Nian Nian, acıktım.
Xie You'nun arkasından çıktıktan sonra Yu Nian temkinli bir şekilde, "Yağmur yağacak mı?" diye sordu.
Qu Xiaoran, Xie You'nun bakışlarından kaçınarak Yu Nian'a "Evet, evet, muhtemelen şiddetli yağmur yağacak. Az önce bir deprem yaşadık ve eğer bir heyelan ya da çamur kayması olursa, bu bir trajedi olur. Bu yüzden hemen gitmemiz gerekiyor!"
Xie You'ya tekrar baktı, anlaşılmaz bir şekilde gergin hissediyordu. "Um... bana öyle bakma. Bu beni huzursuz ediyor ve korkutuyor!"
Xie You bakışlarını kaçırdı, sesi hayal kırıklığıyla doluydu. "O zaman yola çıkalım."
Bunu söyledikten sonra dudaklarını yaladı - gerçekten de artık kaynak suyu yoktu.
Dönüş yolculuğu çok zordu, bozuk ve engebeli yollar ve zaman zaman trafik sıkışıklığı vardı. Yu Nian sıcaktan uykusu gelmeye başlamıştı ve bunu fark eden Xie You, "Bana yaslanıp uyumak ister misin?" diye sordu.
Yu Nian gözlerini yarı açarak "Tamam" dedi ve başını çevirip Xie You'nun omzuna yaslandı. Vücudunu gevşetti ve kısa süre sonra nefes alıp vermesi düzene girdi.
Xie You hiç kıpırdamaya cesaret edemeyerek dimdik oturdu. Ne zaman engebeli bir bölümle karşılaşsalar, Yu Nian'ın başını korumak için elini dikkatlice kaldırıyor ve sabitlendikten sonra elini indiriyordu. Araba çok sessizdi ve Yu Nian'ın nefes alışını hâlâ duyabiliyordu. Zihni amaçsızca dolaşıyor, döndüklerinde bu kıyafeti değiştireceğini ve birkaç gün içinde yıkayacağını düşünüyordu.
Yu Nian arabanın camına vuran yağmur damlalarının sesiyle uyandığında uzun süre uyumamıştı. Tembelce gerindi ve giderek aydınlanan gökyüzüne ve pencerenin dışındaki puslu yağmura baktı. "Şimdi nereye gidiyoruz?"
Xie You gözlerini incelediği belgelerden ayırdı ve alçak sesle cevap verdi, "Şimdi havaalanına, Ning Şehri'ne dönüyoruz."
Yu Nian başını salladı ama biraz endişeliydi. "Uçak uçabilir mi?"
"Havaalanında park etmiş özel bir uçağım var; kalkabilir," diye yanıtladı Xie You, ama sonra endişeyle ekledi, "Biraz daha uyumak ister misin?"
"Hayır, şu anda uyanık durumdayım." Yu Nian bakışlarını indirdi. "Birdenbire dün yaşadığım her şey bir rüya gibi gelmeye başladı. Kısa bir süre önce dağlarda mahsur kalmıştım, artçı depremler için endişeleniyordum ve şimdi çoktan Ning Şehri'ne dönüş yolundayım."
Xie You'nun parmakları kıpırdadı ama birkaç saniye sonra uzanıp Yu Nian'ın alnındaki dağınık saçları topladı. Sesini yavaşlattı ve ona güven verdi, "Artık güvendesin."
Uçak öğlen saatlerinde Ning Şehri Havaalanı'na indi. Özel bir geçitten çıktılar ve siyah Aston Martin park alanında Yu Nian'ı almak için hazır bekliyordu.
Yu Nian başını çevirdi ve Xie You'nun da ona baktığını fark etti. Bakışlarını kaçırdılar ve adımları yavaş yavaş durdu. Yu Nian ellerini ceplerine soktu ve ilk olarak, "Beni bulmaya geldiğin için teşekkür ederim," diye konuştu.
Xie You kravatını takmamıştı ve siyah takım elbisesinin üst iki düğmesi açıktı, her zamanki tertipten yoksundu. Ses tonu ölçülü ve nazikti, "Geri dön ve iyi dinlen."
"Evet, döndüğümde önce canlı yayın yapacağım. İnternette birçok söylenti var, ölümümle ilgili söylentiler de dahil olmak üzere her türlü şey. Şirketin resmi yalanlaması işe yaramıyor gibi görünüyor, bu yüzden belki de onları çürütmek için şahsen canlı yayın yapmam gerekecek." Yu Nian gülümseyerek söyledi. İki saniyelik bir aradan sonra Xie You'ya, "Sen de iyice dinlenmelisin," diye tavsiyede bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...