek bir yardım seviyesini dikkatle koruyordu.
Tıpkı bu sefer olduğu gibi, Xie You onun durumunu yakından takip ediyordu. Bu nedenle, çok kısa bir süre içinde zararlı söylentileri trend olmaktan çıkarmayı başararak kendisine ve ekibine biraz nefes aldırdı. Ardından, her şey yoluna girmek üzereyken, Xie You son kararlı hamlesini yaptı - Tang Xiaoke'nin kamuoyu önünde özür dilemesini ve yaptıklarını itiraf etmesini sağlayarak konuya son noktayı koydu.
Yu Nian acı acı kıkırdadı ve başını Meng Yuan'a çevirerek "O benim erkek arkadaşım ama uyuşturucu olayı meydana geldiğinde, bunu nasıl düzgün bir şekilde halledeceğimi düşündüm. Rong Amca ile iletişime geçtim, Qiu Kardeş ile iletişime geçtim, seninle iletişime geçtim ama ona proaktif bir şekilde ulaşmayı düşünmedim."
"Yardımına ihtiyacım olduğu için değil, en azından durumumu ona bildirmek için."
Bunun yerine, Xie You'nun çok sayıdaki doğru ve yanlış bilgiyi titizlikle analiz etmesine ve kendisine yük olmayacak şekilde adım adım yardım etmesine izin verdi.
Kendisi olsaydı, nasıl hissederdi?
Bundan bahsedildiğinde, kalbine hafif bir acı saplandı.
Yu Nian'ın konuşmasını duyan Meng Yuan "Bence bir dereceye kadar hatalıydın. Profesyonel bir iş ilişkimiz var, dolayısıyla kişisel meselelerinizi paylaşıp paylaşmamak tamamen sana kalmış. İşini iyi yaptığın sürece özel hayatına karışmam.
Ama... nasıl söylesem, Xie You sadece bir yabancı değil. Bir ilişki içindeyken kişisel sırlara ve alana sahip olmak normaldir. Ancak, ona 'başka biri' gibi davranmak onun hissedebileceği bir şey ve kaçınılmaz olarak mesafeli hissetmesine neden olacaktır."
Yu Nian biraz cesaretinin kırıldığını hissetti, "Ona asla başka biri gibi davranmadım."
Sadece her şeyi kendi başına halletmeye ve konuşmamaya alışmıştı.
Yu Nian'ın dudaklarındaki acıyı gören Meng Yuan bir an düşündü ve onu teselli etti, "Ne de olsa ilk kez bir ilişki yaşıyorsun, her zaman inişler ve çıkışlar olacaktır. Ama şimdi sorunun farkına vardığına göre, bu iyi bir şey. Aksi takdirde, daha sonra ayrılırsanız, pişman olmak için çok geç olacaktır."
Bu noktada Shi Rou temkinli bir şekilde ekledi, "Doğru Nian Nian, sorunun farkına varmış olman iyi bir şey. Artık bir çözüm bulmak için çalışabilirsin. İlişkiler sorunlarla karşılaşabilir, ancak bu sorunlardan kaçınmakla değil, onları çözmekle ilgilidir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...