Bölüm 39

107 23 9
                                    


İçeri gelip oturmak ister misin?


Ofis bir süre sessiz kaldı. Xie You hiç konuşmadı.

Qu Xiaoran dikkatsizce kanepeye oturdu ve arabanın anahtarlarını bir kenara fırlattı. Ellerini ve ayaklarını nereye koyacağını bilemediği için yakasını düzeltti ve dikkatlice, "Xie Xiaoyou... iyi misin?" diye sordu. Konuşurken Xie You'nun yüz ifadesini inceledi ama herhangi bir duygu ayırt edemedi.

Bir süre Xie You için üzüldü ama onu nasıl teselli edeceğini bilemedi. Dünyanın her yerinde mis kokulu otlar vardı ama kardeşi sadece Yu Nian çiçeğine aşıktı; ne yapmalıydı?

Xie You düşüncelere dalmıştı; bir elini duvara dayamış öpüşüyordu...?

Sonra Qu Xiaoran, "Kahretsin, Xie Xiaoyou, kulakların neden kırmızı?!" diye sorunca şok oldu.

"Hayır." Xie You doğal bir ifadeyle doğrudan reddetti ve Qu Xiaoran'ın gözlerinde bir sorun olup olmadığını merak etmesine neden oldu.

Xie You tekrar sordu, "Az önce ondan daha uzun ve daha iyi bir kadın model mi dedin?"

Qu Xiaoran dikkatini kulaklarından uzaklaştırdı ve elini kalçasına vurdu, "Bu doğru! Haberin kaynağı kesinlikle güvenilir. Yu Nian'ın bunu bizzat söylediği söyleniyor!"

Xie You bu cümledeki soruna dikkat çekti, "Ama ondan daha iyi görünen bir kadın model yok; verdiğin bilgi yanlış."

Qu Xiaoran şaşkına döndü, "Söylediklerin mantıklı görünüyor! Hayır," diye tepki gösterdi, "senin gözünde bu dünyada ailenizden daha iyi kimse yok, değil mi?"

Xie You başını salladı, "Evet."

Qu Xiaoran: "..."

Düşüncelerini düzeltti ve Xie You'ya tekrar sordu, "Ama cidden, biraz daha proaktif olmak ister misin? Yu Nian gelecekte ilişkisini açıklarsa ve o güçlü kadın modelle birlikte olursa, hüngür hüngür ağlarsın!"

Xie You birkaç saniye düşündü, "Tamam."

"Dur!" Xu Xianglan seslendi ve azarladı, "Işıklarla birlikte buraya gel! Sahne ustası, çay içmeyi bırak! Yu Nian yan tarafta dinleniyor; Yu Qing nerede? Nerede uyuyakaldın? Acele et ve başka bir çekim yap!"

Yu Nian personele teşekkür etti, katlanır yelpazeyi dikkatlice katladı ve kostümüyle yan taraftaki kamp sandalyesine oturdu.

Shi Rou Yu Nian'ın giysilerindeki kumu sıvazladı, termosu ona uzattı ve tereddütle konuştu, "Bu... NianNian..."

Onun tereddüt ettiğini gören Yu Nian nazikçe, " RouRou Abla, sorun nedir?" diye sordu.

Shi Rou telefonu Yu Nian'a uzattı, "Şey... birisi senin oyunculuk becerilerinin vasat olduğunu söyledi."

Yu Nian gülümsedi, "Ben bir oyunculuk dehası değilim. İlk filmimdeki oyunculuğumun normal olduğu söyleniyor, en azından karşı taraf kötü olduğu yorumunu yapmadı." Durakladı ve birden fark etti, "Xie You mu söyledi?"

Shi Rou başını salladı ve öfkeyle, "Neden her zaman tüm kalbiyle sana iftira atıyor? Hedefini değiştirdiği için bu süre zarfında hiçbir hareket olmadığını düşünmüştüm. Ortaya çıkıp tekrar varlığını göstermesini beklemiyordum. Bütün başkanlar bu kadar boşta mı?"

 "Başkan Xu'nun daha önce yayınladığı video inanılmaz miktarda yeniden paylaşıldı ve çok sayıda animasyona dönüştürüldü. Bu profesyonel şüpheliler içlerini dökecek bir yer olmadığı için endişeliydi. Artık her şey bittiğine göre, Xie You'nun Weibo'su ortaya çıkar çıkmaz, tüm güneş lekeleri onun Weibo'su altında toplandı!"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin